seurustella naisen kanssa joka on tätä älykkäämpi ja pärjää paremmin urheilussa?
Voiko mies
9
203
Vastaukset
se osais vastata tuohon
hmm ... oikeassa olet ... mutta höpsö :)
on noiden ominaisuuksien varaan laskenut.
Voiko nainen seurustella itseään lyhyemmän miehen kanssa (korkokengillä tai ilman)?- eiiiii
Tuskin vaan. Miehet ei kestä vahvoja ja viisaita naisia. Sellaiset naiset miehet yrittää nujertaa keinolla millä hyvänsä. Vähättely, aliarvostaminen, mitätöinti yms. Jos nainen saa enemmän palkkaa, se ei monille miehille käy.... kateus.... miehisyys kärsii kai.
Voiko nainen surustella itseään tyhmemmän ja fyysisesti heikomma miehen kanssa? Vastaan itse: Ei voi. Niinpä vaikka miehet voisivatkin, ei heillä ole moiseen tilaisuutta. Eli kysymyksesi on täysin hypoteettinen.
monte24 kirjoitti:
kuullosti että kirjoitit kokemuksistasi.
Pakit illassa, parit parhaassa. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
Pakit illassa, parit parhaassa. ;-)
halaa miehekkääst ilman taka-ajatuksia ;)
monte24 kirjoitti:
halaa miehekkääst ilman taka-ajatuksia ;)
Mikä ei tapa, se karaisee. 15-vuotiaana pakit olivat maailmanloppu, mutta jos nyt sinkkuuntuisi, lähtisi baariin ja saisi pakit, niin vetäisi puoli tuoppia lisää ja ei kun uutta katselemaan.
Entäs itse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448781
- 785302
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383824Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543212Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273115- 403050
- 412246
- 331778
- 2091727