Tarkoitus on pakastaa selleriä. Pilkonko ja laitan sellaisenaan pakkaseen vai pitääkö ensin keittää?
sellerin pakastaminen
9
32344
Vastaukset
- lehtijuuri
Minä olen pakastanut sekä juuri- että lehtiselleriä ilman esikypsennystä ihan hyvällä menestyksellä. Lehtiselleri kannattaa laittaa mahdollisimman pieniksi paloiksi niin se vettyminen ei vaikuta niin paljon siihen. Juuriselleri tietenkin ehtii jo vähän tummua ennen pakastumista, mutta ei ole minua haitannut sekään
- varmasti
olen pakastanut varsiselleriä ihan kokonaisenakin kun olen laiska paloittelemaan. Sitten vaan jäisenä napsautan sopivan varren irti ja napsuttelen leikkuulaudalla palasiksi ja suoraan kiehuvaan liemeen.
Purjon pakastan kanssa kokonaisena (vihreät pehmeät osat pilkon pusseihin). Joskus kyllä on aika jyystämistä se paloittelu jäisenä, mutta en anna häiritä. :)- Anonyymi
kiitos
- Wikke52
Kiitoksia vihjeistä! Asumme kaksi eläkelläistä yhdessä, eikä ole totuttu heittämään ruokaa pois. Sellerit ovat aika suuria nippuja. "Ketuttaa" nämä tarjoukset, kaksi pakettia, tai pussia saat halvemmalla, kuin yksittäin. Ei tosin kaikkea!!!
- Anonyymi
Kiitos tiedoista
- Anonyymi
Kiitos tiedosta; pullon raakana pakasteeseen👍
- Anonyymi
pitääkö sellerit pestä ,ennen käyttöä
- Anonyymi
entä se pesu
- Anonyymi
Kaikki juurekset pitää huuhdella, mutta palsternakat kannattasi mukamas syödä kuorineen, itse olen kuorinut nekin aina ennen käyttöä ja pakastanut siivuina, sellerit kuutioina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi812070En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k211905- 321517
- 351499
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121438Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361329- 271128
- 901076
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20916Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857