Kontinen hävisi 15 000 dollarin 1.kierroksella ranskalaiselle Robertille, joka pelannut sijoilla 150-300 jo 6 vuotta ja voittanut 12 futuresturnausta ja 2 challengeria, sekä ollut ATP-kisan 2.kierroksella ja Grand Slam kisan pääsarjassa.
tuolla tulos
www.henrikontinen.com
kyllä se siitä vielä lähtee kun saa pelituntumaa lisää..
Kontinen - Robert 5-7, 2-6
6
486
Vastaukset
- jatkoon
kotisivujen mukaan.
- meni ?
Vanhempi ammattilainen voitti, niinkuin ranking sijoitusten mukaan oli odotettavissa. Junioreista aikuisten sarjaan siirtyminen on usein varsin kivuliasta. Kokeneiden sarjajyrien kaataminen vaatii kokemusta.
Odottaisin Kontisen pärjäävän mahdollisesti jo tänä kesänä Futures tasolla ja pelaavansa itsensä sisään ainakin yhteen Chalenger sarjan kisaan. Jos näin ei tapahdu, on syytä miettiä uutta ammattia ja tyytyä olemaan Suomen toiseksi paras pelaaja.- Jos ei
tänä vuonna ole 4-5 kertaa vähintään future semissä JA kerran pari haastajakisan tokalla, niin paperit yhteishakuun vaan!
- nelinpeliin..
Jos ei kirjoitti:
tänä vuonna ole 4-5 kertaa vähintään future semissä JA kerran pari haastajakisan tokalla, niin paperit yhteishakuun vaan!
Kontinen keskittyessään nelinpeliin nousisi hetkessä maailman top 30 ehkä jopa top 10 nelinpelissä ja tuollaiset nelinpelaajat tienaavat miljoonia urallaan ja nelinpelaajan ura kestää huomattavasti pidempään kuin kaksinpelaajan ura, joten voisi kiertää 20 vuotta Grand Slam ja ATP-kisoja.. Kontinen on kuin tehty nelinpelaajaksi. Mielettömän monipuollinen hyvä syöttö ja erinomaiset lentolyönnit, sekä hyvät shotmaker peruslyönnit, jotka toimivat ohitustilanteissa. Tuosta ei nelinpelaajan ominaisuudet parane!
- näköjään
oli valittu kuukauden pelaajaksi tammikuussa. Joten todennäköisesti hyvässä kunnossa oleva pelimies.
- on kyllä
Robert on näköjään ATP 278 ja tahkoaa vaan jatkuvasti noita futures tason turnauksia. Voittojakin ihan mukavasti. En nähnyt ottelua mutta numeroitten valossa ihan ok tulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418