Osaako kukaan täällä ystävällisesti sanoa, mistä voisin ostaa (Helsingistä) näitä vähän erikoisempia aineksia?
-Ruokabanaani (Musa × paradisiaca/ Svenska: Kokbanan/ English: Plantain)
-Puutomaatti (Cyphomandra betacea/ Svenska & English: Tamarillo)
-Maniokki tai kassava (Manihot esculenta/ Svenska: Maniok/ English: Manioc, Cassava, Yuca)
KIITOS JO ETUKÄTEEN!!!
Ruokabanaani, puutomaatti, manokki...?
4
1024
Vastaukset
- joku sanoa
mistä täällä Rio de Janeirossa saa Suonenjoen mansikoita, Kitkan viisaita ja Lapin puikulaperunoita?
- näitä paikkoja
Hakaniemen hallista saa ja varmaan muistakin halleista. Etnisistä kaupoista kannattaa katsoa (hakaniemen hallista Hämeentietä ylöspäin on paljon noita kauppoja melkein rinta rinnan.) Isojen ruokakauppojen valikoimiin kuuluu kaikenlaisia eksoottisempiakin lajikkeita, (kuten Stokkan herkku yms. isot K-kaupat tms.)
- Sirkka Perttunen
Mitähän jos unohtaisit moiset! Keskittyisit kotimaisiin kausituotteisiin!
- vaikka
haluaa virkistää muistiaan ja pitää eksoottisen ruokaillan muistellessaan hauskaa ulkomaanmatkaa... tai piristää koti-ikäväistä ulkomaista opiskelijaa...ei pidä olla tiukkapipo vaikka kotimaiset kasvikset ovatkin paras ja upein ruoka. Niitä ulkomaalaisia hedelmiä ja vihanneksia rahdataan tänne joka tapauksessa, ei se ketään pahenna jos kokeilee mitä muut kansat suuhunsa pistävät. :) Itse olen jo kokeiluni tehnyt ja syön mieluiten ihan oman maan mansikoita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092453
- 412382
- 1232276
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241898- 411864