Hei!
Mitkä ovat juoksevan margariinin edut paistamisessa öljyyn verrattuna? Esimerkiksi Pirkka-resepteissä on lähes aina juoksevaa margariinia. Itse en kuitenkaan sitä käytä, vaan omega-3-rasvahappoja sisältävää öljyä, koska olen saanut sen kuvan että öljy on terveellisempää. Minulla on myös esite, jossa lukee, että ruoka pitäisi aina paistaa siinä rasvassa, mitä reseptissä lukee, koska rasvan laatu vaikuttaa niin paljon ruuan makuun ja rakenteeseen. Minusta tämä on puppua, mutta en ole edes kokeillut juoksevaa margariinia. Sitä on ollut markkinoillakin niin vähän aikaa, että on vaikea uskoa sen olevan tärkeä osa mitään ruokaa.
Juokseva margariini
2
1283
Vastaukset
- on voi.
Se on terveellisintä leivälle ja ruoanlaitossa ja ehdottomasti parhaimman makuista.
Muu on ihan puppua, sillä muulla yritetään saada kaikenlaisin perustein saada rahat niiltäkin harhaanjohdetuilta, jotka luulevat että voita ei saa syödä.
Oliiviöljylle annan periksi joskus, se kun sopii salaatinkastikkeisiin. - Panhandle
Pirkka-resepteissä käytetään sellaisia tuotteita, joiden menekkiä halutaan edistää. En ole minäkään oivaltanut juoksevan margariinin "paremmuutta" rypsi- tai oliiviöljyyn verrattuna. Onhan öljy vähemmän teollinen tuote kuin margariini, juokseva tai kiinteä.
Käytän öljyä myös silloin, kun reseptissä lukee "voi", koska öljyä on aina kotona. Rasvan laatu vaikuttaa ruuan makuun, mutta minä olen jo niin tottunut öljyyn, etten muita makuja kaipaa. Sellaisia ruokia, joihin rakenteen vuoksi pitäisi käyttää voita, en tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi1313764Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä642649Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla342602Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi762432Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "252291Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1051408Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm6301278SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past771118Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday1471080Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611056