Minulla on tili Sampo-pankissa ja S-pankissa, eivätkä näiden pankkien sivut toimi kuin internet explorerilla (olen kokeillut sekä firefoxia että chromea, mutta en saa maksettua laskuja enkä otettua printtiä tilitiedoista näillä).
Kun päivitin ie8, en päässyt enää ollenkaan kummankaan pankin sivuille kunnolla.
Poistin sitten ie8 ja otin takaisin ie7. Nyt ei löydy ie7 ollenkaan ohjelmavalikosta eikä sille ole edes pikakuvaketta. Pääsin koko selaimeen ainoastaan käynnistämällä Windows Updaten, jonka se avasi kauniisti heti ie:llä.
Ohjelmaa ei kuitenkaan tavallaan ole ollenkaan koneellani, vaikka kaikki vanhat asetukset ja suosikit sun muut ovat tallella. Se on näkymätön.
Otin suosikki-valikosta yhden pikakuvakkeeksi nyt työpöydälle eli pääsen suoraan igoogleen pikakuvakkeen avulla ja näin käynnistyy selain. Mutta mitä ihmettä on tapahtunut?
ie7 takaisin mutta kaikki katosi
ie8 poistanut tohelo
5
332
Vastaukset
oma tietokone/c/programfiles/internet explorer/hiiren oikealla ie kuvakkeen päällä ja valikosta lähetä/työpöytä (luo pikakuvake)
noin ainakin xp:ssä, samaan tyyliin vistassa varmaankin.- juupajuujajees
Sinne niin ei ollut mitään ongelmia.
- alkuperäinen kyselijäkysyjä
En pääse kummallekaan sivustolle nyt. En myöskään tällä uudella ie7. Aikaisemmin pääsin, siis vielä eilen. Sitten menin hölmöilemään ja nyt en sitten pääse millään!
Ongelmia.
- jollei muu..
auta, mutta luulen että ongelmasi liittyy jotenkin Javaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1729883Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513249Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483011- 622748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012125- 1142083
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251953Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641566Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121316Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221276