Hyvin säilyneitä

julkkiksia?

Listatkaa tänne. Tuli mieleen eräs taannoinen aloitus "vanheneeko miehet nopeammin" johon henkilö linkitti rumimpia julkkismiehiä. Joten listataan tänne niitä hyvin säilyneitä. Voi linkittää myös naisten kuvia. Niistä on vaan vaikeampaa ottaa selvää kun leikkelevät naamansa miltei poikkeuksetta kun ikää tulee on botoxia ja meikkiä kuonalossa.

Brad Pitt 46v:http://www.smh.com.au/ffximage/2008/03/14/pittaniston_narrowweb__300x458,0.jpg

Johnny Depp 45v:http://3critical.files.wordpress.com/2008/09/johnny_depp1.jpg

William Shatner 77v:http://en.wikipedia.org/wiki/William_Shatner

19

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • vanha kuva,kun se oli vielä jenniferin kanssa :)


      • niinkö..

      • mirame81
        niinkö.. kirjoitti:

        Laitoin kuvan nimenomaan siksi koska luulin että hän on nykyään jenniferin kanssa.. En paremmin seuraa julkkisten elämää. No tuossa uudempaa kuvaa http://www.staralicious.com/wp-content/uploads/2008/09/brad-pitt.jpg

        jessus jumalaisen karismaattinen mies tuo brad-pitt,hyvin säilynyt eikä mielestäni edes vanha.


      • .....
        mirame81 kirjoitti:

        jessus jumalaisen karismaattinen mies tuo brad-pitt,hyvin säilynyt eikä mielestäni edes vanha.

        ihan nykypäivältä? Nimittäin muistelen nähneeni Bradista kuvia, ja kyllä hän on vanhentunut, eikä niin karismaattisella tavalla.


      • -
        ..... kirjoitti:

        ihan nykypäivältä? Nimittäin muistelen nähneeni Bradista kuvia, ja kyllä hän on vanhentunut, eikä niin karismaattisella tavalla.

        http://www.aceshowbiz.com/images/events/CSH-035497.jpg

        http://www.thehollywoodgossip.com/wp-content/uploads/2006/06/image2dc40fe1-192c-4541-a59c-f8b6fa32f8aa.jpg

        http://www.pbpulse.com/wp-content/uploads/2009/06/brad_pitt.jpg

        Brangelina: http://blogs.liverpooldailypost.co.uk/girlsbehavingstylishly/pitt.jpg

        Brad on leikkauttanut kamalat silmäpussinsa pois, siitä ei voi häntä moittia, sillä ne oli kamalat... Kuka tahansa taviskin varmaan haluaisi leikkauttaa sellaiset, vaikkei turhamaisuudesta kärsisikään. Brad myös harrastaa naamakarvoja tätä nykyä.

        Bradista on myös paljon kuvia, joissa hänet on meikattu vanhemmaksi roolia varten, oletkohan nähnyt sellaisia?


      • SILLON OLE
        - kirjoitti:

        http://www.aceshowbiz.com/images/events/CSH-035497.jpg

        http://www.thehollywoodgossip.com/wp-content/uploads/2006/06/image2dc40fe1-192c-4541-a59c-f8b6fa32f8aa.jpg

        http://www.pbpulse.com/wp-content/uploads/2009/06/brad_pitt.jpg

        Brangelina: http://blogs.liverpooldailypost.co.uk/girlsbehavingstylishly/pitt.jpg

        Brad on leikkauttanut kamalat silmäpussinsa pois, siitä ei voi häntä moittia, sillä ne oli kamalat... Kuka tahansa taviskin varmaan haluaisi leikkauttaa sellaiset, vaikkei turhamaisuudesta kärsisikään. Brad myös harrastaa naamakarvoja tätä nykyä.

        Bradista on myös paljon kuvia, joissa hänet on meikattu vanhemmaksi roolia varten, oletkohan nähnyt sellaisia?

        HYVIN SÄILYNYT JOS SITÄ ON OPEROITU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mä olen samanikäinen ja kaksi vuotta sitten otetuissa hääkuvissa olen kolmevitosen näkönen. En sen takia, että nyt sohvalla olisin sen näkönen, vaan sen takia, että siellä oli ammattitaitoiset maskeeraajat. Pakkelia jos toistakin pantiin naamariin.


    • vänkyrä-nainen

      Ei tuo William Shatner oo se, joka oli siinä 'Rescue 911':ssä? Jotenkin tutun kuuloinen nimi vaan, vaikken ulkonäöstä muista...

      Hugh Grant on erittäin hyvin säilynyt, komistuu vaan vanhetessaan. Ja toi Brad on kyl hyvin säilynyt kans.

    • bubastis.tmi
    • Mä olen siitä outo nainen, että Pitt ei kolahda ollenkaan, vaan siitä tulee lähinnä joku sukulaispoika mieleen.Depp kyllä ihana.

      Mutta muuten vähintään 35v. miehet kolahtaa kovinkin. Mun "suora" on tässä, iät vähän hämärän peitossa.

      http://206.47.170.43/channels/images/GabrielByrne_TMN.jpg

      http://upload.moldova.org/movie/actors/j/jeremy_irons/thumbnails/tn2_jeremy_irons_2.jpg

      http://images.askmen.com/galleries/men/al-pacino/pictures/al-pacino-picture-2.jpg

      http://www.britfilms.tv/images/news/sean04.jpg

      Itse asiassa se "säilyvyyys" tai rypyttömyys ei ole mulle mikään juttu, vaan jokin muu:)

      Ja laitetaan nyt yks kaunis 41v. nainenkin:

      http://layoder.files.wordpress.com/2008/10/nicolas-sarkozy-carla-bruni.jpg

      • sä tosta Serpicosta

        niin kovasti tykkäät, kun katsoo noita miehiä..


      • sä tosta Serpicosta kirjoitti:

        niin kovasti tykkäät, kun katsoo noita miehiä..

        no ilmankos, ilmankos:D Meinaatkos tuota Al Pacinoa, mmm..


      • -
        sä tosta Serpicosta kirjoitti:

        niin kovasti tykkäät, kun katsoo noita miehiä..

        et ilmankos me tosta Serpicosta tykätään, ku meil on Yb:n kans näköjään ihan samanlainen miesmaku. ;)


    • on ikäänsä

      nähden aika hyvin säilynyt

    • 17v. fani

      lääh puuh :P

    • megara125

      Paul Newman oli karismaattinen mies kuolemaansa asti.

    • offer

      metal; buy cialis; merit cigarettes; cafergot; cymbalta; diflucan; acomplia diet drug;

    • myziei

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe