Mummon lihapullat

muuttuneet.

toisenlaisiksi. Miksi ?

22

1766

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoittanet?

      Tulleetko paremmiksi vai peräti pirummiksi?

    • o tempora o mores

      mummot muuttuneet, ei niistä enää saa oikien kunnon lhapullia. Nykyään ovat vaan kuivia sauvakävelyä harrastavia käppänöitä.

      • helmikanana

        Kiitos päivän makeimmista nauruista :)

        Kyllä yhdyn täysin tuohon mielipiteeseen että mummot ovat sauvakävelyä harrastavia kuivahtaneita käppänöitä!


    • kuvittelet

      että niillä on koskaan ollutkaan tekemistä "mummon" kanssa.

      • käytetäänkin

        mainostamisessa ns. mielleyhtymiä, joilla yritetään vaikuttaa kansan perimmäisiin vaistoihin. Aivan samoin sanaa "perinteinen" viljellään, mutta kummallakaan ei ole mitään tekemistä itse tuotteen sisältämän mössön kanssa.


      • tyhmin ikinä?
        käytetäänkin kirjoitti:

        mainostamisessa ns. mielleyhtymiä, joilla yritetään vaikuttaa kansan perimmäisiin vaistoihin. Aivan samoin sanaa "perinteinen" viljellään, mutta kummallakaan ei ole mitään tekemistä itse tuotteen sisältämän mössön kanssa.

        Miksi näitä 'kakaramainoksia' on?
        Puhevikaiset, hieman limaiset mukulat mainostavat ties mitä!

        Ei ole myyviä!

        Minä boikotoin näitä typerien mainosten tuotteita!


      • täysin yhtä mieltä
        tyhmin ikinä? kirjoitti:

        Miksi näitä 'kakaramainoksia' on?
        Puhevikaiset, hieman limaiset mukulat mainostavat ties mitä!

        Ei ole myyviä!

        Minä boikotoin näitä typerien mainosten tuotteita!

        osaapa olla taas niiin kaukaa haettu "vitsi"
        että huh huh.
        stereotypinen äiti-poika asetelma ja vessahätä.
        en muutes edes muista mitä siinä myydään, mainos
        sinällään on jo niin ärsyttävä !


      • bridgetjones.
        täysin yhtä mieltä kirjoitti:

        osaapa olla taas niiin kaukaa haettu "vitsi"
        että huh huh.
        stereotypinen äiti-poika asetelma ja vessahätä.
        en muutes edes muista mitä siinä myydään, mainos
        sinällään on jo niin ärsyttävä !

        "stereotypinen äiti-poika asetelma ja vessahätä"

        Aargh, jo tuollainen saa mut boikotoimaan kyseistä tuotetta. En tajua keneen aivoinvaliideihin nuo oikeasti tehoaa.


      • elliivo
        tyhmin ikinä? kirjoitti:

        Miksi näitä 'kakaramainoksia' on?
        Puhevikaiset, hieman limaiset mukulat mainostavat ties mitä!

        Ei ole myyviä!

        Minä boikotoin näitä typerien mainosten tuotteita!

        Ja KAIKKEIN ärsyttävintä näissä on tuo päälleduppaus, vai mikä se nyt oli.
        Se limainen kakaransuu liikkuu eri tahtiin kuin miltä puhe kuulostaa.

        Inhoan vessa ja kakaramainoksia jotka on tehty amerikkalaisista suoraan dupaten :/


    • Toisinajattelija f

      Syömäkelvotonta moskaa ne on aina olleet.

      • eikös

        toisinajattelija yleensä kuulu vähemmistöön ?


      • ole vielä kielletty
        eikös kirjoitti:

        toisinajattelija yleensä kuulu vähemmistöön ?

        kuhan sitä ei tuo julkisuuteen puhumalla tai kirjoitamalla.


      • eineksistä
        ole vielä kielletty kirjoitti:

        kuhan sitä ei tuo julkisuuteen puhumalla tai kirjoitamalla.

        ne on mitä on, ainoastaan itse tekemällä tietää mitä syö ja joskus makukin onnistuu :)


    • luonnonvara...

      Meitä on moneksi mummoksi.

    • villasukat

      Osa työntekijöistä jo niin iäkkäitä että siirtyneet eläkkeelle,harmi sinänsä kun osasivat tehdä kunnon lihapullia ja heidän salaisuus oli siinä että hionneita villasukkia heitettiin lihapullataikinaan,myös vihertävä räkä hyvä mauste.Valkovuotoa käytetään enään hyvin harvoin mutta ripulipaskaa aina sillon tällön.Oksennusta käytetty myös mausteena.Bon apetit.

      • käytännöt

        Mummon lihapullathan tuodaan Ruotsista (hyvin ekologista??) ja siellä on HK:n teurastamoilla sikoja tapettu kiehuvassa vedessä, hitaasti ja kärsimystä aiheuttaen... Kustannustehokkaasti jätetty sähköiskut, pistämiset ja veren valutukset pois. Osakkeenomistajat tykkäävät euroista, ei niitä kiinnosta possujen elämä.

        Makukin taitaa lopputuotteessa muuttua, kun "teurastus" tehdään vastoin kaikkia sääntöjä.


      • paljonko käytetään lihaa
        käytännöt kirjoitti:

        Mummon lihapullathan tuodaan Ruotsista (hyvin ekologista??) ja siellä on HK:n teurastamoilla sikoja tapettu kiehuvassa vedessä, hitaasti ja kärsimystä aiheuttaen... Kustannustehokkaasti jätetty sähköiskut, pistämiset ja veren valutukset pois. Osakkeenomistajat tykkäävät euroista, ei niitä kiinnosta possujen elämä.

        Makukin taitaa lopputuotteessa muuttua, kun "teurastus" tehdään vastoin kaikkia sääntöjä.

        Olisi mielenkiintoista tietää esim,vaikka jos teollisessa valmistuspaikassa 0n 100kg lihapullataikina niin paljonkohan todellisuudessa tuohon määrään käytetään lihaa.Korppujauhoja ainakin niin saatanasti.


    • tehdään kotona

      lihapullat ja jauhelihapihvit kerralla paljon ja laitetaan osa sitten paskasteeseen ei tasvitse natista lisä ja säilönta aineista.

      • joo-o.

        Ei kannata käyttää sitten pakastettua mummonlihaa.

        Snellman kehuu käyttävänsä (voivat toki valehdella) jauhelihaansa pakastamatonta lihaa. Hyvissä kaupoissa saat jauhattaa lihasi mistä möykystä tahansa. Silti ei voi tietää, että onko lihapala ollut jossain vaiheessa pakastettua vai ei.

        Vielä alkuperäiseen palatakseni, niin hk on ilmeisesti jauhanut mummot luineen päivineen. Jossain uudenvuodenpippaloissa niitä maistelin ja aika paljon sattumia tuntui olevan joukossa.


      • teidänkin pullat

        Oletkos varmasti tarkistanut, ettei käyttämissänne mausteissa ole lisä- tai säilöntäaineita? Etpä varmasti ole. Nuo aineet ei poistu vaikka kuinka pakastelisi.


      • jo tuo
        teidänkin pullat kirjoitti:

        Oletkos varmasti tarkistanut, ettei käyttämissänne mausteissa ole lisä- tai säilöntäaineita? Etpä varmasti ole. Nuo aineet ei poistu vaikka kuinka pakastelisi.

        nettihäiriköintisi ja terrorisointisi!


    • -------------

      Kuulin joskus, että yli 2kg eineslihapullia syönti vuorokaudessa on terveydelle vaarallista lisäaineiden vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe