nyt tarvin apua, kerron tilanteeni ja voitte kertoa onko peli menetetty.Olen itse 28v ja ihastukseni kohde työpaikalta 29. Töiden puolesta näemme toisiamme lähes päivittäin, pari viikkoa sitten soitin tälle miehelle ollessani viihteellä ja päädyimme saman katon alle yöksi. Mitään pusuttelua kummempaa ei kuitenkaan tapahtunut ja minulle selvisi että mies onkin varattu.Tämän jälkeen tilanne oli ihan ennallaan, näimme töissä muutaman kerran ja iltaisin saatoimme netin kautta jutella pitkäänkin ja mies saattoi varmistella että miten olen töissä.. usein myös sovimme jonkun ajan koska näemme työpaikalla. MUTTA jos olen pyytänyt tätä miestä esim luokseni tai vaikka iltaa istumaan niin aina tulee EI, kohteliaasti mutta melko jyrkästi. Ja mainittakoon vielä että en missään nimessä lähettelisi hänelle viestejä jos hän todella olisi niin varattu, mutta kun hän on sanonut suhteen olevan viimeisillään ja että ihan kohta on taas sinkku. Nyt alkaa tuntua siltä että vedätystä sekin oli..? Viimeksi kun kysyin että voinko soittaa yöllä, hän sanoi että soita vaan mutta ei pysty lupaan mitään.. en sitten soittanut mut eipä soittanut sekään. Sanoin vielä että kerro vaan jos alkaa ärsyttää tää mun "päällekäyminen" liikaa, että osaan kyllä lopettaakin" hän totes että "et osaa". päättelinkö aivan väärin rivien välistä että mun PITÄIS nyt ymmärtää lopettaa.. yleensä olen ihan fiksukin näissä asioissa mutta nyt on pää liian sekaisin kun on liian ihastunut. Mutta nyt annan asian olla, jos miestä kiinnostaa niin eiköhän se sit itekin joskus ota yhteyttä?? ja jos ei ota niin ei sillekään sit mitään voi..
odotanko
16
614
Vastaukset
on aika yleinen selitys, vaikka viimeisiä suhde ei vetelisikään.
Koska olet osittanut miehelle kiinnostuksesi, hän tulee käymään luonasi, pyytämättä.
Onko siinä minkäänlaista rytmiä, milloin tulee?
Hänen puolisollaan voi olla epäsäännöllinen työ ja käy niinä hetkinä luonasi, kun toinen on töissä.
Kysyit häneltä, voitko soittaa.
Et pyytänyt häntä soittamaan, joten miksi hän olisi soittanut sinulle?
Niin, osaatko lopettaa mikäli haluat?
Se tosin saattaa tehdä sen, että mies alkaa sinuun ottamaan aktiivisesti yhteytä.
Näin hän pitää huolen, ettet pysty lopettamaan.- kun sinulle
selvisi, että hän on varattu, niin eikö se merkitsekkään mitään?
Veikkaan, että sä olet kyllä sen huomannut ennemminkin, mutta et ole välittänyt siitä.
Varatut kannattaa jättää oikeesti rauhaan.
Sillä, siinä käy aina niin, että parhaimmassakin tapauksessa käteen jää epärehellinen tyyppi.
Sellainen tyyppi joka pelaa seläntakana, niinkuin tähänkin asti on tehnyt.
Mieti, että sama peli jatkuu hänellä, mutta sä olet vaan siinä se varattu riipankivi. - Serpico
Peli ei ole menetetty. Se ei ole alkanutkaan. Mutta mieti nyt kannattaako sitä edes aloittaa.
"Ja mainittakoon vielä että en missään nimessä lähettelisi hänelle viestejä jos hän todella olisi niin varattu, mutta kun hän on sanonut suhteen olevan viimeisillään ja että ihan kohta on taas sinkku."
Mä en halua sanoa pahasti, joku muu sen kyllä tekee. Järki-ihmisenä tajuat itsekin mistä on kysymys. Pidätkö ihailtavana piirteenä miehessä tallaisia ominaisuuksia, joita hän viestii??
"Viimeksi kun kysyin että voinko soittaa yöllä, hän sanoi että soita vaan mutta ei pysty lupaan mitään.. "
Ajattelin kopioida tämän omaan käyttööni. Hyvää läppää. Se pitää sanoa katsekontaktissa ja kiusaavasti virnistäen.
Y'know... On ihan ookoo ihastua, mutta kaikkiin tunteisiin ei ole pakko tarttua. Kaikkien toiveiden ei ole määrä toteutua. Se on hyvä muistaa elämässä.
Uskon että sulla on vetovoimaa. Älä alistu tällaiseen, jätä tämä homma taakse ja mene vapaana eteenpäin. Saat voimaa päätöksestä! Lupaan sen.- turhaan?
oot ihan oikeessa, mikään ei ole vielä edes alkanut kunnolla. Ja sanon vielä että en ihan oikeasti tiennyt hänen olevan varattu, tuli täysin puskista ja tottakai se merkkaa mutta kun hän niin vakuutteli että kohta on sinkku. Jotenkin musta tuntuu että mies ei edes halua että lopetan mutta silti ei ole itse valmis mihinkään.
Kiitos, sain hirveästi voimaa jo näistäkin viesteistä ja tiedän tarkalleen nyt mitä mun pitää tehdä :) Eteenpäin vaan, kyllä mä pystyn unohtaan kun päätän niin. ja toivon ettei sieltäkään suunnalta enää mitään kuulu. - vänksy
turhaan? kirjoitti:
oot ihan oikeessa, mikään ei ole vielä edes alkanut kunnolla. Ja sanon vielä että en ihan oikeasti tiennyt hänen olevan varattu, tuli täysin puskista ja tottakai se merkkaa mutta kun hän niin vakuutteli että kohta on sinkku. Jotenkin musta tuntuu että mies ei edes halua että lopetan mutta silti ei ole itse valmis mihinkään.
Kiitos, sain hirveästi voimaa jo näistäkin viesteistä ja tiedän tarkalleen nyt mitä mun pitää tehdä :) Eteenpäin vaan, kyllä mä pystyn unohtaan kun päätän niin. ja toivon ettei sieltäkään suunnalta enää mitään kuulu.voi päätellä, et jotain kiinnostusta ainakin on.
Koska jos itse olisin sen miehen asemassa ja jonkun työkaverin kanssa synkkaisi hyvin, niin jos oikeesti olisin onnellisessa parisuhteessa, niin en tosiaan selvinpäin arkipäivinä olisi netin tai minkään muunkaan kautta yhteydessä siihen työkaveriini, jollei mua yhtään kiinnostaisi. Kännisen yhden yön retkahduksen nyt voi vielä pistää himojen ja halujen piikkiin, jos sellainen olisi tapahtunut(seksiä), mutta selvinpäin olisi tilanne jo ihan toinen. - turhaan
vänksy kirjoitti:
voi päätellä, et jotain kiinnostusta ainakin on.
Koska jos itse olisin sen miehen asemassa ja jonkun työkaverin kanssa synkkaisi hyvin, niin jos oikeesti olisin onnellisessa parisuhteessa, niin en tosiaan selvinpäin arkipäivinä olisi netin tai minkään muunkaan kautta yhteydessä siihen työkaveriini, jollei mua yhtään kiinnostaisi. Kännisen yhden yön retkahduksen nyt voi vielä pistää himojen ja halujen piikkiin, jos sellainen olisi tapahtunut(seksiä), mutta selvinpäin olisi tilanne jo ihan toinen.mitä mieltä olet että missä menee kohteliaisuuden raja? tarkoitan että netissä kun jutellaan niin yleensä se olen minä joka keskustelun aloittaa, voisko olla niin että vastaa vain kohteliaisuuttaan..mutta toisaalta ei sekään selitä sitä että saatetaan jutella vaikka tunti putkeen.. ja viesteissäkin aina jos johki pyydän niin vastaa että "mielellään olisin tullut, MUTTA..." tolla varmistaa sen että äpyydän jatkossakin...
- vänksy
turhaan kirjoitti:
mitä mieltä olet että missä menee kohteliaisuuden raja? tarkoitan että netissä kun jutellaan niin yleensä se olen minä joka keskustelun aloittaa, voisko olla niin että vastaa vain kohteliaisuuttaan..mutta toisaalta ei sekään selitä sitä että saatetaan jutella vaikka tunti putkeen.. ja viesteissäkin aina jos johki pyydän niin vastaa että "mielellään olisin tullut, MUTTA..." tolla varmistaa sen että äpyydän jatkossakin...
ei ole ainuttakaan kokemusta mistään "työpaikkaromansseista", joten en tiedä miten paljon vaa'assa painaa se seikka, et joudutte vastaisuudessakin olemaan tekemisissä toistenne kanssa. Silloin tietty on kivempi, kun välit pysyy hyvinä...kaikesta huolimatta.
Hiukan sama, kuin omalla kohdalla miespuolisen ystävän kanssa. Ei halua toista loukata, eikä ole mitään tarvettakaan siihen, jos kuitenkin välittää toisesta ihmisenä ja kaverina, mutta jossain vaiheessa se voi pahimmillaan mennä siihen, et toinen epäilee jatkuvasti toisen "lähestymiset" iskuyrityksiksi ja toinen taas voi tulkita toisen ystävällisyyden kiinnostukseksi. Ja tosta ei päästä yli, ellei asiasta puhuta.
Eli se kai olisi parasta sunkin kohdallasi, se puhuminen sen miehen kanssa. Tai sitten vaan annat ajan vaikuttaa ja katsot, mihin tilanne etenee. Olet kuitenkin siinä "hollilla", muttet varsinaisesti tee mitään miehen eteen. Se sitten tekee sen seuraavan siirron, jos sitä kiinnostaa.
- vänksy
oikeesti?
Jos se oli vaan keino joko päästä susta eroon tai saada sut yrittämään entistä kovemmin.- turhaan?m
Mä oon itseasiassa miettinyt tota että onko se oikeasti varattu, mutta miks se sit muuten olis alunperinkään tullut mun luo? Ymmärtäisin paremmin jos oltais pantu, mutta kun mitään ei edes tapahtunut, joten ei se pillunkaan perässä ollut. Ja miks se haluis mut koittaan entistä enemmän? Kohottaakseen omaa egoaan?
- vänksy
turhaan?m kirjoitti:
Mä oon itseasiassa miettinyt tota että onko se oikeasti varattu, mutta miks se sit muuten olis alunperinkään tullut mun luo? Ymmärtäisin paremmin jos oltais pantu, mutta kun mitään ei edes tapahtunut, joten ei se pillunkaan perässä ollut. Ja miks se haluis mut koittaan entistä enemmän? Kohottaakseen omaa egoaan?
tohon ylemmäs.
En mä tiedä mitä miesten päässä liikkuu, mut joillain miehillä on outo käsitys, et varattuna ollessaan olisivat jotenkin suositumpia ja vienti ois taattua. Tuli vaan heti mieleen, jos kyseessä on joku tollanen...
- että se
pallottaa sua ja sä pompit. lopeta pomppiminen se huomaa, että nyt on toimittava tai toi nainen on historiaa.
Sen jälkeen tapahtuu joko niin, että mies pelästyy menetyksestä ja eroaa, niinkuin on väittänyt. Ja yrittää sua uudestaan.Silloinhan voit katsoa uusiksi tilannetta.
tai..
mies jatkaa suhteessaan ja etsii toisen naisen "leikkikaveriksi", samanlaiseksi varasija-tytteliksi.
Irottautuminen selkeyttää tilannetta. Muuten olet jumissa.- MichikoXX
Löysin netistä hauskan ihmissuhdeoppaan. Muuten ei taida sopia tilanteeseesi, mutta tässä yleispätevä neuvo:
"Don't become the go-between in the couple's relationship. This is asking for trouble--and if things go badly, which they almost certainly will, you're likely to end up being seen as the villain."
Eli älä sekaannu varattuihin, ellei kyseessä ole rehellinen avoin suhde.
http://www.xeromag.com/fvpolydatingcouple.html Ei tuollaista jaksa suomentaa.peooooooooo
- Serpico
Mutta vaivauduit kuitenkin vastaamaan. Kyllä sä olet jännä tyyppi.
- Mutta...
se on ainakin varmaa, että ellet markkinoi itseäsi, niin joku ehtii sinua ennen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.182532Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162081889Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu591559Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021511Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491436Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1981279- 951192
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511095Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks171005Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako136878