Minulla on tuollaiset ja ne haisevat aivan älyttömän pahalle aina muutaman uintikerran jälkeen. Kuumalla vedellä peseminen auttaa vähäksi aikaa. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Eli johtuuko itse tossuista vai järvivedestä?
Waimea
avantouintitossut
2
1474
Vastaukset
- Valkoinen valas
Ei haju johdu tossumerkistä, kaikki ne haisee. Sitä en tiedä, mistä varsinaisesti johtuu, veikkaisin järvivettä. Avantosaunassa on asiasta juteltu, ja kaikki jakavat saman hajuhaitan, vaikka tossumerkkejä on monenlaisia.
- neiti rausku
Itsellä kanssa Waimeat. Vesi on merivettä muttei haiskahda kovin paljon. Täytyy huuhdella hyvin uinnin jälkeen ja antaa kuivata hyvin ilmavassa paikassa pohjalliset poistettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161