TÄSSÄ GEK-KO KERTOO KANTANSA

HUUMEISTA

21

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huumeitten takia.
      alkoholin takia kaverini ohimo lyötiin vasaralla sisään,kuoli siihen paikkaan. lyöjä oli tunnettu aggressiivisuudestaan kännipäissään

      entnen naapuri kuoli kun maksa poksahti liiallisen alkoholin käytön takia.

      monia juttuja tapahtuu alkoholin vaikuteksen alaisena.
      ehkäpä lisko tekee nyt aloituksen alkoholin vaaroista :)

      • ontuu,

        kuten aina; sunhan se alkoholialoitus pitäisi tehdä (ja osittain teitkin, mutta nössöilit kysymällä että tehdäänkö sellainen)


      • disadora

        helppoa asioille höristä kun toinen ei ole paikalla kuten nyt gek-ko.Ja sitten kun hän paikalla on niin puhupas suoraan hänelle jos naama siihen riittää?


      • disadora kirjoitti:

        helppoa asioille höristä kun toinen ei ole paikalla kuten nyt gek-ko.Ja sitten kun hän paikalla on niin puhupas suoraan hänelle jos naama siihen riittää?

        huumoriasi,tällä kertaa et kuitenkaan kiduttanut vitsissäsi ketään :)


      • disadora
        monte24 kirjoitti:

        huumoriasi,tällä kertaa et kuitenkaan kiduttanut vitsissäsi ketään :)

        tarkoituskaan kiduttaa ja jos jokin mun viesteissä sua on joskus kiduttanut nii onpahan mennyt oikeaan osoitteeseen;)


      • siis :

        huumeet ovat hyvä asia, koska alkoholi on paha asia.. sitäkö yritit sanoa?


      • meni pointtisi

        hieman ohi.
        Toki on totta, että alkoholi tappaa vuosittain enemmän huumeet (luulisin), mutta on se myös pikkaisen yleisempääkin. Se mikä ihmisiä huumeissa pelottaa, on se nopeus, millä huumeet vievät sekä huumeiden todella koukuttava vaikutus. Jos huumeiden ongelma olisi vain rikokset ja murhat, niin sallimalla koko touhu, päästään rikoksista. Huumeet olisivat halpoja kuin vesi ja kaikilla olisi varaa. Kenenkään ei tarvitsisi 'diilata' ainetta lapsille, vaan voisivat keskittyä oman itsensä tuhoamisee, samoin kuten alkoholistitkin.
        Kuitenkin, vaikka näen molemmat myrkkyinä, niin alkoholin kuin huumeetkin, olisin surullinen jos näkisin lapsillani joskus olutpullon kädessä, mutta murtunut jos saisin tietää heidän käyttävän huumeita.

        (olikohan tässäkään nyt mitään pointtia...)


      • meni pointtisi kirjoitti:

        hieman ohi.
        Toki on totta, että alkoholi tappaa vuosittain enemmän huumeet (luulisin), mutta on se myös pikkaisen yleisempääkin. Se mikä ihmisiä huumeissa pelottaa, on se nopeus, millä huumeet vievät sekä huumeiden todella koukuttava vaikutus. Jos huumeiden ongelma olisi vain rikokset ja murhat, niin sallimalla koko touhu, päästään rikoksista. Huumeet olisivat halpoja kuin vesi ja kaikilla olisi varaa. Kenenkään ei tarvitsisi 'diilata' ainetta lapsille, vaan voisivat keskittyä oman itsensä tuhoamisee, samoin kuten alkoholistitkin.
        Kuitenkin, vaikka näen molemmat myrkkyinä, niin alkoholin kuin huumeetkin, olisin surullinen jos näkisin lapsillani joskus olutpullon kädessä, mutta murtunut jos saisin tietää heidän käyttävän huumeita.

        (olikohan tässäkään nyt mitään pointtia...)

        liittyvä huume juttu tähän,ei taida löytyä.
        alkoholi on myös huumaava aine,mut yleisyyden ja valtion monopolin takia sallittu vaikka tappaa helvetimoiset määrät ihmisiä vuosittain.

        aina te vedätte kovat huumeet tähän keskusteluun.


      • aina on
        monte24 kirjoitti:

        liittyvä huume juttu tähän,ei taida löytyä.
        alkoholi on myös huumaava aine,mut yleisyyden ja valtion monopolin takia sallittu vaikka tappaa helvetimoiset määrät ihmisiä vuosittain.

        aina te vedätte kovat huumeet tähän keskusteluun.

        syy ja seuraus. Kovat huumeet vedetään mukaan sen takia, koska niin monet siirtyvät kannabiksesta koviin huumeisiin. En itsekkään usko kannabiksen olevan kovin paljoa olutta pahempi. Itse asiassa tupakasta seuraa riippuvuutta kannabiksesta enemmän, joten ei sen koukuttava vaikutus ainakaan paha ole. Saisihan se mielestäni olla vaikka vapaa, kunhan muut asiaan liityvät jutut olisi kunnossa. Muistaakseni kannabis viihtyi kehossa useita viikkoja, joten 'tripin' jälkeen ei muutamaan viikkoon saisi ajaa, eikä toki käydä töissäkään.


      • aina on kirjoitti:

        syy ja seuraus. Kovat huumeet vedetään mukaan sen takia, koska niin monet siirtyvät kannabiksesta koviin huumeisiin. En itsekkään usko kannabiksen olevan kovin paljoa olutta pahempi. Itse asiassa tupakasta seuraa riippuvuutta kannabiksesta enemmän, joten ei sen koukuttava vaikutus ainakaan paha ole. Saisihan se mielestäni olla vaikka vapaa, kunhan muut asiaan liityvät jutut olisi kunnossa. Muistaakseni kannabis viihtyi kehossa useita viikkoja, joten 'tripin' jälkeen ei muutamaan viikkoon saisi ajaa, eikä toki käydä töissäkään.

        ovat alkoholilla aloittaneet uransa,eikä kuten täällä väitetään kannabiksella.


      • tuota en ottanut
        monte24 kirjoitti:

        ovat alkoholilla aloittaneet uransa,eikä kuten täällä väitetään kannabiksella.

        huomioon. Harva tosiaan aloittaa kannabiksella ja siirtyy siitä viinan kautta tupakkaan ja sieltä eteenpäin koviin huumeisiin :)


      • on oltava,
        siis : kirjoitti:

        huumeet ovat hyvä asia, koska alkoholi on paha asia.. sitäkö yritit sanoa?

        en minäkään keksi mitään muuta selitystä tälle alkoholiin rinnastukselle :)

        Vitut, alkoholi ei liity tähän mitenkään.


    • näkemys,
    • ,,,,

      Ja tuossa ketjussa jotkut kehuvat että hieno kirjoitus. No ei ainakaan empaattinen. (Mitäpä sitä muutakaan odottamaan, kun kyseessä on gekkon kaltainen nainen.)

      • sinä ja ilkeytesi

        olette paikalla :)


      • ....
        sinä ja ilkeytesi kirjoitti:

        olette paikalla :)

        paikalla siinä ketjussa :DD

        Ja tuo edellinen kommenttini ei ollut ilkeyttä vaan tosiasia. Gekko on paha. Pure evil.


    • HUUMEITA???

      Tämä Puhtoinen Palsta on Siivottava *SAASTASTA*

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe