Lapsellista ja typerää.

TÄTI

Mistä muuten johtuu, että jos joku kirjoittaa tänne viestin ja kertoo olevansa ateisti, niin kaikki muut palstan ihmiset ovat heti mielistelemässä ja ylistämässä.
Mutta jos joku kertoo olevansa kristitty tai joku muu uskovainen, niin vastaus tulee agressiivisena, ylimielisenä ja halveksuvana.

Totuus on kuitenkin ettei ateistit TAI kristityt ole mitenkään erikoisia tai tärkeämpia, kuin muut ihmiset. IsoIsääni lainaten: "Samanlaisia hellan vieressä odottavia halkoja te olette, polttopuita, ette mitään muuta."

17

397

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SETÄ.

Tämä sattuu olemaan ateisti-osasto.
      Sopiiko tädille pikku treffit? Saat sedältä kunnolla halkoa.

• AloittajaTÄTI = setä

Treffit kokin lihakirveen kanssa kikkelisi kanssa, niin voimme tavata.

• relatiivi

Ateistit ovat saatanan perikuntaa ja todistavat itsestänsä kuvailemallasi käytöksellä. Samasta syystä väitteillänsä ei ole mitään totuusarvoa.

Nyt on jo kirves pantu puun juurelle.

• hyvin menee

• Kuk regus susej

että teisti esittää jonkin typerä "ateismi on"-aivopierun, tai aloittaa jeesus-saarnan.

• juuri niin

Katso edelläsi ollut vastaus, joka todistaa täsmälleen sen minkä kirjoitit. Ja samalla minuutilla kirjoitettu, joten ei ollut mitään jälkiviisastelua.

• Kuk regus susej
        juuri niin kirjoitti:

Katso edelläsi ollut vastaus, joka todistaa täsmälleen sen minkä kirjoitit. Ja samalla minuutilla kirjoitettu, joten ei ollut mitään jälkiviisastelua.

vaikea ennustaa.

• ...vain?

>>"Samanlaisia hellan vieressä odottavia halkoja te olette, polttopuita, ette mitään muuta.">>

"Halkoja ja polttopuitako" vain? Eikö ole enemmän järkeenkäypää, että olemme kaikki sielullisia olentoja ja oppimassa jotakin?

• .-.-.

Järkeenkäypää - EI
        Helppoa ja vaivatonta - KYLLÄ

• Näyttäisi

Kovasti siltä. Kuvailit varsin osuvasti viestisi sisältöä. Älkää kyselkö täältä, jos rehelliset vastaukset eivät miellytä. Uskovaisille on omat höpö -palstansa.

• Taimenpoika

Luuk. 3:9

Nyt on jo kirves pantu puun juurelle. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen." [Matt. 3:10 ]

• puusilimä

patavajakit vain ovat osoittaneet olevansa verenhimoisia murhaajia ja kidutuksen ja muun rikollisen ihannoitsijoita eli kristittyjä.

niille pedofiileille ei paljoa voi antaa arvoa.

• hahhaa

Täällä on kiva käydä katsomassa uusia omaperäisiä (?)nimittelyjä.

• Itse en ole mitään nuista mitä esitit, eli olen elävä esimerkki siitä että nimityksesi eivät pidä paikkaansa.

• ürpå

JOhtuisiko siitä, että ateistit tällä palstalla ovat lopen uupuneita kaikkeen krisselismiin ja mielikuvitusystäväsatuihin.

Niitä kun on tyrkytetty totuutena lapsesta saakka ja silti jokainen järjen ja selkeän mielen omaava tajuaa, että satua ne ovat ja saduiksikin ne ovat todella kamalia.

• Huhhahhei

samaa mieltä. Ja olen uskonnoton, eli ateisti. Minua on jo pidemmän aikaa häirinnyt se, että mitä tahansa ala-arvoista paskaa saa suoltaa, jos vain kertoo olevansa ateisti.

Minua suorastaan hävettää olla ateisti, jos ateismi on sitä, mitä tältä palstalta saa joskus lukea. Osa kirjoittajista on toki ihan ok, mutta hämmästyttää se, ettei selkeisiin rimanalituksiin ateistien taholta (niitäkin kun ikävä kyllä on) oteta kantaa ollenkaan.

Kuitenkin on nyt sanottava se, että jos katsotaan asiaa ohi tämän palstan ja luetaan mukaan kaikki uskonnot&uskomukset-kategorian palstat, ei tämä nyt ihan noloimmasta päästäkään ole.

• Kössönöm

Minä ainakin olen jutellut täällä muutaman ihan kivan uskovaisen kanssa. Mutta doolenispoon kanssa viimeksi juttelimmekin uimisesta ja kaikesta sellaisesta, eikä jumalia mainittu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 188
      2102
    2. Onko kaivattusi seksipommi?

Minun kaivattuni on😅😍
      Ikävä
      99
      1561
    3. Hyvää yötä kivalle miehelle!

Samasta kylästä! 😊
      Ikävä
      114
      1043
    4. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      106
      960
    5. Olen osastolla

Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.
      Ikävä
      70
      837
    6. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      61
      692
    7. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      52
      683
    8. Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt

En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si
      Ikävä
      42
      682
    9. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      27
      615
    10. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      78
      614
    Aihe