Eli mistä saa Vantaalta tai sen läheltä skeittausopetusta. Kiitos kaikille vastaajille.
Mistä saa opetusta?
6
1093
Vastaukset
- tuitui
öö skeittaus on suurimmaks osaks sellasta itse opittavaa. : D
ja tota esim jos löytyy skeittaillu halleja tai jotain spotteja jossa käy paljon skeittaajia niin menee vaan sinne mukaan ja pyytää apua.- gigantti rimpautti
mä oon jo vuoden skerenny ja saan kaikki temput pyörimään mutta en uskalla vetää niitä päälle oonko nössö vai mikä antakaa neuvoja
- viva la bam
gigantti rimpautti kirjoitti:
mä oon jo vuoden skerenny ja saan kaikki temput pyörimään mutta en uskalla vetää niitä päälle oonko nössö vai mikä antakaa neuvoja
Ite ainaki oon oppinu kaikki trickit videoist ja frendeilt
- skeit man
viva la bam kirjoitti:
Ite ainaki oon oppinu kaikki trickit videoist ja frendeilt
Mistä saa skeitti opetusta jos tiedätte vastatkaa tähän viestiin :-)
- Element...
skeit man kirjoitti:
Mistä saa skeitti opetusta jos tiedätte vastatkaa tähän viestiin :-)
Se on joku rullalautaliitto tonko kirjottaa googleen nii löytää sen sivun. Tuolla on keväisin 2 tunnin iltaharkkoja. myös oulussa!!
- mutsimutsi
Kiitos vastauksessa munkin puolesta, kun vaikka se skeittaaminen itse yleensä opetellaankin niin ennemmin kuitenkin laittaa 4v pojan jonnekin vähän turvallisempaan mestaan harjoitteleen kuin esim steissille teinien sekaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082334- 842061
- 551626
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai531562- 1541528
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461426Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1451360- 1121180
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261176Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251124