Millaista ruokaaa tarjoatte jauhelihapihvien kanssa. Olisiko joku kastike mikä olisi helppo tehdä??
Mitä jauhelihapihvien kanssa?
4
6294
Vastaukset
- Titta
Jauhelihapihvit ovat siitä hyvä ruoka, että niiden kanssa sopii oikeastaan mikä vain. Perunat eri muodoissaan ja makaronilaatikko juustolla ryyditettynä, esimerkiksi.
Välttämättä ei tarvitse kastiketta, mutta meillä on kyllä sienikastike mieleisin.
Voi myös kevyesti kuullotella ison kasan sipuleita, jos vatsa kestää.
Jos ei hallitse kastikkeiden tekoa, niin valmiskastikkeista voi kokeilla esim. pippuri-, kerma-, curry- tai sienikastikkeita. Eivät ne itsetehtyjä korvaa, mutta ovat hyvä korvike kyllä, varsinkin kun niitä vielä hiukan itse jatkojalostaa. - Salla
Hei...
Kuullota teflonpannulla, vähässä rasvassa erilaisia sipuleita, paprikaa, kesäkurpitsaa tai munakoisoa, tomaattia, herkkusieniä, porkkanaa...kaikki suikaloituna.Lorauta mukaan vähän soijakastiketta ja pippurisekeoitusta. Anna hautua noin 20 minsaa ja ripottele päällä parmesania...nam - pikku mui
perunamuusia itsetehtynä,
keitettyä kananmunaa ja porkkanaraastetta.
Takuuvarma ruoka ainakin lapsille. :)
Laitan taikinan joukkoon vaihtelevasti
punajuurta, kuivattuja kasviksia, juustoa
tai kapriksia jne.
Vaihtelu virkistää :)) - Suurtalouskokki
Tämä kastike on ainakin helppo tehdä. Rasvaa kattilaan, jauhoja ja tomattipureeta,vettä päälle ja mausteita oman mielen mukaan (pippurisekoitusta, pizzamaustetta...mitä ikinä haluatkin). Tämä tomaattinen kastike sopii hyvin jauhelihapihveille ja meidän perheessä ainakin suosittu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713115
- 922885
- 512125
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51348Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311- 191284
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232