Kauankos ja millä teholla kypsennätte kalapuikkoja mikrossa? Monta puikkoa kerralla?
Musta on typerää lämmittää uunia taikka levyä kypsentääkseni kuusi kalapuikkoa. Sähköä kuluu paljon ja hidastakin on.
Kalapuikot mikrossa
16
10125
Vastaukset
- siitä..
mutta makoronit kannattaa tehdä mikrossa, helppoa ja nopeaa..vettä kuppiin ja makaronit sekaan ja 2 min.
- tosi nopee
Olen ihmetellyt, että miten 8 minuutin makaroonit kypsyy syötäviksi 2-3 minuutin mikrotuksella, mutta kyllä vaan kypsyvät. Hieno homma!
- Anonyymi
tosi nopee kirjoitti:
Olen ihmetellyt, että miten 8 minuutin makaroonit kypsyy syötäviksi 2-3 minuutin mikrotuksella, mutta kyllä vaan kypsyvät. Hieno homma!
Tuota mun pitää eherottomasti kokeilla myös Raketti-pätkäsagulla...oon tähän asti kasaris kiehuttanut...kiitos.
- tosiaankin
on "typerää" tehdä kalapuikoista syömäkelpoisia ruskistamalla ne paistinpannulla, niin olemme sitten mielellämme "typeriä".
- mietteisitte vähän
Muutaman puikon takia ei todella kannata pitää levyä päällä toista kymmentä minuuttia taikka lämmittää uunia reilua parisenkymmentä minuuttia!
- Sekö kaikki?
mietteisitte vähän kirjoitti:
Muutaman puikon takia ei todella kannata pitää levyä päällä toista kymmentä minuuttia taikka lämmittää uunia reilua parisenkymmentä minuuttia!
"Kannattavuusko" kaikki? Hyvälle maistuvuus on tärkeämpää!
Laiskuri! Tuohisuu! - pyöristyssääntö
Sekö kaikki? kirjoitti:
"Kannattavuusko" kaikki? Hyvälle maistuvuus on tärkeämpää!
Laiskuri! Tuohisuu!On niitäkin, joiden on pakko valita maksutapa sen mukaan, mihin suuntaan pyöristys tehdään laskun loppusummassa!
Vuodessa säästää ison summan, kun osaa valita oikein! - siinä kaikki
pyöristyssääntö kirjoitti:
On niitäkin, joiden on pakko valita maksutapa sen mukaan, mihin suuntaan pyöristys tehdään laskun loppusummassa!
Vuodessa säästää ison summan, kun osaa valita oikein!eihän niitä kalapuikkoja joka maailman päivä syödä.
joten paista mieluiten pannulla ja voissa/tai miten itse haluat/seoksessa.
Makuasioistahan kuitenkin kyse?
Mikrossa kalapuikkoja huh!
Onhan sähkö tosi kallista,vai kuinka?
Mitä muuten mikrokypsennyt yleensäkin maksaa, en ole tullut koskaan ajatelleeksi.
Mutta jos jollakin selvillä olisi kiva tietää.
- hyvin toimii
Kuusi puikkoa. Ladoin väjästi ristikkäin kolme ja siihen päälle toiset kolme.
Alkuun minuutti täysillä ja sitten kolme minuuttia puolella teholla.
Hyviä tuli. Vähän pehmeitä, mutta ihan syötäviä. Teen toistekin.- eipä
taida olla mitään väliä, mitä suuhusi laitat. Moukka!
eipä kirjoitti:
No ,jos mikroaaltouuni kalapuikkokaveri on moukka, niin vaihda kanavaa ja käännä kylkee kirpparisohvallas!
- Anonyymi
krapumerta kirjoitti:
No ,jos mikroaaltouuni kalapuikkokaveri on moukka, niin vaihda kanavaa ja käännä kylkee kirpparisohvallas!
Makuja on niin monenlaisia, velipoika syo purkkihernekeiton kylmänä, purkista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makuja on niin monenlaisia, velipoika syo purkkihernekeiton kylmänä, purkista.
Olen ollut ilman mikroa aiemmin..nyt teen kaiken syötävän mikrossa.
- Anonyymi
eipä kirjoitti:
Jokaisen oma asia miten tekee. Ei ole näkynyt ketään minun keittiössä katsomassa miten teen mitäkin.
- Anonyymi
Miten kananmunan keittäminen mikrossa? Siis kuorineen. Olen kokeillut tehdä kokkelia ja "paistettua" kananmunaa mikrossa ja muutaman kokeilun jälkeen tuli ihan syötävää. Ei kyllä pannulla paistetun vertaista.
- Anonyymi
Minulla paukkui ja räiskyi pitkin mikroa joskus 23 vuotta sitten kun söin vielä kalaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673427- 152066
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231480Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371111
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361021- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38958