Tietääkö mistä joku mistä saisi käsipainoihin lisää painoja edullisesti?saako Kesportista tai jostakin muusta vastaavasta urheilukaupasta?Netistä tilaaminen on aika kallista painon takia (ainakin http://www.sport-tiedje.com).Mielessäni olisi ostaa 2x 5kg tai sitten muutama 2,5kg paino
Levypainoja käsipainoihin
11
1142
Vastaukset
- -karpalo-
Olen törmännyt noihin levyihin niin monessa paikassa. Niitä on ollut ihan perus kaupoissa mm. prismassa, tarjoustalossa ym sellaisissa. Luultavasti niitä saa myös urheiluliikkeistä, mut monesti myydään itse käsipainot eikä välttämättä lisälevyjä. Voihan sitä sellaset ostaa mut jää sit tangot ylimääräisiksi. ja kannattaa varmentaa, että tanko ja uudet levyt sopivat toisiinsa kun kokoja on paljon.
- sasasasa
katso nyt vielä tuolta wrangen sivuilta et paljonko niillä levyt maksaa.
- bodaariiiiiiii
En nyt ihan kehtaa kokonaan uutta käsipaino settiä ostaa :).Täytynee ettiä sitten.Prismassa oli kyllä mut hieman liian isoja.Pikemminkin tankoihin.
- sdsdsdds
bodaariiiiiiii kirjoitti:
En nyt ihan kehtaa kokonaan uutta käsipaino settiä ostaa :).Täytynee ettiä sitten.Prismassa oli kyllä mut hieman liian isoja.Pikemminkin tankoihin.
niit levyi ei saa mistään niin voithan tosiaan ostaa toisen käsipainosarjan ja yhdistää ne levyt yksiin tankoihin. eihän ne sarjat niin paljon maksa?
- bodaariiiiiiii
sdsdsdds kirjoitti:
niit levyi ei saa mistään niin voithan tosiaan ostaa toisen käsipainosarjan ja yhdistää ne levyt yksiin tankoihin. eihän ne sarjat niin paljon maksa?
Jotain 35-30e maksaapi.Aika paljon kyllä...Mut jos ei oo muuta vaihtoehtoo ni kaipa se pitää toinen setti ostaa
- fsfsfsfsfs
Jotain 35-30e maksaapi.Aika paljon kyllä...Mut jos ei oo muuta vaihtoehtoo ni kaipa se pitää toinen setti ostaa
No onko se sit paljon? Nuo painothan kestää kuitenkin käytännössä eliniän ellei kauemmin?
- bodaariiiiiiii
fsfsfsfsfs kirjoitti:
No onko se sit paljon? Nuo painothan kestää kuitenkin käytännössä eliniän ellei kauemmin?
Voisin maksimissaa 15-10e laittaa noihin painoihin.Jos ostasin uuden käsipainosetin ni sit olisi kaksi tankoa,kanto laatikko turhaan nurkassa pölyttymässä ja olisin maksanut 20e yli määräistä :/
- adddddddd
Voisin maksimissaa 15-10e laittaa noihin painoihin.Jos ostasin uuden käsipainosetin ni sit olisi kaksi tankoa,kanto laatikko turhaan nurkassa pölyttymässä ja olisin maksanut 20e yli määräistä :/
sitten voit unohtaa. et kyllä saa 15 eurolla mitään levyjäkään...
- nakki!
Hae järvestä tms vettä pirkka-muovipusseihin ja nostele niitä. Pussit maksaa muutaman kymmenen senttiä ja vettä saa ilman, kun ei omasta vesimittarista laske.
- bodaariiiiiiii
nakki! kirjoitti:
Hae järvestä tms vettä pirkka-muovipusseihin ja nostele niitä. Pussit maksaa muutaman kymmenen senttiä ja vettä saa ilman, kun ei omasta vesimittarista laske.
Aivan mahtava idea!Olet oikea nero!ÄO:si on varmaan 120?Menenkin tästä heti pikimmiten k-markettiin hakemaan kyseisiä pusseja-------->
- noh noh
Aivan mahtava idea!Olet oikea nero!ÄO:si on varmaan 120?Menenkin tästä heti pikimmiten k-markettiin hakemaan kyseisiä pusseja-------->
tässähän ihan punastuu, kun noin kehutaan. kiitoksia vaan. Multa saa muihinkiin kysymyksiin vastauksia, että laita tulemaan vaan. Olen näet kaikkien alojen asiantuntija (paitsi isojen kirjainten).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285