Mies sanoi ettei halua vielä seksiä

ihmeissään...

Moi, oon tavannut yhen miehen ja ollaan nähty varmaan joku 3-4 kertaa. Ollaan nukuttu yötä sen luona muttei olla tehtyy MITÄÄN. se sanoi viime vkl että haluaa oppia tuntemaan mut ennenku tehään mitään.. must tuntuu et ollaan nyt pitkitetty sitä ja loppujen lopuks siitä tulee sitten vaikeempaa. Onko tässä teistä jotain outoa? en oo aikasemmin tavannut tämmöseen ketä ei siis oo yrittäny yhtään mitään vaikka ollaan nukuttu jo joku 3 kertaa yhessä.... :/

20

4557

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ThinkingWhileDrinking

Kerrankin mies paikallaan. Ei ole heti hyppäämässä pöksyihin. Mahtaapi haluta kunnollisen naisen, joka ei ole heti munaa vailla. Eli toisin sanoen seuloo huorat pois laskuista.

Katsos, on olemassa sellaisia miehiä, jotka osaavat hillitä eläimelliset himonsa! Todella monella miehellä ja naisella on se ongelma, että he ovat himojensa orjia.

Hieno mies! Toivottavasti itsekin pystyn tulevaisuudessakin vastustamaan huorahtavia naisia.

• ei oo mitään

probleemaa. Jätä nuo pitkitysajatukses, ota iisisti ja tutustukaa rauhassa toisiinne. Jos hyvin käy, Sulle voi olla luvassa seksiäkin joskus ehkä 3-5 kuukauden päästä :)
      Taidat olla aika nuorikin

• HK.

Eikös se ole kerrankin ihan hyvä juttu, että mies ei ole heti lääppimässä sun paikkoja? Eikös nämä miehet ole juuri niitä "kunnon" miehiä, joiden perään naiset aina huhuilee? Vai harmittaako sua nyt jotenkin, kun mies ei olekaan heti työntämässä sormiaan sun haarojenväliin?

• minäkin tuollaisen

miehen ja usko tai älä samoin kaksi ystävääni. Siis aivan ihania miehiä, ei voi muuta sanoa.

• Lukihärökki

Annas nyt ensin mennä ainakin 2-3 kuukautta ja tutustu toiseen rauhassa! Hitsit mikä kiire nykyajan naisilla on sänkyyn ku kerrankin löytyy mies, joka on kiinnostunut naisen korvien välistä.

Liian aikaisin aloitettu seksi vetää kyllä hyvällä todennäköisyydellä fokuksen pois olennaisesta kun tutustutaan toiseen. Toi mies tietää olevansa sitä sorttia. Kunnioita häntä, älä marise.

• ........

"must tuntuu et ollaan nyt pitkitetty sitä ja loppujen lopuks siitä tulee sitten vaikeempaa"

Niinpä, me naiset ollaan saatu tottua erilaisiin miehiin pakottamalla, ja nyt sitten ollaan niin kilttiä miestä muka että... Minkälainen tuo mies on ollut ENNEN kun nyt näin? Vai onko hän aina ollut samanlainen?

• .........

Miksi naiset joutuvat aina menemään / menevät miehen halujen mukaan, jos miehen pitää saada 3. kerralla seksiä tai sitten 5 kuukauden kuluttua. Yhdenvertaisuus on kaukana.

Miksei mennä sitten naisen mukaan. Ärsy.

• ihmeissään...

Nii, Mä en tiedä minkälainen on ollu aikasemmin.. mutta en haluis mitään "seksitöntä" suhdetta silleen että korkeintaan kerran viikossa.

Siis mulle on tulemassa semmonen olo ettei tätä miestä KIINNOSTA SEKSI?? eiks seki voi olla yks syy ku pelkästään se, että haluaa oppia tuntemaan mut.Et jos toi "oppia tuntemaan" on joku ns.tekosyy sille ettei seksi nappaa..? on jo sanonu että tykkää must tosi paljon ni en sit tiä. hitsit :/ :)

Kiitos paljon näistä vastauksista..

• ThinkingWhileDrinking
        ......... kirjoitti:

Miksi naiset joutuvat aina menemään / menevät miehen halujen mukaan, jos miehen pitää saada 3. kerralla seksiä tai sitten 5 kuukauden kuluttua. Yhdenvertaisuus on kaukana.

Miksei mennä sitten naisen mukaan. Ärsy.

Nainenhan on yleensä se, jonka halujen mukaan mennään. Tuskin kukaan nainen vasten tahtoaan tapailutilanteessa haarojaan levittää!

• Jatzari
        ihmeissään... kirjoitti:

Nii, Mä en tiedä minkälainen on ollu aikasemmin.. mutta en haluis mitään "seksitöntä" suhdetta silleen että korkeintaan kerran viikossa.

Siis mulle on tulemassa semmonen olo ettei tätä miestä KIINNOSTA SEKSI?? eiks seki voi olla yks syy ku pelkästään se, että haluaa oppia tuntemaan mut.Et jos toi "oppia tuntemaan" on joku ns.tekosyy sille ettei seksi nappaa..? on jo sanonu että tykkää must tosi paljon ni en sit tiä. hitsit :/ :)

Minulla oli nykyisen kumppanini kanssa hidas alku seksin suhteen ja sekin johtui oikeastaan lähinnä minusta...hän, eli nainen olisi ollut valmis melkopiakkoin, mutta minä, mies, en tuntenut vielä tarpeellista luottamusta häntä kohtaan, että olisin osannut rentoutua seksin vaatimalla tavalla.

Voi ehkä kuulostaa sellaiselta asialta, joka koskisi naisia, mutta näin voi olla miehilläkin. Minulla tuo luottamisen vaikeus juontuu lapsuudesta, joten siksi ennenkuin "kykenen" seksiin, niin vaadin tietyn asteista tutustumista ja luottamisen tunnetta toista kohtaan. Asiasta puhuminen voi auttaa asiaa tai ainakin se meillä auttoi naisystävääni olemaan turhaan painostamasta ja ymmärtämään miksi vaikutin haluttomalta, vaikkakin olin hänestä jo alusta alkaen sekaisin :)

• hän...
        ihmeissään... kirjoitti:

sanonut ettei halua vielä seksiä.

• mitä olet..
        ihmeissään... kirjoitti:

hakemassa, mutta kannattaa nyt ainakin jonkin aikaa katsoa ja pitää kiinni miehestä. Niitä pillun vonkaajia (joiden kanssa pitempi suhde ei useinkaan onnistu) on kyllä aina tarjolla.

Sitä, ettei seksi nappais ollenkaan pitemmällä ajalla, on miehissä lopultakin aika vähän; naisilla se on monin verroin yleisempää.

• Olisiko ollut parempi että mies olisi ekalla tapaamisella ottanut sut bemariinsa mukaan ja ajanut johonkin rauhalliselle paikalle ja alkanut kähmimään vaikka et olisikaan sitä halunnut? Sitten kun et olisi heti ekan 10min juttelun jälkeen nostanutkaan hamettas korviin niin mies oliskin lähtenyt himaan ja jättänyt jutun siihen.
      Siis ei helvetti mikä taas on ongelmana, ei teistä naisista kyllä voi tietää mitä te haluutte. Jos heti ekalla tapaamisella ehdotat seksiä niin olet pillun perässä juokseva moukka, jos taas odotat kun haluat tutustua niin olet seksiä pelkäävä neiti.

• kommentoida

että täytyy aina toivoa samanlaisen mäntin löytävän toisensa. Vakka pitää kantensa löytää.
        Muistan kolkytviis vuotta sitten, kun aloimme mieheni kanssa seurustella miten *en antanut* kolmeen kuukauteen ja mieheni kunnioitti toivettani, vaikkei siitä mitenkään erityisesti päätetty. Vieläkin ollaan yhdessä. Miksei tuo harkinta-aika voi olla myös toisinkin päin.

• seksiä seksiä seksiä

Kukkuu!

Onpa tosi hirveetä. Miksi ihmisen pitäisi heti olla antamassa on kyseessä sitten mies tai nainen?

Oot sä ettimässä parisuhdetta pelkän seksin suhteen? Aioitsä perustaa suhtees pelkkään seksiin? Vaikuttaa kyllä siltä, et sua ei vois vähempää kiinnostaa tutustua mieheen henkisesti, että sulle merkkaa vaan mitä sieltä haarojen välistä löytyy ja onko hyvä sängyssä. Kuule kyllä henkinen yhteys ja siihen lisänä seksi on parempi yhdistelmä...

Siitä kyllä tulee helpompaa mitä paremmin ihmisen tuntee ja varsinkin jos on puhunut seksiin liittyvistä toiveista. Sory vaan oot tosi seksikeskeinen ja tommoset ihmiset ällöttää mua! Tollasten takia tauditkin tarttuu...

• kerran mies,

joka pihtasi ensimmäiset kaksi kuukautta vaikka itse olin valmis seksiin ekalla tapaamisella. suudeltiin kyllä ja oltiin lähekkäin, mutta seksiä ei herunut todellakaan ensimmäiseen kahteen kuukauteen. Hyvää kannatti odottaa ;-) Mies taitaa olla todellakin vakavissaan kanssasi. Mikäli itse et ole muun kuin seksin perässä, jätä tuommoiset herkkupalat niille "tosirakkautta" etsiville..

• ihmeissään...

Siis ei mua oikeestaan haittaa ettei olla vielä harrasteltu mutta nyt siis se mietitytti miks mies ei oo edes yrittäny mitään.
      No kuitenkin, mulla on yks juttu mikä mun pitää sitte tälle miehelle kyl kertoa kun ja jos seksin aika tulee, meinaan mun ex tartutti muhun herpeksen.. :( mitä luulette että tämmönen mies ketä haluaa oppia eka tuntemaan niin suhtautuu tämmöseen?
      eli siis munki kannalta tää odottelu on kyl ihan jees.

• 8 /

muuttuiko tää provoksi
        Olisiko Sää halunnu tartuttaa mieheen herpeksen? Ei takuusti halua yhtään mitään, ennen kuin testit näyttää nollaa (viisaammat saa vastata, miten sitkas se on ylipäätään poistumaan, vai onko se hoidosta huolimatta piilevänä aina vaan).

Ja toinen: onks vähän ajatukset kuutamolla siinä, kun "mies ei yritä mitään". No ei kaikki yritä, vaikka paljonhan niitäkin on. Taitaa nykyajan viihdehömppä vaan sotkee...

• alkup.
        8 / kirjoitti:

muuttuiko tää provoksi
        Olisiko Sää halunnu tartuttaa mieheen herpeksen? Ei takuusti halua yhtään mitään, ennen kuin testit näyttää nollaa (viisaammat saa vastata, miten sitkas se on ylipäätään poistumaan, vai onko se hoidosta huolimatta piilevänä aina vaan).

Ja toinen: onks vähän ajatukset kuutamolla siinä, kun "mies ei yritä mitään". No ei kaikki yritä, vaikka paljonhan niitäkin on. Taitaa nykyajan viihdehömppä vaan sotkee...

En todellakaan olisi halunnut/ halua!! siis en nyt vaan maininnu jostain syystä sitä tossa alotus viestissä. että ihan hyvä ettei mieskään heti halua sen takii ku mul on tää. mut mietin tos vaan sitä että se oli mun mielestä outoa kun mies ei edes oo yrittänyt mitään, siis en olis kuitenkaan suostunut ennen ku oisin kertonut tästä.. joo tiedän, sekavaa

• Kalevinpoika

Ite oon samanlainen. Ei seksiä ennenkuin on tutustuttu. Näin mulle on opetettu ja näin se tulee mielestäni ollakin. Naisen tulisi olla miehen paras ystävä, ja seksi on vain lisäys ja toki ajoittain erittäin tärkeä sellainen. Jos aloittaa seksillä, seksi voi sokaista suhteen niin että siitä tulee seksiriippuvuussuhde. Sitten kun seksi ei enää sujukaan niin huomataan että ollaan tosi erilaisia ja muutetaan erilleen.

Eli: Ensin pitää miettiä haluaako seksisuhteen vai ystävyyspainotteisen liiton. Jos molemmat haluavat seksisuhteen, niin siitä vaan. Itse uskon toki enemmän ystävyyspainotteiseen liittoon, se tuo mulle ainakin enemmän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      184
      3673
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1162
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      148
      1109
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1020
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe