Niin, juuri sinä lihava fasisti-mies voit aloittaa...
Mielipiteitä feminismistä ja feministeistä?
14
481
Vastaukset
- lihava fasisti-mies
...
- feministi-x
ja juokse järveen fasisti-sika!
- scale
hiano aate ja näyttää vetävän puoleensa hianoja ihmisiä.
- sowwinisti
muuta hyvää sanottavaa feminismistä tai feministeistä, kuin se, että jos verenpaineet on hieman alhaiset, niin kohottaa voi, kun vaihtaa ajatuksia feministin kanssa.
- scale
monte24 kirjoitti:
teloitetaan,aaaarrrgggghhhht
ymmärrä tulevien aikojen suuruutta :D Tai sitten sarkasmini meni ylitte.
scale kirjoitti:
ymmärrä tulevien aikojen suuruutta :D Tai sitten sarkasmini meni ylitte.
tuon sinulle :) ärhentelyni täällä on usein huumoriani.
nimen omaan fasistin mielipiteitä kaipaat?
Eiks jonki muun aateryhmän edustajat sopis tähän topikkiin paremmin?
Ja toisaalta, eiks lihava ja fasisti vähän oo ristiriidassa toistesa kanssa. Lihava fasisti kun kuulostaa hieman oudoksuttavalta termiltä.- jos sillä
mielipiteellä saa pesää
Pahoittelen, että minulla on nämä ismit vähän hakusessaan, mutta eroaako feminismi ja fasismi jotenkin toisistaan?
Ps. Vai onko aloituksessasi kirjoitusvirhe? Jospa tarkoititkin fetisismiä? Se onkin ainoa aate, joka on lähellä sydäntäni. Et sinäkään varmaan pienestä vitsoittamisesta pahoillasi olisi...- Taasnäitä
Vallanhimoisten pyrkyrinaisten yritys päästä yhteiskunnan hierarkiassa korkeammalle kuin omat kyvyt edellyttävät. Keinoina hankkia tukea omille itsekkäille päämäärilleen ovat toisten naisten manipulointi ja uhkailu ja ylipäätään pelon ilmapiirin luominen koko yhteiskuntaan. Siis suurin piirtein näin.
- ....
Pelokas ihmisparka sinä...Otan osaa.:( Pisteet saat kuitenkin siitä, ettet nostattanut verenpainettani sekoittamalla feminismiä käsitetasolla esimerkiksi seksuaalisuutta kuvaaviin muihin ulottuvuuksiin, kuten kaikkein idiooteimmat ja käsitettä edes alkeellisesti ymmärtämättömät tekevät. Ne muoti-feministit tai muoti-feminismin vastustajat siis, joiden opit perustuvat varmuudella pääosin naistenlehdistä ja miestenlehdistä luettuun...
Hoh!
- hmh,
Mistähän kumman(!?) syystä mulle tuli tunne, ettet sinä ketjun aloittaja välttämättä käsitteiden päälle paljoa ymmärrä.
Niin rumasti aloitit ketjus, että sait nyt tällaisen vastauksen.:) ja tasa-arvo toteutuisi....
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448821
- 785352
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383854Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543242Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403060
- 412256
- 331808
- 2091737