Mistä muuten johtuu, että jos joku kirjoittaa tänne viestin ja kertoo olevansa ateisti, niin kaikki muut palstan ihmiset ovat heti mielistelemässä ja ylistämässä.
Mutta jos joku kertoo olevansa kristitty tai joku muu uskovainen, niin vastaus tulee agressiivisena, ylimielisenä ja halveksuvana.
Totuus on kuitenkin ettei ateistit TAI kristityt ole mitenkään erikoisia tai tärkeämpia, kuin muut ihmiset. IsoIsääni lainaten: "Samanlaisia hellan vieressä odottavia halkoja te olette, polttopuita, ette mitään muuta."
Lapsellista ja typerää.
17
390
Vastaukset
- SETÄ.
Tämä sattuu olemaan ateisti-osasto.
Sopiiko tädille pikku treffit? Saat sedältä kunnolla halkoa.- AloittajaTÄTI = setä
Treffit kokin lihakirveen kanssa kikkelisi kanssa, niin voimme tavata.
- relatiivi
Ateistit ovat saatanan perikuntaa ja todistavat itsestänsä kuvailemallasi käytöksellä. Samasta syystä väitteillänsä ei ole mitään totuusarvoa.
Nyt on jo kirves pantu puun juurelle.- hyvin menee
Kiitos vain siitä miten hienosti todistit tämän:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000042277025
- Kuk regus susej
että teisti esittää jonkin typerä "ateismi on"-aivopierun, tai aloittaa jeesus-saarnan.
- juuri niin
Katso edelläsi ollut vastaus, joka todistaa täsmälleen sen minkä kirjoitit. Ja samalla minuutilla kirjoitettu, joten ei ollut mitään jälkiviisastelua.
- Kuk regus susej
juuri niin kirjoitti:
Katso edelläsi ollut vastaus, joka todistaa täsmälleen sen minkä kirjoitit. Ja samalla minuutilla kirjoitettu, joten ei ollut mitään jälkiviisastelua.
vaikea ennustaa.
- ...vain?
>>"Samanlaisia hellan vieressä odottavia halkoja te olette, polttopuita, ette mitään muuta.">>
"Halkoja ja polttopuitako" vain? Eikö ole enemmän järkeenkäypää, että olemme kaikki sielullisia olentoja ja oppimassa jotakin?- .-.-.
Järkeenkäypää - EI
Helppoa ja vaivatonta - KYLLÄ
- Näyttäisi
Kovasti siltä. Kuvailit varsin osuvasti viestisi sisältöä. Älkää kyselkö täältä, jos rehelliset vastaukset eivät miellytä. Uskovaisille on omat höpö -palstansa.
- Taimenpoika
Luuk. 3:9
Nyt on jo kirves pantu puun juurelle. Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen." [Matt. 3:10 ] - puusilimä
patavajakit vain ovat osoittaneet olevansa verenhimoisia murhaajia ja kidutuksen ja muun rikollisen ihannoitsijoita eli kristittyjä.
niille pedofiileille ei paljoa voi antaa arvoa.- hahhaa
Täällä on kiva käydä katsomassa uusia omaperäisiä (?)nimittelyjä.
Itse en ole mitään nuista mitä esitit, eli olen elävä esimerkki siitä että nimityksesi eivät pidä paikkaansa.
- ürpå
JOhtuisiko siitä, että ateistit tällä palstalla ovat lopen uupuneita kaikkeen krisselismiin ja mielikuvitusystäväsatuihin.
Niitä kun on tyrkytetty totuutena lapsesta saakka ja silti jokainen järjen ja selkeän mielen omaava tajuaa, että satua ne ovat ja saduiksikin ne ovat todella kamalia. - Huhhahhei
samaa mieltä. Ja olen uskonnoton, eli ateisti. Minua on jo pidemmän aikaa häirinnyt se, että mitä tahansa ala-arvoista paskaa saa suoltaa, jos vain kertoo olevansa ateisti.
Minua suorastaan hävettää olla ateisti, jos ateismi on sitä, mitä tältä palstalta saa joskus lukea. Osa kirjoittajista on toki ihan ok, mutta hämmästyttää se, ettei selkeisiin rimanalituksiin ateistien taholta (niitäkin kun ikävä kyllä on) oteta kantaa ollenkaan.
Kuitenkin on nyt sanottava se, että jos katsotaan asiaa ohi tämän palstan ja luetaan mukaan kaikki uskonnot&uskomukset-kategorian palstat, ei tämä nyt ihan noloimmasta päästäkään ole. - Kössönöm
Minä ainakin olen jutellut täällä muutaman ihan kivan uskovaisen kanssa. Mutta doolenispoon kanssa viimeksi juttelimmekin uimisesta ja kaikesta sellaisesta, eikä jumalia mainittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1332686Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2562244Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?171383- 1151042
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar204993- 89962
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13882Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La52774Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50721Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.274716