Voiko suhde kestää, jos nainen on

huono sängyssä?

Kannattaako sellaisen naisen edes aloittaa suhdetta?

11

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persona-non-grata

      omalla kohdallaan, mikä on minulle tärkeää ...

    • huonolla sängyssä????

    • Va-Nil-La

      joka on vielä huonompi, niin ei ainakaan voi valittaa... :)

      Vakavasti ottaen en usko, että sellaisella suhteella on tulevaisuutta. Minä en aloittaisi(jos olisi mahdollisuus), jo siksikin, että mun mielestä se olisi väärin sitä miestäkin kohtaan.

      • hömhöm.

        Millainen on huono sängyssä? Voiko huono olla kehityskelpoinen? Entä jos ei ole, onko se silloin jo tyhmä?


      • Va-Nil-La
        hömhöm. kirjoitti:

        Millainen on huono sängyssä? Voiko huono olla kehityskelpoinen? Entä jos ei ole, onko se silloin jo tyhmä?

        mitenkään hirveän kekseliäs ja joka ei halua seksin olevan puoliksi akrobatiaa, joka ei ole kiinnostunut kokeilemaan ihan mitä tahansa ja mulle jo se, että naisen pitää olla aktiivinen olisi ongelma, kun en oikeastaan edes tietäisi, että mitä pitäisi tehdä. Ehkä joku huono voi olla kehityskelpoinen jos on vielä nuori, mutta ei enää mun ikäinen. Ehkä se sitten on tyhmyyttä, en tiedä. Toisaalta tyhmäkin ihminen voi kuitenkin olla hyvä sängyssä. Musta seksi vain on sellainen juttu, että jos sitä ei opi nuorena, niin ei opi koskaan.


      • Va-Nil-La kirjoitti:

        mitenkään hirveän kekseliäs ja joka ei halua seksin olevan puoliksi akrobatiaa, joka ei ole kiinnostunut kokeilemaan ihan mitä tahansa ja mulle jo se, että naisen pitää olla aktiivinen olisi ongelma, kun en oikeastaan edes tietäisi, että mitä pitäisi tehdä. Ehkä joku huono voi olla kehityskelpoinen jos on vielä nuori, mutta ei enää mun ikäinen. Ehkä se sitten on tyhmyyttä, en tiedä. Toisaalta tyhmäkin ihminen voi kuitenkin olla hyvä sängyssä. Musta seksi vain on sellainen juttu, että jos sitä ei opi nuorena, niin ei opi koskaan.

        kyllä nuoren ihmisen mielipiteeltä.

        "Ehkä joku huono voi olla kehityskelpoinen jos on vielä nuori, mutta ei enää mun ikäinen."

        saanko kysyä minkä ikäinen olet???


      • Va-Nil-La
        monte24 kirjoitti:

        kyllä nuoren ihmisen mielipiteeltä.

        "Ehkä joku huono voi olla kehityskelpoinen jos on vielä nuori, mutta ei enää mun ikäinen."

        saanko kysyä minkä ikäinen olet???

        laskettava olen, lähes 30. Ja mä luulen, että tämä on sellainen asia, että tiedän mistä puhun. :)


      • almasty
        Va-Nil-La kirjoitti:

        mitenkään hirveän kekseliäs ja joka ei halua seksin olevan puoliksi akrobatiaa, joka ei ole kiinnostunut kokeilemaan ihan mitä tahansa ja mulle jo se, että naisen pitää olla aktiivinen olisi ongelma, kun en oikeastaan edes tietäisi, että mitä pitäisi tehdä. Ehkä joku huono voi olla kehityskelpoinen jos on vielä nuori, mutta ei enää mun ikäinen. Ehkä se sitten on tyhmyyttä, en tiedä. Toisaalta tyhmäkin ihminen voi kuitenkin olla hyvä sängyssä. Musta seksi vain on sellainen juttu, että jos sitä ei opi nuorena, niin ei opi koskaan.

        En välttämättä naiselta kaipaisi en ainakaan sellaista mikä on määriteltävissä akrobatiaksi.minulle riittää että nainen on muuten halukas omalta puolelta piisaa kyllä aktiivisuutta.Minä kun mielelläni duunailisin naista kaikilla kivoilla tavoilla,naiselta en juuri toivoisi muuta kuin halukkuutta siihen.
        Täydellinen kumppanin haluttomuus sen sijaan voisi vähän haitata.


      • sulla ...
        Va-Nil-La kirjoitti:

        laskettava olen, lähes 30. Ja mä luulen, että tämä on sellainen asia, että tiedän mistä puhun. :)

        olis aktiivista seksielämää mahdollista viettää vielä ainakin 40-50 vuotta. Joo, ei siinä kyllä taida ehtiä oppimaan....


    • huono..

      sängyssä, jos kumppani on oikea. Ja hetki on oikea, samoin kuin kaikki asiat muutenkin reilassa, ei huolia tms.
      Jos on jotain huolia, huonoja kokemuksia, pelkoja jne. niin silloinkin se "huonous" on tilapäistä, koska sellaiset jutut on korjattavissa/ohimeneviä, kunhan jaksetaan olla kärsivällisiä.
      Ja jos rakkautta on molemmin puolin, niin en näkisi ongelmaa!

    • vili

      nyt tuollaisiamieti. se on ihan sama kuinka hyvä/huono sängyssä on tai kuinka porno se oma muija on...menee kax vuotta niin seksihalut kyllä hiipuu. on idioottimasta olettaa että pimpillä pidetään mies kotona...kyllä sinun persoonasta ja käytöksestäsi lähtee. se määrää kannattako seurustella.
      ps. jos haluat olla pro-nainen(jopa yli luonnollinen), niin jätä kasvamatta leijonaksi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe