Minulla on tili Sampo-pankissa ja S-pankissa, eivätkä näiden pankkien sivut toimi kuin internet explorerilla (olen kokeillut sekä firefoxia että chromea, mutta en saa maksettua laskuja enkä otettua printtiä tilitiedoista näillä).
Kun päivitin ie8, en päässyt enää ollenkaan kummankaan pankin sivuille kunnolla.
Poistin sitten ie8 ja otin takaisin ie7. Nyt ei löydy ie7 ollenkaan ohjelmavalikosta eikä sille ole edes pikakuvaketta. Pääsin koko selaimeen ainoastaan käynnistämällä Windows Updaten, jonka se avasi kauniisti heti ie:llä.
Ohjelmaa ei kuitenkaan tavallaan ole ollenkaan koneellani, vaikka kaikki vanhat asetukset ja suosikit sun muut ovat tallella. Se on näkymätön.
Otin suosikki-valikosta yhden pikakuvakkeeksi nyt työpöydälle eli pääsen suoraan igoogleen pikakuvakkeen avulla ja näin käynnistyy selain. Mutta mitä ihmettä on tapahtunut?
ie7 takaisin mutta kaikki katosi
ie8 poistanut tohelo
5
344
Vastaukset
oma tietokone/c/programfiles/internet explorer/hiiren oikealla ie kuvakkeen päällä ja valikosta lähetä/työpöytä (luo pikakuvake)
noin ainakin xp:ssä, samaan tyyliin vistassa varmaankin.- juupajuujajees
Sinne niin ei ollut mitään ongelmia.
- alkuperäinen kyselijäkysyjä
En pääse kummallekaan sivustolle nyt. En myöskään tällä uudella ie7. Aikaisemmin pääsin, siis vielä eilen. Sitten menin hölmöilemään ja nyt en sitten pääse millään!
Ongelmia.
- jollei muu..
auta, mutta luulen että ongelmasi liittyy jotenkin Javaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2512294- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä471349Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 14820
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647