Kun nainen näyttää muulta kuin mitä on!

vastauksia miehiltä?

Laitoin tän tonne miesten logiikkaankin, mutta vielä tännekin: Musta on pakosti tullut naamioitumisen mestari, pystyn vaatteilla peittämään selluliitin, liikakilot, huonon ihon, rupsahtaneet rinnat ja tietty esimerkiksi leikkausarvet. Mut haittana onkin sitten se, että miehet luulee mun olevan paljon paremman näköinen kuin oikeasti olen. Ne miehet, jotka oikeasti on mun tasoa, ei uskalla lähestyä ja taas ne miehet jotka lähestyy, jättäisi mut heti, kun näkisi ilman vaatteita. Pitäisikö alkaa käyttämään jonkinlaista kylttiä jossa lukee mun virheet? Vai jakaa alastonvalokuvallisia käyntikortteja? Mitä voin tehdä, että ne mun tason yläpuolella olevat tajuaa olevansa mun yläpuolella ja taas ne omaa tasoa olevat uskaltaa lähestyä? En oikein kehtaisi alkaa kaikille kertomaankaan jokaisesta viastani! Mä jään varmaan loppuelämäkseni yksin tän takia! Olkaa kilttejä ja auttakaa!

8

972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ThinkingWhileDrinking

Miksi et ITSE lähesty miehiä!? Se mahtaa olla perkeleen hankalaa mennä miehen viereen ja iskeä silmää. Kyllä siitä mies varmasti keskustelua yrittää aloittaa.

Oikeassa olet varmaan pelimiesten suhteen. Tuskin he mitään pysyvämpää suhdetta haluavat, ja komeimmille kolleille riittää vain missitaso. Tavismies / ATM saattaisi pystyäkin katsomaan pieniä virheitä sormiensa läpi.

• vielä tän palstan atm,,..

Kerran mulla tuli hemmetin nätti, liiankin nätti blondi viereen räpytteleen silmii ku kieppasin sätkää.
        Jos ois suunsa avannu ni eri asia mut kieppasin sätkän loppuu ja lähin pois enkä katunu.

• kirjoittaa
        vielä tän palstan atm,,.. kirjoitti:

Kerran mulla tuli hemmetin nätti, liiankin nätti blondi viereen räpytteleen silmii ku kieppasin sätkää.
        Jos ois suunsa avannu ni eri asia mut kieppasin sätkän loppuu ja lähin pois enkä katunu.

voi vittu teidän kanssa.
        ATM kenen helvetin keksimiä sanoja noikin sitten on. niin kauan kun jauhatte tuota paskaa ei ihme että tilanne mikä on...idiootit ja luuserit puhuu noita ATM ym. ym. juttuja. keskenkasvuiset kakarat .

• A-T-M-to-the-max
        vielä tän palstan atm,,.. kirjoitti:

Juuri noin, toimit aivan oikein. Naiset eivät vain käsitä ettei viereen istuminen ja intensiivinen mulkoilu ole iskemistä.

• nii just

"Mitä voin tehdä, että ne mun tason yläpuolella olevat tajuaa olevansa mun yläpuolella ja taas ne omaa tasoa olevat uskaltaa lähestyä?"

Lopeta se naamioituminen. 95 prosenttia naisista tosin naamioituu aina jonkin verran, ainakin meikkiä käyttävät jossei muuta.

• ap.

työelämässä oltava uskottava ja luulen, että se uskottavuus katoaisi, jos menisin töihin minihameessa ja topissa.

• ---

Lue ruoka-aineista juomista tietoutta, se auttaa asiaa, myös painovartijoilla on ohjekirjoja tietääkseni, ja tee kävelylenkkejä tai muuta mistä pidät. Huonoon ihoon voi yksityinen ihotautilääkäri sanoa jotain mikä auttaisi, ei tarvitse olla painava syy mennäkseen kysäsemään.

Eli ei tarvitsisi sitten naamioitua.

• ap.

Ei mulla varsinaisesti oo ylipainoa, vaan enemmänkin rasva on jakautunut epätasaisesti. Eikä myöskään mitään ihosairautta, mun iho vaan ei oo nätin ja tasaisen värinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      108
      4876
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3972
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      213
      3886
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1364
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      171
      1361
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe