Millä saatte Ragletin kiven pestyä?
Raglettin kivi
5
464
Vastaukset
Meni vähän aikaa tajutessa, mitä tarkoitit, koskapa en ole nähnyt vielä racletessa koskaan mitään kiveä. Mutta nyt sekin on selvinnyt: näppärä konekehittelijä on yhdistänyt racletpannun ja kiviparilan. No, mikäpä siinä - kehitys kehittyy.
Seuraava löytyi:
"Jokainen kivi on ainutkertainen luonnontuote. Se on enemmän tai vähemmän imukykyinen kiven huokoisuudesta riippuen. Siksi kivi saattaa
rakoilla tai rikkoontua seuraavan kuumennuksen aikana, jos olet upottanut kiven veteen puhdistuksen aikana.
Puhdista kivi hankaamalla pinta puhtaaksi pienen
vesinoron alla ja kuivaa pinta hyvin. Älä käytä pesuainetta kiven puhdistuksessa. Älä koskaan upota kiveä veteen tai pese sitä runsaalla vedellä, ei lämpimään eikä kylmään. Älä koskaan pane kiveä astianpesukoneeseen."
Paljon sitä, mitä ei saa tehdä ja vain vähän, mitä kuuluisi tehdä. Mitä olet itse tehnyt, jotta olet sanut kivesi huonoon kuntoon?- rakaletti
crudolle sen verran että miksi kysyit "miten olet saanut kivesi huonoon kuntoon" Hassua tämä on varsinkin siksi että et selvästikään tiedä asiasta yhtään mitään :) Kiitos kuitenkin vinkeistä, pitää yrittää pestä mahdollisimman hellävaraisesti..
Kaikki likaantuu käytössä... - joka...
rakaletti kirjoitti:
crudolle sen verran että miksi kysyit "miten olet saanut kivesi huonoon kuntoon" Hassua tämä on varsinkin siksi että et selvästikään tiedä asiasta yhtään mitään :) Kiitos kuitenkin vinkeistä, pitää yrittää pestä mahdollisimman hellävaraisesti..
Kaikki likaantuu käytössä...et tiedä edes sen vertaa, että tietäisit kyseisen esineen nimen, kuuluu nyt olla ihan hissuksiin.
rakaletti kirjoitti:
Kaikki likaantuu käytössä...Kysyin lähinnä siksi, että jos joskus satun itse hurahtamaan moiseen härveliin, niin pystyisin välttämään sen virheen, minkä ilmeisesti olet itse tehnyt.
Ja jos et ole tehnyt mitään virhettä ja kivi vain nyt sattui menemään vaikeasti puhdistettavaksi, niin en sitten osta tällaista raclette-kivigrilliä, joka kuitenkin likaantuu.
- Haloo!
Miksi kirjoitat tuollaista sekopäistä? Vai oletko sekopää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628