Niin, juuri sinä lihava fasisti-mies voit aloittaa...
Mielipiteitä feminismistä ja feministeistä?
14
514
Vastaukset
- lihava fasisti-mies
...
- feministi-x
ja juokse järveen fasisti-sika!
- scale
hiano aate ja näyttää vetävän puoleensa hianoja ihmisiä.
- sowwinisti
muuta hyvää sanottavaa feminismistä tai feministeistä, kuin se, että jos verenpaineet on hieman alhaiset, niin kohottaa voi, kun vaihtaa ajatuksia feministin kanssa.
- scale
monte24 kirjoitti:
teloitetaan,aaaarrrgggghhhht
ymmärrä tulevien aikojen suuruutta :D Tai sitten sarkasmini meni ylitte.
scale kirjoitti:
ymmärrä tulevien aikojen suuruutta :D Tai sitten sarkasmini meni ylitte.
tuon sinulle :) ärhentelyni täällä on usein huumoriani.
nimen omaan fasistin mielipiteitä kaipaat?
Eiks jonki muun aateryhmän edustajat sopis tähän topikkiin paremmin?
Ja toisaalta, eiks lihava ja fasisti vähän oo ristiriidassa toistesa kanssa. Lihava fasisti kun kuulostaa hieman oudoksuttavalta termiltä.- jos sillä
mielipiteellä saa pesää
Pahoittelen, että minulla on nämä ismit vähän hakusessaan, mutta eroaako feminismi ja fasismi jotenkin toisistaan?
Ps. Vai onko aloituksessasi kirjoitusvirhe? Jospa tarkoititkin fetisismiä? Se onkin ainoa aate, joka on lähellä sydäntäni. Et sinäkään varmaan pienestä vitsoittamisesta pahoillasi olisi...- Taasnäitä
Vallanhimoisten pyrkyrinaisten yritys päästä yhteiskunnan hierarkiassa korkeammalle kuin omat kyvyt edellyttävät. Keinoina hankkia tukea omille itsekkäille päämäärilleen ovat toisten naisten manipulointi ja uhkailu ja ylipäätään pelon ilmapiirin luominen koko yhteiskuntaan. Siis suurin piirtein näin.
- ....
Pelokas ihmisparka sinä...Otan osaa.:( Pisteet saat kuitenkin siitä, ettet nostattanut verenpainettani sekoittamalla feminismiä käsitetasolla esimerkiksi seksuaalisuutta kuvaaviin muihin ulottuvuuksiin, kuten kaikkein idiooteimmat ja käsitettä edes alkeellisesti ymmärtämättömät tekevät. Ne muoti-feministit tai muoti-feminismin vastustajat siis, joiden opit perustuvat varmuudella pääosin naistenlehdistä ja miestenlehdistä luettuun...
Hoh!
- hmh,
Mistähän kumman(!?) syystä mulle tuli tunne, ettet sinä ketjun aloittaja välttämättä käsitteiden päälle paljoa ymmärrä.
Niin rumasti aloitit ketjus, että sait nyt tällaisen vastauksen.:) ja tasa-arvo toteutuisi....
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75723
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15543ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;182401- 26399