Mikä poikamaisuudessa viehättää miehiä?

Allie2

Musta on kiinnostava ilmiö, että miesten naisihanne on nykyään juuri kuin tuolla alemmassakin keskustelussa on eli pojan vartalo isoilla rinnoilla varustettuna. Mun on jotenkin kauhean vaikea ymmärtää miesten viehtymystä poikamaiseen vartaloon. Ihan vastaava jos nainen tykkäisi naisellisesta vartalosta miehellä. Mikä siinä miehiä viehättää?

Jos minä saisin valita itselleni ihan minkälaisen vartalon tahansa, niin ottaisin ihan erityyppisen, sellainen naisellisen, normaalipainoisen, kunnon lantiolla ja luomurinnoilla. Sellaiset naiset myös minusta on viehättäviä.

24

556

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikamaisista

tytöistä tykkäävät onkin kaappihomoja?;D

• siro...

vartalo on naisellinen. Toki voi myös olla pulleampi kunhan ei mene läskiyden puolelle. Kyrpäkin uppoaa paremmin kun ei ole läskiä tiellä.

• Va-Nil-La
        siro... kirjoitti:

vartalo on naisellinen. Toki voi myös olla pulleampi kunhan ei mene läskiyden puolelle. Kyrpäkin uppoaa paremmin kun ei ole läskiä tiellä.

pieni, hoikka ja siro on eri asia kuin poikamainen 'rasvaprosentti 0' nainen.

• nainen-

täysin eri asiat onko nainen miesmäinen vai poikamainen,tai paremminkin sana tyttömäinen nainen kuvaa paremmin. Poikamainen on kateellisten läskien naisten keksimä sana:)

• Jouhala
        nainen- kirjoitti:

täysin eri asiat onko nainen miesmäinen vai poikamainen,tai paremminkin sana tyttömäinen nainen kuvaa paremmin. Poikamainen on kateellisten läskien naisten keksimä sana:)

Aika vahvasti sanottu. Mutta en kyllä itsekään ymmärrä miksi rasvaisuus olisi jotenkin naisellista/tyttömäistä ja vähärasvaisuus poikamaista/miehekästä. Pidän vähärasvaisia naisia yleensä viehkeimpinä. Tyttömäisyys näkyy mm. huulissa, silmissä, takamuksen muodossa jne. eikä rasvakuorrutuksen paksuudessa. Löllyvistä tai huonoryhtisistä ihmisistä on paljon tarjontaa kaikissa ikäluokissa ja molemmissa sukupuolissa.

• Va-Nil-La
        Jouhala kirjoitti:

Aika vahvasti sanottu. Mutta en kyllä itsekään ymmärrä miksi rasvaisuus olisi jotenkin naisellista/tyttömäistä ja vähärasvaisuus poikamaista/miehekästä. Pidän vähärasvaisia naisia yleensä viehkeimpinä. Tyttömäisyys näkyy mm. huulissa, silmissä, takamuksen muodossa jne. eikä rasvakuorrutuksen paksuudessa. Löllyvistä tai huonoryhtisistä ihmisistä on paljon tarjontaa kaikissa ikäluokissa ja molemmissa sukupuolissa.

musta poikamainen vartalo on suora, naisellisessa vartalossa on kaaria. No rehellisesti sanoen minua viehättää sekä miehissä että naisissa mieluummin vaikka vähän läskiäkin kuin alipaino, mutta on poikamaisia laihoja ja naisellisia laihoja ja nykyään miehet tuntuu tykkäävän tuosta poikamaisesta. Mun mielestä esim. Jennifer Lopezilla on ihan unelmavartalo.

• uk-ko

se poikamaisuus kaikkia viehätä kuitenkaan. En ole moista huomannut muualla kuin nettikirjoittelussa: tosielämässä näyttäis flaksi käyvän kaikensorttisilla naisilla ja miehilläkin.

Paljonhan siitä toki kirjoitetaan. Se kirjoitettu ihanne poikkeaa kuitenkin melkoisesti keskivertonaisesta, joten arvelen vaan että iso osa siitä kirjoittelusta on hyvin kokemattomien nuorten miesten käsialaa: enemmän toiveita kuin kokemuksia lakkarissa. Silloinhan se kuvien ihanne painottuu, jos kokemus on lähinnä siellä, kuvissa.
      Voin toki olla väärässäkin. Enhän minä tiedä mitä muut miehet tuumailee, kollektiivisesti. Mutta tää olis mun perstuntuma asiaan.

Oli kuin oli, niin itse en tunne vetoa sellaiseen hentoon poikamaiseen naistyyppiin. Minä tykkään painia raskaammassa sarjassa.

• Va-Nil-La

Jos mä olisin siinä asemassa, että olisi kiinnostusta, niin mä en pystyisi silti menemään sänkyyn kenenkään kanssa, koska tietäisin, että miesten naisihanne on kuitenkin erilainen ja että ne miehet eivät ole valinneet minua siksi, että pitäisivät kaltaisestani, vaan siksi, etteivät ole saaneet sellaista, jonka oikeast haluaisivat.

Niin siis pointti oli se, että totta kyllä, että aika monennäköinen näyttää kelpaavan, mutta nimenomaan kelpaavan. Jos miehillä olisi resursseja valita ihan minkälaisia naisia vain haluavat, niin tuskin kovinkaan monentyyppisillä enää olisi kysyntää. Jos ei saa parempaa, eikä halua olla yksin, niin ei se sitä kelvannutta siltä yhtään viehättävämmäksi muuta!

Sama myös tietysti toisinpäin, tosin naiset varmaan valkkaisi muilla perusteilla, kuin ulkonäöllä.

• uk-ko
        Va-Nil-La kirjoitti:

Jos mä olisin siinä asemassa, että olisi kiinnostusta, niin mä en pystyisi silti menemään sänkyyn kenenkään kanssa, koska tietäisin, että miesten naisihanne on kuitenkin erilainen ja että ne miehet eivät ole valinneet minua siksi, että pitäisivät kaltaisestani, vaan siksi, etteivät ole saaneet sellaista, jonka oikeast haluaisivat.

Niin siis pointti oli se, että totta kyllä, että aika monennäköinen näyttää kelpaavan, mutta nimenomaan kelpaavan. Jos miehillä olisi resursseja valita ihan minkälaisia naisia vain haluavat, niin tuskin kovinkaan monentyyppisillä enää olisi kysyntää. Jos ei saa parempaa, eikä halua olla yksin, niin ei se sitä kelvannutta siltä yhtään viehättävämmäksi muuta!

Sama myös tietysti toisinpäin, tosin naiset varmaan valkkaisi muilla perusteilla, kuin ulkonäöllä.

Toi on sellaista käsitteellistä jumittamista. Mikä on ihanne? Mitä on kelpaaminen? Mitä on kelpaaminen suhteessa ihanteeseen? jne.

On mullakin oma "ihanteeni", mutta ei se oo mua estänyt rakastumasta ihan toisentyyppiseenkin naiseen. Mä en oikein ymmärrä että sanat otetaan niin vakavasti. En minä ota edes omia ihanteitani niin vakavasti että rupeaisin kovasti torjumaan jionkun ulkoisen kriteerin perusteella. Eikä se tarkoita "kelpuuttamista", vaan sitä, että olen valmis näkemään kauneutta sielläkin, missä sitä ei ensinäkemältä välttämättä ole.
        Se on taas näkökulmakysymys: onko lasini puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä.

Taidan olla vähän out tästä aiheesta, kun en meinaa ymmärtää tuota käsitteellistä sotkua, sillä sellaiselta se minusta tuntuu.

Voihan olla tietty niinkin, että maailma on muuttunut oikeesti ja nuoret ihmiset on jotenki ihan hirveen erilaisia nyt kuin 20 vuotta sitten. Mutta en minä oikeesti usko että on.

• Va-Nil-La
        uk-ko kirjoitti:

Toi on sellaista käsitteellistä jumittamista. Mikä on ihanne? Mitä on kelpaaminen? Mitä on kelpaaminen suhteessa ihanteeseen? jne.

On mullakin oma "ihanteeni", mutta ei se oo mua estänyt rakastumasta ihan toisentyyppiseenkin naiseen. Mä en oikein ymmärrä että sanat otetaan niin vakavasti. En minä ota edes omia ihanteitani niin vakavasti että rupeaisin kovasti torjumaan jionkun ulkoisen kriteerin perusteella. Eikä se tarkoita "kelpuuttamista", vaan sitä, että olen valmis näkemään kauneutta sielläkin, missä sitä ei ensinäkemältä välttämättä ole.
        Se on taas näkökulmakysymys: onko lasini puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä.

Taidan olla vähän out tästä aiheesta, kun en meinaa ymmärtää tuota käsitteellistä sotkua, sillä sellaiselta se minusta tuntuu.

Voihan olla tietty niinkin, että maailma on muuttunut oikeesti ja nuoret ihmiset on jotenki ihan hirveen erilaisia nyt kuin 20 vuotta sitten. Mutta en minä oikeesti usko että on.

oli se, että suurin osa ihmisistä ei ole mitään ihannekumppaneita, vaan vain joku joka on otettu siksi, ettei halua olla yksin, vaikka ei saanut sitä, jonka olisi oikeasti halunnut ja jonka oikeasti olisi kokenut puoleensavetävänä. Eli siis naisihanne on tuo ap.n mainitsema, mutta kun jos mies ei itsekään ole mikään Robert Downey, niin eihän hän sellaista naista saa, vaan on tyydyttävä naiseen, jota ei pidä viehättävänä, mutta kun ei parempaakaan ole tarjolla.

Tämä on yksi niistä monista jutuista, joita en kykene ymmärtämään, koska en tajua, että miten joku voi laittaa koko elämänsä sellaisen ihmisen varaan, jolle on vain kelvannut. Tai että mitä iloa siitä saa, minulle se ainakin olisi vain suunnattoman nöyryyttävää ja ahdistavaa.

• uk-ko
        Va-Nil-La kirjoitti:

oli se, että suurin osa ihmisistä ei ole mitään ihannekumppaneita, vaan vain joku joka on otettu siksi, ettei halua olla yksin, vaikka ei saanut sitä, jonka olisi oikeasti halunnut ja jonka oikeasti olisi kokenut puoleensavetävänä. Eli siis naisihanne on tuo ap.n mainitsema, mutta kun jos mies ei itsekään ole mikään Robert Downey, niin eihän hän sellaista naista saa, vaan on tyydyttävä naiseen, jota ei pidä viehättävänä, mutta kun ei parempaakaan ole tarjolla.

Tämä on yksi niistä monista jutuista, joita en kykene ymmärtämään, koska en tajua, että miten joku voi laittaa koko elämänsä sellaisen ihmisen varaan, jolle on vain kelvannut. Tai että mitä iloa siitä saa, minulle se ainakin olisi vain suunnattoman nöyryyttävää ja ahdistavaa.

nyt toistemme ohi. Sanat kuuluu mutta ajatus ei välity.
        Mulle tuo ajatus: jos ei vastaa jotain ihannetta, niin ainoa vaihtoehto on "kelpaaminen" - se on käsittämätön ajatus.
        Sinä taas et edes tartu ajatukseeni siitä, että koko asia ei edes kulje tuolla akselilla.

Saatan tehdä asiasta ikioman aloituksen, kun aikani sitä pohdin.

• Va-Nil-La
        uk-ko kirjoitti:

Mulle tuo ajatus: jos ei vastaa jotain ihannetta, niin ainoa vaihtoehto on "kelpaaminen" - se on käsittämätön ajatus.
        Sinä taas et edes tartu ajatukseeni siitä, että koko asia ei edes kulje tuolla akselilla.

välinen ero... Tästä on tainnut ennenkin olla puhetta palstalla, että miehiä ei haittaa, vaikka nainen ottaisi miehen vain ns.hyöty/tyytymissuhteeseen, mutta naisia se vaivaisi. Tai ainakin minua.

• nainen-
        uk-ko kirjoitti:

noin juuri mäkin ajattelen,mikään ei olis kauheempaa kun olla suhteessa sossa mies ei pitäis ees viehättävänä! Miehen pitää ajatella et se oma nainen on kaunein ja ihanin ja seksikkäin,eikä et enpä saanu muuta ollaan sit tässä ja jos vaikka löytäsin jostain jonkun muun tiukan kissan joskus!

• uk-ko
        nainen- kirjoitti:

noin juuri mäkin ajattelen,mikään ei olis kauheempaa kun olla suhteessa sossa mies ei pitäis ees viehättävänä! Miehen pitää ajatella et se oma nainen on kaunein ja ihanin ja seksikkäin,eikä et enpä saanu muuta ollaan sit tässä ja jos vaikka löytäsin jostain jonkun muun tiukan kissan joskus!

tuota mitenkään kiistänytkään. Tässä on nyt se ohipuhuminen päällä.

Mietin vieläkin sitä aloitustani.

• nainen-
        uk-ko kirjoitti:

tuota mitenkään kiistänytkään. Tässä on nyt se ohipuhuminen päällä.

Mietin vieläkin sitä aloitustani.

mutta vaikka kuinka kasvais yhteen ja oppis näkemään toisessa kauneutta..,niin se ei muuta sitä tosiasiaa:/..

• Jouhala
        Va-Nil-La kirjoitti:

"miten joku voi laittaa koko elämänsä sellaisen ihmisen varaan, jolle on vain kelvannut"

Miten niin "vain"? Jos kelpaa niin kelpaa, sehän on hyvä asia.

Ideaalit ja ihanteet ovat juuri sitä - ihanteita, eivät tästä maailmasta olevaa todellisuutta. Tyypillisesti sellaista ihmistä ei ole tehtykään, joka täyttäisi jonkun tuollaisen ihanneominaisuuskombinaation eikä tarvitsekaan olla. Hyväksyn, etten täytä yhdenkään naisen ihannekokoelmaa. Olisin aika ymmälläni jos joku olisi poiminut omaan ideaaliinsa esim. minussa olevia puutteita.

Jos nainen (tai mies) haluaa uskotella itselleen jotain täydellisyys- tai ristiridattomuusjuttuja, menee tällä ajatuksella eteenpäin tai pysyy sellaisen romanttisen ideaalin varassa kasassa, ei liitolle voi ennustaa rakentavaa tulevaisuutta.

Noilla jutuilla ei ole oikean rakkauden kanssa mitään tekemistä. Kyseessä on vain huono itsetunto tai tuhoutumaan tuomittujen ja lapsellisten (väärien, harhaisten, vahingollisten, rakkaudelle vieraiden) prinsessa- tai prinssiunelmien elättäminen.

• Va-Nil-La
        Jouhala kirjoitti:

"miten joku voi laittaa koko elämänsä sellaisen ihmisen varaan, jolle on vain kelvannut"

Miten niin "vain"? Jos kelpaa niin kelpaa, sehän on hyvä asia.

Ideaalit ja ihanteet ovat juuri sitä - ihanteita, eivät tästä maailmasta olevaa todellisuutta. Tyypillisesti sellaista ihmistä ei ole tehtykään, joka täyttäisi jonkun tuollaisen ihanneominaisuuskombinaation eikä tarvitsekaan olla. Hyväksyn, etten täytä yhdenkään naisen ihannekokoelmaa. Olisin aika ymmälläni jos joku olisi poiminut omaan ideaaliinsa esim. minussa olevia puutteita.

Jos nainen (tai mies) haluaa uskotella itselleen jotain täydellisyys- tai ristiridattomuusjuttuja, menee tällä ajatuksella eteenpäin tai pysyy sellaisen romanttisen ideaalin varassa kasassa, ei liitolle voi ennustaa rakentavaa tulevaisuutta.

Noilla jutuilla ei ole oikean rakkauden kanssa mitään tekemistä. Kyseessä on vain huono itsetunto tai tuhoutumaan tuomittujen ja lapsellisten (väärien, harhaisten, vahingollisten, rakkaudelle vieraiden) prinsessa- tai prinssiunelmien elättäminen.

se, että vain kelpaa on lähinnä hyväksikäyttöä. Etenkin kun naisissa on sellainen vika, että me yleensä myös sitten tunnetaan jotain sitä miestä kohtaan, vaikkei se niin täydellinen olekaan.

Ei tietenkään kukaan ole virheetön, mutta ei se sitä ideaalia tai unelmaa miksikään muuta. Mulle ainakin on aina ollut ihan selvää, että jos mä ylipäätään jollekin olisin kelvannut, niin se olisi ollut juuri pelkkää kelpaamista, sitä, että mies ei olisi pystynyt saamaan sellaista naista kuin haluaa, mutta olisi halunnut jonkun siivoamaan ja seuraksi. Mutta hän ei tuntisi mitään minua kohtaan, vaan sitä unelmiensa naista, jota ei voi saada. Elän paljon mieluummin yksin, kuin sellaisessa "suhteessa".

• Va-Nil-La

Tietysti sanon sen pienellä katkeruudella, koska olen ihan erityyppinen :), mutta ihan vilpittömästikään en ymmärrä. Mutta kaikki ihmisethän on jossain määrin biseksuaaleja, niin ehkä miehet on sitten enemmän kuin naiset.

• hohohoh

Rumat ja läskit täällä väittävät piilohomoiksi kun kukaan ei kiinnostu heistä.

• Va-Nil-La
        hohohoh kirjoitti:

kaikki ihmiset on jossain määrin biseksuaaleja. Ja jos tykkää poikamaisesta vartalosta, niin minkä muun johtopäätöksen siitä voi tehdä? Heterot tykkää naisista. ;)

• Va-Nil-La kirjoitti:

kaikki ihmiset on jossain määrin biseksuaaleja. Ja jos tykkää poikamaisesta vartalosta, niin minkä muun johtopäätöksen siitä voi tehdä? Heterot tykkää naisista. ;)

On kaikssa kulttureissa tutkittu fakta.
        Miellyttää miesta eniten............

• nainen-
        hohohoh kirjoitti:

Kateus on pahinta.

• nainen-
        anzzy kirjoitti:

On kaikssa kulttureissa tutkittu fakta.
        Miellyttää miesta eniten............

mäkin luin joskus aiheesta,ja se tais olla jotain 85rinta,60vatsa,90lanne..

• nainen-

kun nainen on siro,a.rintanen ja hoikka,kivalla lantiolla. Ja itse pidän kyllä myös kauniista miehistä,kuten Jonne Aaron,Ville Valo,Prince se on seksikästä;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe