poisti omat mielipiteensä zisel-keskustelussa?
miksihän
5
214
Vastaukset
- poliisia :
kenties?
- vänkyrä-nainen
se jolle vastasin, ehti jo lukea ja vastata, eli Disadora.
En halua olla muuten sotkeutuneena Ziselin tai kenenkään muidenkaan mahdolliseen käyttöön, enkä edes antaa kuvaa, et olisin sotkeutunut tai kiinnostunut aiheesta. Jokaisen oma asia.- mutta mielestäni
paras juttu oli se mitä siinä aamiaispöydässä oli tapahtunut ja se olisi ollut varmasti ziselille jotain?
mutta mielestäni kirjoitti:
paras juttu oli se mitä siinä aamiaispöydässä oli tapahtunut ja se olisi ollut varmasti ziselille jotain?
et sillä viisiin
Sanoit, että et tiedä juuri ketään, joka ei olisi pilveä kokeillut. Niin... minähän sanoinkin, että nykyään pilven polttelu on varsin yleistä parikymppisten opiskelijoiden keskuudessa. Siitä en tiedä, kuinka yleistä se on ollut esim. 7 vuotta sitten, mutta tuolloin kuitenkin lukioikäisten pilven käyttö oli melko vähäistä ja jos jossain spurguporukassa joku tutun tutun tuttu oli pilveä poltellut, sen tiesivät heti kaikki.
Veikkaisin, että lukiossani ehkä tosiaan se 2% oli ks. ainetta kokeillut.
Itse en ole kokeillut, enkä todennäköisesti kokeilekaan. Mutta kyllä, jos puhutaan 25-vuotiaista, niin varmaan suurin osa on sitä kokeillut ja tosiaan ainakin isommissa kaupungeissa tuntuu, että puolet porukasta vetää sitä aina silloin tällöin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888129
- 896218
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344711- 503225
- 363224
- 442769
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412705- 432651
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562492