oven mennä avaamaan alasti, ilman, että siitä tulisi itsensäpaljastelu rike, sakkoja tms? Itse olen aika useinkin vähillä vaatteilla kotona, niin turhauttavaa alkaa pukemaan jotain päälle vain sen takia, että ovelle pitäisi mennä.
Entä voiko siitä tulla jotain sanktiota, jos nauttii auringosta keittiönikkunan edessä alasti? Tai venyttelee ikkunan edessä ikkunankarmista kiinni pitäen alasti?
Saako
7
213
Vastaukset
aika loukkaavaa
- Ananasvakuuttaja
en kysynyt onko se loukkaavaa, vaan onko se laillista :-) Mua ei haittaa pätkääkään, jos joku loukkaantuu alastomuudesta. Alastomuus on mulle ainakin yks normaalimpia asioita maailmassa :-D
Ananasvakuuttaja kirjoitti:
en kysynyt onko se loukkaavaa, vaan onko se laillista :-) Mua ei haittaa pätkääkään, jos joku loukkaantuu alastomuudesta. Alastomuus on mulle ainakin yks normaalimpia asioita maailmassa :-D
etenkin jos oven avaaja on mies niin voipi saada myös sakot.
- toki,
aukaista oven vaikka kyrpä pystyssä mutta jos menet esim parvekkeelle voi tulla sakot paljastelusta.
ja omassa kodissa saa pukeutua miten haluaa.
Parvekkeella alasti esiintyminen, mikäli näkijöitä on vastaavasti on rike.
Sinänsä, jos avaat nakuna oven kellonsoittajille, voi perätön huhu alkaa kiertämään.
Etenkin jos oven takana on lapsia.- ihku
Saako oven aukaista isänöitsiäle alasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510212
- 816803
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424887- 614537
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella714237Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313799- 472878
- 362655
- 402300
- 2161912