Palstalla.
Niin?
Mieleenpainunein murjaisu?
4
276
Vastaukset
- feministi-x
Pröööt!
Ja sekin tuli varmaan jonkun sovinisti-sian perseestä! :D - naisille :
SOVINISTI ALISTAA NAISTA
- scale
että aamulla aurinko ei oikeesti nouse idästä? Kyseessä on nimittäin maapallon pyörimisliikkeen aiheuttama illuusio.
Tiesitkö muuten että aurinkokaan ei pysy paikallaan, juujuu ei pysy. Se pakana pyörii näet oman keskiakselinsa ympäri. Eikä siinä vielä kaikki, tunnettuahan on, että aurinkokuntamme sijaitsee linnunradan kieteisgalaksin yhdessä haarassa. Galaksimme pyörii oman akselinsa ympäri ja samaan aikaan kiitää hurjaa vauhtia avaruudessa.
Ei siis ihme, että yhden jos toisenkin pää on pyörällä.
NIIN on aika mieleenpainuva ilmaisu,eikö NIIN!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737