Mielipiteitä feminismistä ja feministeistä?

feministi-x

Niin, juuri sinä lihava fasisti-mies voit aloittaa...

14

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lihava fasisti-mies

      ...

      • feministi-x

        ja juokse järveen fasisti-sika!


    • scale

      hiano aate ja näyttää vetävän puoleensa hianoja ihmisiä.

      • sowwinisti

        muuta hyvää sanottavaa feminismistä tai feministeistä, kuin se, että jos verenpaineet on hieman alhaiset, niin kohottaa voi, kun vaihtaa ajatuksia feministin kanssa.


      • teloitetaan,aaaarrrgggghhhht


      • scale
        monte24 kirjoitti:

        teloitetaan,aaaarrrgggghhhht

        ymmärrä tulevien aikojen suuruutta :D Tai sitten sarkasmini meni ylitte.


      • scale kirjoitti:

        ymmärrä tulevien aikojen suuruutta :D Tai sitten sarkasmini meni ylitte.

        tuon sinulle :) ärhentelyni täällä on usein huumoriani.


    • nimen omaan fasistin mielipiteitä kaipaat?
      Eiks jonki muun aateryhmän edustajat sopis tähän topikkiin paremmin?

      Ja toisaalta, eiks lihava ja fasisti vähän oo ristiriidassa toistesa kanssa. Lihava fasisti kun kuulostaa hieman oudoksuttavalta termiltä.

    • jos sillä

      mielipiteellä saa pesää

    • Pahoittelen, että minulla on nämä ismit vähän hakusessaan, mutta eroaako feminismi ja fasismi jotenkin toisistaan?

      Ps. Vai onko aloituksessasi kirjoitusvirhe? Jospa tarkoititkin fetisismiä? Se onkin ainoa aate, joka on lähellä sydäntäni. Et sinäkään varmaan pienestä vitsoittamisesta pahoillasi olisi...

    • Taasnäitä

      Vallanhimoisten pyrkyrinaisten yritys päästä yhteiskunnan hierarkiassa korkeammalle kuin omat kyvyt edellyttävät. Keinoina hankkia tukea omille itsekkäille päämäärilleen ovat toisten naisten manipulointi ja uhkailu ja ylipäätään pelon ilmapiirin luominen koko yhteiskuntaan. Siis suurin piirtein näin.

      • ....

        Pelokas ihmisparka sinä...Otan osaa.:( Pisteet saat kuitenkin siitä, ettet nostattanut verenpainettani sekoittamalla feminismiä käsitetasolla esimerkiksi seksuaalisuutta kuvaaviin muihin ulottuvuuksiin, kuten kaikkein idiooteimmat ja käsitettä edes alkeellisesti ymmärtämättömät tekevät. Ne muoti-feministit tai muoti-feminismin vastustajat siis, joiden opit perustuvat varmuudella pääosin naistenlehdistä ja miestenlehdistä luettuun...

        Hoh!


    • hmh,

      Mistähän kumman(!?) syystä mulle tuli tunne, ettet sinä ketjun aloittaja välttämättä käsitteiden päälle paljoa ymmärrä.

      Niin rumasti aloitit ketjus, että sait nyt tällaisen vastauksen.:)

    • ja tasa-arvo toteutuisi....

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe