Hölmöjä kysymyksiä tatuoinneista

pelokas ajanvaraaja

Eli, minua ei pelota sattuuko se tatuointi vai ei tai mikään siihen liittyä. Vaan en vain saa aikaa varattua. Kuulostaa todella sairaalta, mutta en tiedä. Olen aikeissa soittaa, mutta en voi vain painaa sitä luuri näppäintä. Olen kävellyt liikkeen ohi, mutta siellä on ollut paljon porukkaa, ja aina jotain kesken, etten ole uskaltanut mennäs sisälle.

Lähinnä kiinnostaa, kun ei ole mitään varausaikaa vaan vaan puhelinnumeroita,ja eri päiviä eri tatuoijat kyseisessä liikkeessä, niin voiko niille vaan soittaa aukioloaikoina ja kysyä aikaa, vaikka eivät edes olisi kyseissä liikkeessä? Koska en tiedä milloin he ovat siellä. Ja vastaavatko edes puhelimeen, koska luulisi, että usein on kesken työ. Ja jos on tekemässä työtä, ja sinne menee, niin eihän se voi sitä keskeyttää ja tulla mulle jutskaa.

Okei, tää on varmaan tyhmin teksti täällä, mutta olen jo useamman vuoden yrittänyt tätä tehdä, rahatkin olleet toisella tilillä käytössä. Ehkä en sitä tatuointia sitten edes ansaitse jos en aikaa pysty edes varaamaan. Pitänee ne varmaan käyttää johonkin muuhun.

Mutta jos joku on tälläisissä liikkeissä asioinut niin voisiko kertoa miten on toiminut? Eli jos ei ole kiinteää aikaa ja ihmistä, tietysti ymmärrän että pitää soittaa aukioloaikoijen puitteissa päivällä, mutta jos pientä apua joku antaisi.

6

825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OrginalCheyenne

Jos on puhelin numero, niin soita... Jos ei pysty vastaamaan, niin todennäköisesti menee vastaajaan jonne voit sanella viestin...

Jos ei ole vastaajaa, niin koita soittaa vaikka tunnin välein, niin eiköhän sitten joskus tule vastaus...

Niin ja sattuminen on yksilöllistä, mutta mikään kestämätön kipu tuskin kellekkään se on.

• pelokas ajanvaraaja

Tosiaan, sen ajanvaraamisen ei pitäisi pelottaa näin paljon. Se itse tatuoinnin ottaminen ei minua siis pahemmin pelota, vaan se ajanvaraus. Mutta pitää maanantaina yrittää, mutta vähän epäilen saanko sen numeron näpyteltyä, mutta joo.

• ._.

Onko kyseessä yksi tietty liike, jota olet harkinnut? Jos on, niin kannattaa tutkia myös muita liikkeitä, johonkin voi tuntua helpommalta kävellä sisään tai soittaa.

Ei sillä, että se olisi paras valintaperuste, mutta koko tatuointiprosessi on kokemuksena oletettavasti mielekkäämpi jos se tapahtuu paikassa joka tuntuu helposti lähestyttävältä. Ensisijaisesti pitää tietenkin ajatella sitä, kuinka laadukasta työtä putiikissa tehdään.

Mistä tahansa liikkeestä ajan varaat, niin voit aivan huoletta soittaa sinne, ajattelematta ollenkaan sitä pystyykö tatuoija juuri silloin vastaamaan vai ei. Jos hänellä on työt sillä hetkellä kesken, niin silloin hän ei vastaa, vaan todennäköisesti soittaa takaisin heti kun pystyy. Jos mitään ei kuulu muutamaan tuntiin niin sitten yrität vaan soittaa uudestaan.

Jos henkilö jolle soitat ei satukaan olemaan liikkeessä juuri silloin, niin hän osaa ainakin ohjata sinut oikealle henkilölle tai kertoo kuinka on järkevintä menetellä.

Tai sitten menet käymään siellä liikkeessä. Joissain liikkeissä on erikseen vastaanottohenkilö, joka auttaa silloin kun tatuoija on varattu. Jos ei ole, niin odota rauhassa ja katsele vaikka artistien näytetöitä odottaessasi, kunnes joku vapautuu juttelemaan kanssasi.

• pelokas ajanvaraaja

oikeesti pieni rohkasu ja tieto. Se on varmaan hengistä tää.

Sain vihdoin tänään soitettua, kyllä toki jonkun aikaa sitä puhelinta pyörittelin mutta sitten huomasin melkein vahingossa painaneeni nappia ja niin sitä oli sitten pakko odottaa vastaako joku. Ja vastasi, sitten sain sähköpostiosoitteen, ja sillä kyllä hoituu sitten ok nuo jatkotoimenpiteet minulta (miksei niitä sähköpostiosoitteita voisi olla muuten valmiina sivuilla)

Ketju on kuitenkin iso, ja tatuoijan töitä olen galleriasta katsonut, joten luotan kyllä paikan laatuun (eikä tatuointini ole kovin iso/vaikeatekoinen/yksityiskohtainen)

Minua vaan on pelottanut tuo ajanvaraus niin paljon. Nyt ei tarvitse sitten edes varmaan käydä siellä ennen, kun sen kuvan pystyi sähköpostilla lähettää :)

Nyt on hyvä mieli, ei mennyt kun kaksi vuotta, että sain tämän aikaseksi. Joka vuosi on pitänyt itselle synttärilahjaksi tehdä :)

• &Ope

Käy nostamassa rahat tililtä ja osta puolella rahoista viinaa. Viinat juotuasi uskallat sitten mennä hakemaan sen tatuoinnin. Tosin saat tietenkin vain puolta pienemmän, mutta tatuoinnin kuitenkin.

• vaan se ajanvaraaminen

Nyt olen sen saanut tehtyä, ainakin osittain, joten ei minua enään se itse tatuoinnin ottaminen pelota. Joten ei tarvitse viinoja ostaa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      108
      4876
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3972
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1364
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      171
      1361
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe