Levypainoja käsipainoihin

bodaariiiiiiii

Tietääkö mistä joku mistä saisi käsipainoihin lisää painoja edullisesti?saako Kesportista tai jostakin muusta vastaavasta urheilukaupasta?Netistä tilaaminen on aika kallista painon takia (ainakin http://www.sport-tiedje.com).Mielessäni olisi ostaa 2x 5kg tai sitten muutama 2,5kg paino

11

1171

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -karpalo-

Olen törmännyt noihin levyihin niin monessa paikassa. Niitä on ollut ihan perus kaupoissa mm. prismassa, tarjoustalossa ym sellaisissa. Luultavasti niitä saa myös urheiluliikkeistä, mut monesti myydään itse käsipainot eikä välttämättä lisälevyjä. Voihan sitä sellaset ostaa mut jää sit tangot ylimääräisiksi. ja kannattaa varmentaa, että tanko ja uudet levyt sopivat toisiinsa kun kokoja on paljon.

• sasasasa

katso nyt vielä tuolta wrangen sivuilta et paljonko niillä levyt maksaa.

• bodaariiiiiiii

En nyt ihan kehtaa kokonaan uutta käsipaino settiä ostaa :).Täytynee ettiä sitten.Prismassa oli kyllä mut hieman liian isoja.Pikemminkin tankoihin.

• sdsdsdds
        bodaariiiiiiii kirjoitti:

En nyt ihan kehtaa kokonaan uutta käsipaino settiä ostaa :).Täytynee ettiä sitten.Prismassa oli kyllä mut hieman liian isoja.Pikemminkin tankoihin.

niit levyi ei saa mistään niin voithan tosiaan ostaa toisen käsipainosarjan ja yhdistää ne levyt yksiin tankoihin. eihän ne sarjat niin paljon maksa?

• bodaariiiiiiii
        sdsdsdds kirjoitti:

niit levyi ei saa mistään niin voithan tosiaan ostaa toisen käsipainosarjan ja yhdistää ne levyt yksiin tankoihin. eihän ne sarjat niin paljon maksa?

Jotain 35-30e maksaapi.Aika paljon kyllä...Mut jos ei oo muuta vaihtoehtoo ni kaipa se pitää toinen setti ostaa

• fsfsfsfsfs

Jotain 35-30e maksaapi.Aika paljon kyllä...Mut jos ei oo muuta vaihtoehtoo ni kaipa se pitää toinen setti ostaa

No onko se sit paljon? Nuo painothan kestää kuitenkin käytännössä eliniän ellei kauemmin?

• bodaariiiiiiii
        fsfsfsfsfs kirjoitti:

No onko se sit paljon? Nuo painothan kestää kuitenkin käytännössä eliniän ellei kauemmin?

Voisin maksimissaa 15-10e laittaa noihin painoihin.Jos ostasin uuden käsipainosetin ni sit olisi kaksi tankoa,kanto laatikko turhaan nurkassa pölyttymässä ja olisin maksanut 20e yli määräistä :/

• adddddddd

Voisin maksimissaa 15-10e laittaa noihin painoihin.Jos ostasin uuden käsipainosetin ni sit olisi kaksi tankoa,kanto laatikko turhaan nurkassa pölyttymässä ja olisin maksanut 20e yli määräistä :/

sitten voit unohtaa. et kyllä saa 15 eurolla mitään levyjäkään...

• nakki!

Hae järvestä tms vettä pirkka-muovipusseihin ja nostele niitä. Pussit maksaa muutaman kymmenen senttiä ja vettä saa ilman, kun ei omasta vesimittarista laske.

• bodaariiiiiiii
        nakki! kirjoitti:

Hae järvestä tms vettä pirkka-muovipusseihin ja nostele niitä. Pussit maksaa muutaman kymmenen senttiä ja vettä saa ilman, kun ei omasta vesimittarista laske.

Aivan mahtava idea!Olet oikea nero!ÄO:si on varmaan 120?Menenkin tästä heti pikimmiten k-markettiin hakemaan kyseisiä pusseja-------->

• noh noh

Aivan mahtava idea!Olet oikea nero!ÄO:si on varmaan 120?Menenkin tästä heti pikimmiten k-markettiin hakemaan kyseisiä pusseja-------->

tässähän ihan punastuu, kun noin kehutaan. kiitoksia vaan. Multa saa muihinkiin kysymyksiin vastauksia, että laita tulemaan vaan. Olen näet kaikkien alojen asiantuntija (paitsi isojen kirjainten).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      119
      5089
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3628
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1484
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      21
      1307
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1282
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1188
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1107
    Aihe