Tietääkö kukaan myykö Igigin vaatteita Suomessa mikään liike? Niillä ihkuja juhlavaatteita. Kaipaisin ihania juhlamekkoja, en mitään hikisiä retkuja ja säkkimäisiä puolijoukkuetelttoja. Minulla on upeat rinnat ja uljaat muodot. En halua peitellä niitä säkkeihin, vaan antaa muotojen näkyä. Isojen juhlavaatteet vaan tuntuvat olevan tantoille tehtyjä jä tosiaan säkkimäisiä. Löytyykö keltää kokemusta mistä sexyjä juhlamekkoja bongaisi ihan livenä?
Mistä upeita juhlavaatteita?
7
2734
Vastaukset
- ehkä ei
Lorellalta Hesasta vois löytyy, käy kattoos sen sivuja, siel on muistaakseni niiden kauppaamien vaattetteiden tuotemerkitkin
- Igigiä
Ei näyttänyt olevan Igigiä listalla, mutta jatkan etsimistä! Kiitos vinkistä kuitenkin!
- Igi-Ihana
Igigiä kirjoitti:
Ei näyttänyt olevan Igigiä listalla, mutta jatkan etsimistä! Kiitos vinkistä kuitenkin!
Mulla on aika paljon Igigin vaatteita.ne on ihania! Olen niitä aiemmin hommannut ja nyt niitä ei sit Suomesta saakkaan.
Itselläni on pitkä juhlamekko, musta jossa strassikoristeita. se on kokoa 30/32 ja on käynyt mulle liian isoksi kun olen pienentynyt.Taitanee jäädä käyttämättä... Harmi. - Uhkea ja upea, vai miten se...
Igi-Ihana kirjoitti:
Mulla on aika paljon Igigin vaatteita.ne on ihania! Olen niitä aiemmin hommannut ja nyt niitä ei sit Suomesta saakkaan.
Itselläni on pitkä juhlamekko, musta jossa strassikoristeita. se on kokoa 30/32 ja on käynyt mulle liian isoksi kun olen pienentynyt.Taitanee jäädä käyttämättä... Harmi.Joo ne Igigin puvut on tosi sexyjä. Sellasia just, millasena mä häluan ison olemukseni nähdä. Jos on isorintainen ja pyöreä, miksi peittää se kun oman kokonsa voi tuoda kauniisti esille. Se ei onnistu niillä vaatteilla mitä "isoille tytöille" (muuten ihan paska termi, mä olen ainakin nainen. Ei se tytöttely tee kenestäkään pienempää)normaalisti markkinoidaan. Toi tunika on ihan ok keksintö, mut liika on liikaa. Nyt meille isoille naisille ei just muuta olekaan tarjolla. Hehtaarisäkit, jotka tekee isorintaisesta ihan jättimäisen, kun ovat ihan muodottomia vaatteita. MAMMAT KURVIT NÄKYVIIN - OLKAA ITSESTÄNNE YLPEITÄ JA VAATIKAA MUODOKKAITA VAATTEITA!
- halvallalla
Jos sulla on esim. visa, niin tilaa suoraan jenkeistä. Vaikka joudut maksamaan kalliit postikulut ja tulit ja verot, niin selviät silti halvemmalla kuin ostamalla vaatteet täältä.
Itse olen tilannut igigiltä 7 kertaa. Joka kerta tavarat ovat olleet perillä alle viikossa, ja aina kaikki on sujunut ihan täydellisesti.- teppi.;.
Englantilainen Yours myy kauniita mekkoja samoin kuin Monsoon, monia ihania mekkoja olen löytänyt sitäkautta ja euroopasta kun tilaa niin ei tarvitse tulleista huolehtia ja postimaksutkin yleensä kohtuullisia...
Varsinkin Monsoonin mekot on taivaallisen kauniita isommankin ihmisen päällä.. - vaikka täältä
teppi.;. kirjoitti:
Englantilainen Yours myy kauniita mekkoja samoin kuin Monsoon, monia ihania mekkoja olen löytänyt sitäkautta ja euroopasta kun tilaa niin ei tarvitse tulleista huolehtia ja postimaksutkin yleensä kohtuullisia...
Varsinkin Monsoonin mekot on taivaallisen kauniita isommankin ihmisen päällä..Minä joudun pukeutumaan iltamekkoihin ihan työni puolesta ja onnekseni olenkin löytänyt itselleni paikan, mistä ostan kaikki pukuni. Menepä Meslewille, niin löytyy kauniita pukuja. Eivät ole säkkejä, vaan minullekin (koko 52) löytyy ihan korsettiyläosalla varustettuja mekkoja ja ovat ihania päällä! Ja vieläpä konepestäviä. Kokoja taitaa olla tuonne 60 tietämille. Halpoja eivät ole, mutta takuulla joka ikisen pennin väärti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1873686Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301172
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1491117- 511024
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914