Kuka palstalainen vittuilee

eniten

Niin?

11

385

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinoilemaan mut pakko kestää :(

• mää mää

Haist vittu.

• lesbo naiselle mitään pottuilua?

sama kuin sanois alkoholistille,VEDÄ KÄNNIT!

• sun...

Oisko joku sun niinnittelijän kavereista, kenties?

Mä henkilökohtaisesti en jaksa uskoa, että kukaan jaksaisi olla kiinnostunut kyselemään tuonlaisia yhden tavun kysymyksiä keskustelupalstalla koko ajan ( ei varmaan ole ensimmäinen kerta sulle, eikö niin?), jollei henkilöllä a. olis joitakin omia kavereita keskustelupalstalla, joista on kiinnostunut ja/tai jollei b. henkilö itse AINAKIN omaa rekisteröityä nimimerkkiä tai jollei c. henkilö jostakin muusta syystä haluaisi ihan kasatakin tietoa ihmissuhdepalstalle kirjoittavien kirjoittajien vastauksista.

Kertoisitko minulle arvon "niin?"-kysymyksen esittäjä, että miksi vittuilet lukijoillesi yhden sanan negatiivisia mielikuvia herättävällä kysymyksellä? Ja kertoisitko lisäksi ( sen asian, mihin vastauksen jo melkein arvaankin...) että omaatko sinä myös rekisteröityä nimimerkkiä, vaiko et? Ja kolmanneksi: tapauksessa, että JOS omaat, MIKSI ET kirjoita tuonlaisia kysymyksiäsi sillä?

• pitäisikö

sun hankkia huumorintaju?

• sun...
        pitäisikö kirjoitti:

sun hankkia huumorintaju?

Hommaa vittu ite!!

• mahis?
        sun... kirjoitti:

Hommaa vittu ite!!

Lopeta se yksin ryyppääminen arkisin.

• sun....
        mahis? kirjoitti:

Lopeta se yksin ryyppääminen arkisin.

Se, että "ryyppäisinkö" minä vaiko en, ei ensinnäkään a. kuulu sinulle, eikä sinun siksi toisekseen b. jo netikettiinkään liittyen kuulu esittää mulle tuonlaisia kysymyksiä. Siksi kolmannekseen c. : jos nyt sattuisit minua sen verran tunnistamaan (asiastahan en voi tietää, hoh!), että tietäisit esim., että mitä nimimerkkiä olen joskus kauan sitten palstalla aiemmin käyttänyt, niin voin kertoa sinulle, että keskusteluhistoriani on täydellisesti saastattu. Feikkien jne. toimesta.

En "ryyppää".

Saatan joskus ottaa yhden tai kaksikin, mutta mulla ei ole mitään tekemistä sun mielikuvitusmaailmojesi kanssa esimerkiksi sen jälkeen, jos sattuisit aiemmin käyttämieni nimimerkkien keskusteluhistoriaa lukemaan. Kyseessä ovat olleet nettiaddiktoituneet, pahantahtoiset ja/tai jopa sairaat ihmiset siinä, että miten ovat yhden = minun keskustelijamaineen halunneet mustata.

Niitä otti kaaliin varmastikin alunperin pääosin se, kun eivät mielestään pärjänneet asiaväittelyissä. Vei ilmeisesti "huomiotilaa"(?) heiltä itseltään sellaisilta, kun oli puska, joka osasi kirjoittaa ja ( sentään ainakin joskus) sanoakin...En kehu itseäni, mutta niinhän se vain on. En mä mitään huomiota persoonalleni ole tilannut. Jos ihminen = mä säännöllisen epäsäännöllisesti tyyliin vuosia käy keskustelupalstalla ja tekee sinä aikana max. (olenko edes noin paljoa tehnyt?!) kaksi-neljä aloitusta omasta persoonastaan, niin ei sellainen ihminen _hae_ henkilökohtaista huomiota mitenkään erityisesti. Ja olisin mä nyt sen rekisteröidyn nimimerkinkin sentään edes hommanut, jos mä joistakin palstamiehistä olisin syvällisemmin ollut kiinnostunut. *nauraa, mutta lähinnä kiusaantuneena*

Jumbe, älkää aliarvioiko ihmisiä ihan miten päin sattuu.

• scale

joku aloittaa. Muuten en viitti.

• katanamestari

666

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10182
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6773
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      42
      4857
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4507
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      68
      4211
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      31
      3789
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2878
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36