http://www.iltalehti.fi/helsinki/200903119228345_hi.shtml
Tässä seuraa jakoa lol
http://www.iltalehti.fi/helsinki/200903129232481_hi.shtml
että
3
196
Vastaukset
toki pitää helsingin jokainen maahanmuuttaja syyllistää.
olet ehkä joskus kuullut että suomalaisetkin on tehneet ulkomailla rikoksia, kuuluisko niissä maissa syyllistää kaikki suomalaiset????- almasty
Monikultturi pellet mitä huvittaa niin Afrikan sarvesta tullut porukka olisi syytä lähettää sinne viimeistä myöten takaisin.Mitä muuta voi odottaa sellaisilta tyypeiltä jotka tulevat maasta jossa merirosvous on peräti arvostettu elinkeino.Ei suostuta työskentelemään valkoiselle miehelle koska silloin menettäisi yhteisössään kasvonsa.Kuinka moni oikeasti apua tarvitseva Somali saa kasaan 5000-10000 euroa maksaakseen ihmissalakuljettajille maassa jossa keskiverto meikäläisen päiväpalkka on kuukauden tienesti.Jo se kertoo että kysessä on kovan luokan kriminaali.
Ne Somalit joita ryysäsi Suomeen 90-luvun alussa olivat opiskelijoita neukkuyliopistoista jotka silloinen Neuvostoliitto potkaisi pihalle maiden diplomaatti suhteiden katkettua.Ja yleensäkin se porukka taitaa koostua enimmäkseen sotarikollisista ja muusta eliitistä joiden pitäsi olla vastaamassa rikoksistaan eikä elää Suomessa valtion kustannuksella.
Olen tavannut muista kansallisuusryhmistä paljon ihan fiksuja ja ahkeria maahanmuuttajia jotka osaavat elää maassa maan tavalla ja ehkä Somaleista se nuorempi joukko
joka on ollut aivan pieniä maahan tullessaan tai syntynyt tällä maaperällä osaa käyttäytyä mutta yleensä en ole heistä mitään positiivista signaalia saanut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737