sellerin pakastaminen

kuinka....?

Tarkoitus on pakastaa selleriä. Pilkonko ja laitan sellaisenaan pakkaseen vai pitääkö ensin keittää?

3

7562

Vastaukset

• Minä olen pakastanut sekä juuri- että lehtiselleriä ilman esikypsennystä ihan hyvällä menestyksellä. Lehtiselleri kannattaa laittaa mahdollisimman pieniksi paloiksi niin se vettyminen ei vaikuta niin paljon siihen. Juuriselleri tietenkin ehtii jo vähän tummua ennen pakastumista, mutta ei ole minua haitannut sekään

• olen pakastanut varsiselleriä ihan kokonaisenakin kun olen laiska paloittelemaan. Sitten vaan jäisenä napsautan sopivan varren irti ja napsuttelen leikkuulaudalla palasiksi ja suoraan kiehuvaan liemeen.
      Purjon pakastan kanssa kokonaisena (vihreät pehmeät osat pilkon pusseihin). Joskus kyllä on aika jyystämistä se paloittelu jäisenä, mutta en anna häiritä. :)

• Kiitoksia vihjeistä! Asumme kaksi eläkelläistä yhdessä, eikä ole totuttu heittämään ruokaa pois. Sellerit ovat aika suuria nippuja. "Ketuttaa" nämä tarjoukset, kaksi pakettia, tai pussia saat halvemmalla, kuin yksittäin. Ei tosin kaikkea!!!

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uusimaa eristykseen - mentiinkö liian pitkälle?

Muut Pohjoismaat eivät ole tällaista tehneet, vaikka niisstä tilanne on vakavampi. Tutkija ihmettelee THL:n uusia lukuja: ”Miten Uudenmaan sulkeminen
      Maailman menoa
      618
      4155
    2. Sanna Marin kovassa paikassa. Sääliksi käy.

Ei tainnut Sanna tietää millaiseen myrskyyn joutuu. Hän on joutunut tilanteeseen jossa kansalaisten henki ja talous on vaarassa. Aivan kammottava til
      Maailman menoa
      341
      1144