Olen ok näköinen, 23-vuotias ja lähes täysin raitis. Olen kiinnostunut kauniista nuorista (16-23-vuotiaista) naisista.
Löytyisikö täältä seuraa mukavalle
12
1170
Vastaukset
- kotona edelleen
???
- ap peris
Sitähän se peräkammarinpoika tarkoittaa.
- .........
ap peris kirjoitti:
Sitähän se peräkammarinpoika tarkoittaa.
asut yhä kotona? Mikset ole muuttanut pois?
- ap peris
......... kirjoitti:
asut yhä kotona? Mikset ole muuttanut pois?
Karmean korkeat vuokrat täällä.
- 16wlikka
Siis ooks jotenkin tyhmä!!etit ittees 7 vuotta nuorempaa? ja arvaa minkä takia?? koska luulet että me ollaan niin helppoja! Mun puolesta voit pysyy koko elämäs yksinäs, jos et omanikäsiis osaa ettii tai men livenä jutteleen niille. Onnea.
- ap peris
Sanoin etsiväni 16-23-vuotiaita, en siis pelkkiä teinejä. Ja kyllä nainen on kauneimmillaan 16-19-vuotiaana, ei siinä mistään helppoudesta ole kyse.
- itse olet??
:))))
- ap peris
Olen ok näköinen.
- Kauniille ei
ap peris kirjoitti:
Olen ok näköinen.
riitä ok-näköinen, jos on pelkkä peräkammarinpoika. Ok-näköinen rikas sopii.
- Homb
Sanaan "peräkammari" liittyy erittäin negatiivinen maine. Se että sinä noin nuoressa iässä koet mukavaksi assosioida itsesi syrjäytyneisyyteen já ongelmaisuuteen ei tarkoita että kaikki muut nuoret jotka syystä tai toisesta sattuvat tällä hetkellä 23-vuotiaina asumaan 'kotona' olisivat sellaisia,mutta viljelemällä tätä 'peräkammari' sanaa ihmisten keskuuteen tuossa yhteydessä antaa ihmisille vääränlaisia käsityksiä.
- ei voi
taas tämä kotonaan asuva peräkammarinpoika.
kerro nyt vielä ettei ole muuta koulutusta kuin lukio.
ja pitäisi löytää heti hyväpalkkaista duunia.- taas...
yksi joka uskoo kaiken mitä lukee tällä palstalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145