Vältellyt paikat?

entinen asiakas

Millaista palvelua pitää saada esim. ja monettako kertaa, että pistätte pizzapaikan "boikottiin"?

itsellä esim:
- Hinnat epäselvät, vaihtelevat omistajan mielen mukaan, olipa sitten yö tai päivä.
- Tuijotettiin mielummin tv:tä, kuin palveltiin odottelevia asiakkaita.
- Poltti tupakkaa pizzaa tehdessään
- Pääsin vilkaisemaan keittiöön, joka oli ihan paskainen ja haisi kuin ketunsyötti, jo keittiön ulkopuolelle, jossa oli asiakkaille lehdenlukupaikka.
- Pöytiä ei pyyhitä, vaikka olisi hyvin aikaa
ja epäsiisteys yleensä muodossa kuin muodossa..
Kerran yksi asiakas oksensi viereeni ja omistajaa sai kerjätä sitä siivoamaan :/

15

2063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pannassa, kallista ja

      mautonta moskaa, pieniäkin ovat ne pitsat.

      • onnettomia & kalliita

        rosson pitsoissa on kyllä maan surkein hinta-laatusuhde


    • kerrankin

      tyrmistyin, kun maksaessani tiskillä pitsoja tipahti kolikko kädestäni tiskille ja vieri myyjän puolelle. Kurotuin katsomaan minne se meni, ja kassakoneen vieressä oli avonainen muoviämpäri tomaattisotkua, jonne se raha pulahti. Eipä mennä enää sinne ikinä. Muutenkin oli likainen ja tunkkainen koko mesta. (ravintola Tillikan lähellä) En tiedä onko paikka edelleen siellä, mutta en välitäkään tietää. Myyjä puhui huonosti suomea.
      - kerran poika tilasi pitsaa puhelimella, ja myyjä sanoi kaikkeen "ei öle, on loppu" ehdotti kinkun tilalle ananasta "se olla ihan sama maku". Jäi tilaamatta

      • puhtaus, puhtaus

        Samassa mestassa jouduin kerran odottamaan tilausvuoroani ja vilkaisin tiskin yli. Nälkä lähti samantien. Tarjous olikin 4,5 €, mutta maksan mielelläni vaikka tuplat, jos on siistiä.


    • välttämättäkään

      Välttelen kaikkia niitä paikkoja, joissa lätystä huudetaan yli 5,90 euroa.

    • gauhia nälkä

      Tilasin netin kautta pizzan Haukilahden Kotipizzasta. Lupasivat sen tunnin sisällä. Tuntikahdenkymmenen minuutin kohdalla soitin tilanteesta jolloin lupasivat ottaa sen heti käsittelyyn. 1h45 min kohdalla tuli pieni pizza josta puuttui tilattuja ja maksettuja täytteitä.

      Pizza oli maultaan mielestäni aika lähellä Saarioisten valmispizzaa. Sen saa kaiken lisäksi nopeamminkin lähihuoltsikalta ja selvästi edullisemmin.

      Suosittelen vahvasti välttämään kyseistä paikkaa!!

    • juurikin...

      pizzapaikat???

      Minä en syö pizzaa, enkä käy pizzapaikoissa.

      • gauhia nälkä

        Miksi ei pizzapaikka, vaikka sinä olet sen uhteen rajoittunut?


      • jotenkin siltä
        gauhia nälkä kirjoitti:

        Miksi ei pizzapaikka, vaikka sinä olet sen uhteen rajoittunut?

        että sinä taas et muunlaisissa paikoissa käykään kuin pizzerioissa ja ainoa mitä osaat syödä on pizza.


      • gauhia nälkä
        jotenkin siltä kirjoitti:

        että sinä taas et muunlaisissa paikoissa käykään kuin pizzerioissa ja ainoa mitä osaat syödä on pizza.

        Sinä taas kuulostat pahasti trollilta. Tosin aika huonolta sellaiselta :)


      • väärällä

        palstalla.


    • pettynyt

      koikkarin pizzeria&kebab julistaa juhlallisesti toimivaa kotiinkuljetustaan,mihinkä heillä ei todellisuudessa ole minkäänlaisia resursseja...ja hakiessaan paikanpäältä niinkutsuttua syötävää,on jouduttava katkerasti pettymään,koska tuote on vähintäänkin epäilyttävää.VÄLTTÄKÄÄ ko.ravintolaa!!!!

    • ja kebab

      Palanneita pizzoja jotka kuulemma ovat ihan normaaleja, sisällä poltetaan, valkosipuli unohdetaan säännöllisesti.

    • välttelen...

      karvakäsipitserioita.

    • niitä vältän

      Ainoa mikä ratkaisee on se, onko pizza hyvää vai pahaa. Ei sen niin väliä vaikka paikka näyttäisi siivottomalta. Koskaan en ole ruokamyrkytystä pizzeriasta saanut. Sosiaaliset suhteeni hoidan muualla joten nuiva asiakaspalvelukaan ei niin haittaa. Hyvästä pizzasta olen valmis myös maksamaan, eli hinta ei ratkaise.

      Jos tiedän yrittäjän kiertävän veroja niin sen paikan kyllä puolestani kierrän minä, ja kaukaa. Samoin työlainsäädännön rikkominen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      2284
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2147
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe