Eli mistä saa Vantaalta tai sen läheltä skeittausopetusta. Kiitos kaikille vastaajille.
Mistä saa opetusta?
6
1083
Vastaukset
- tuitui
öö skeittaus on suurimmaks osaks sellasta itse opittavaa. : D
ja tota esim jos löytyy skeittaillu halleja tai jotain spotteja jossa käy paljon skeittaajia niin menee vaan sinne mukaan ja pyytää apua.- gigantti rimpautti
mä oon jo vuoden skerenny ja saan kaikki temput pyörimään mutta en uskalla vetää niitä päälle oonko nössö vai mikä antakaa neuvoja
- viva la bam
gigantti rimpautti kirjoitti:
mä oon jo vuoden skerenny ja saan kaikki temput pyörimään mutta en uskalla vetää niitä päälle oonko nössö vai mikä antakaa neuvoja
Ite ainaki oon oppinu kaikki trickit videoist ja frendeilt
- skeit man
viva la bam kirjoitti:
Ite ainaki oon oppinu kaikki trickit videoist ja frendeilt
Mistä saa skeitti opetusta jos tiedätte vastatkaa tähän viestiin :-)
- Element...
skeit man kirjoitti:
Mistä saa skeitti opetusta jos tiedätte vastatkaa tähän viestiin :-)
Se on joku rullalautaliitto tonko kirjottaa googleen nii löytää sen sivun. Tuolla on keväisin 2 tunnin iltaharkkoja. myös oulussa!!
- mutsimutsi
Kiitos vastauksessa munkin puolesta, kun vaikka se skeittaaminen itse yleensä opetellaankin niin ennemmin kuitenkin laittaa 4v pojan jonnekin vähän turvallisempaan mestaan harjoitteleen kuin esim steissille teinien sekaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491115- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206929Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13845- 72835
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 39822