miten kehtaatte KYTÄTÄ vielä näitä mamuja? kertokaapa.
perkele kaikenmaailman pikku asioista, on jumalauta kaupan kärryistä lähtien!
on teillä pienet ongelmat pienessä kylässä,
yhdessäkin ketjussa vihjailtiin mamu-naisten lihavuudesta! kyllä meillä täällä kemissäkin läskiä riittää,vai käykö sekin jollakin kateeksi? kysyn vaan että miltähän heidän pitäisi näyttää?
sitten odotetaan kesää ja luullaan että hyökkivät kemi-naisten kimppuun ahdisteleen!
EI KEMILÄISET NIIN KAUNIITA OLE!!
kyllähän he tykkäävät enemmän oman maan naisista.
rajansa kaikella,älkää olko itteänne täynnä,ryhdistäytykää
tyhmyys ja ylpeys on huono asia.
miten ihmeessä te
11
1383
Vastaukset
- souda
pösilö somaliaan....
- taas tämä
kulunut iskulause...keksippä nahkapää uusi..ööööööö
- ollaan niiiiin
kateellista sakkia.
eiväthän kemin torvet oo ikkään tummempia ihmisiä nähnyt..muutaku telekkarista. katohan ku asia on näi:
jos mamut kyykkisivät kaduilla ilman vaatteita ja ruokaa ja kerjäisivät, niin kemiläisillä tulisi hyvä mieli,ikäänkuin tuntisivat itsensä "auttajiksi ja "pelastajiksi",tuntisivat ihtensä reippaasti "ylempänä" olevalta..
mutta kun näin ei ole niin ollaan sitte vihasia ja katkeria.
kemiläiset haluavat että heitä kiitetään ja kumarretaan jotta tuntisivat hyvää itsetuntoa,mut ei näinkään ole..
ollaan taas vihasia ja katkeria..
huono on kemiläisen omanarvontunto. - ostelija..
käyn lidlissä ostoksilla n.4 kertaa viikossa. joskus on mamuja paljon liikkeellä,ihmettelen suuresti mikä näissä oikeen tympii? minua ei häiritse sitten pätkääkään.en ole mikään"kukkahattu" enkä puolustele ketään,mutta minusta on mukava kun on erinmaalaisia ja näköisiä ihmisiä, ei aina näitä harmaa/punaisia suomalaisia.
sisareni käy lidlissä yhtä usein kuin minä,eikä hänkään ymmärrä kemiläisten outoa käytöstä,hän pikemminkin ajattelee kemiläisten olevan hiukan kateellisia.
vai onkohan se kasvatuksesta johtuvaa...
olemme molemmat vanhoja ihmisiä,silti näyttää siltä että me sopeudumme paremmin uusiin asioihin kuin nuoret! ottakaa nuoret mallia,meillä on kokemusta.- ON.......................
KÖYHIEN KAUPPA
- eiköhän ne sinun
kaveris aiheuta itse ongelmansa varastamalla lähes kaiken mikä ei ole ketjulla kiinni.Ilmeisesti ei riitä heille omamaan naiset kun pitää täällä alaikäisiä yrittää.
Ja se on sale että kesällä tapahtuu paljon ikävämpiäkin juttuja. Niin on käynyt jokaisella muullakin paikkakunalla suomessa mihin näitä on rahdattu ja se on faktaa.- kyttäjäkö se
Minä en jaksa uskoa, että kukaan kyttää näitä uusia kemiin rantautuneita ihmisiä. En jaksa uskoa siihenkään, että kukaan yleensäkään kyttää ketään.
Tosi asia on kuitenkin se, että katukuvassa näkyy runsaasti muualta tulleita kansallisuuksia. Heitä ei voi olla huomaamatta. Se, jos he toimivat toisella tavalla kuin me niin sanottu valtaväestö on varmasti selitettävissä jotenkin. Ehkä he eivät tiedä maan tapoja, ehkä he eivät halua oppia maan tapoja tai sitten maailmassa vaan on niin monta tapaa toimia. Se, mikä on väärin tai oikein on vähän liian suhteellista ymmärtää kaikkien osalta.
Minua eivät maahanmuuttajat häiritse, ei minua haittaa ne treenatut miehet, ei huivipäiset naiset. Siinä menkööt kärryineen, takseineen ja ruokineen - kai ne tarpeeseen ostaa ja rahalla.
On hienoa, että voi muuttaa maahan joka tarjoaa yösijaa ja kauppoja josta ostaa tavaraa - vaikka kovin on kallista tämä elämä täällä.
Uskon edelleen vakaasti siihen, että suhtautuminen olisi erilaista jos kaupunkimme taloudellinen ja työllisyystilanne olisi toisenlainen.
Joskus kieltämättä tulee mietittyä, että kuinka paljon näitä muuttajia on kun joka paikka vilisee mutta ehkä se johtuu siitä, että paikkakunnan oma väestö ei pysty tässä taloudellisessa tilanteessa kuluttamaan entiseen tahtiin. He pysyvät kotona. - ja minä
kyttäjäkö se kirjoitti:
Minä en jaksa uskoa, että kukaan kyttää näitä uusia kemiin rantautuneita ihmisiä. En jaksa uskoa siihenkään, että kukaan yleensäkään kyttää ketään.
Tosi asia on kuitenkin se, että katukuvassa näkyy runsaasti muualta tulleita kansallisuuksia. Heitä ei voi olla huomaamatta. Se, jos he toimivat toisella tavalla kuin me niin sanottu valtaväestö on varmasti selitettävissä jotenkin. Ehkä he eivät tiedä maan tapoja, ehkä he eivät halua oppia maan tapoja tai sitten maailmassa vaan on niin monta tapaa toimia. Se, mikä on väärin tai oikein on vähän liian suhteellista ymmärtää kaikkien osalta.
Minua eivät maahanmuuttajat häiritse, ei minua haittaa ne treenatut miehet, ei huivipäiset naiset. Siinä menkööt kärryineen, takseineen ja ruokineen - kai ne tarpeeseen ostaa ja rahalla.
On hienoa, että voi muuttaa maahan joka tarjoaa yösijaa ja kauppoja josta ostaa tavaraa - vaikka kovin on kallista tämä elämä täällä.
Uskon edelleen vakaasti siihen, että suhtautuminen olisi erilaista jos kaupunkimme taloudellinen ja työllisyystilanne olisi toisenlainen.
Joskus kieltämättä tulee mietittyä, että kuinka paljon näitä muuttajia on kun joka paikka vilisee mutta ehkä se johtuu siitä, että paikkakunnan oma väestö ei pysty tässä taloudellisessa tilanteessa kuluttamaan entiseen tahtiin. He pysyvät kotona.en kannata mamujen maahanmuuttoa.Enkä katso olevani rasisti enkä natsi. Asia on vain niin että täällä on monilla suomalaisilla huomattavan paljon huonommat olot kuin näillä mamuilla.Ensin kotomaan asiat kuntoon kun nämä asiat on hoidettu otakaa sitte niin paljon mamuja kun lystäätte tai pystytte kustantamaan.Mainitsemasi työllisyystilanne alueella tulee varmastikkin lietsomaan lisää vihaa mamuja kohtaan. Olen työssä käyvä ja ollut jo 35vuotta pakko mainita kun on näitä akressiivisiä sinisimmujakin tällä palstalla jotka yleistävät ja luulevat tietävänsä asiasta kaiken sekoittavat maahanmuuton vastustajat ja skinit,natsit
- on se teet
kyttäjäkö se kirjoitti:
Joskus kieltämättä tulee mietittyä, että kuinka paljon näitä muuttajia on kun joka paikka vilisee mutta ehkä se johtuu siitä, että paikkakunnan oma väestö ei pysty tässä taloudellisessa tilanteessa kuluttamaan entiseen tahtiin. He pysyvät kotona.niitä vaan tulee ja tulee lisäää... eurooppa täyttyy. he eivät tee tuottavaa työtä ! heidän äo-luku on valkoita pienempi. elävät sosiaalituella. onko sinulla mitään käsitystä mitä tulevaisuudessa tulee tapahtumaan. kehoitan kaikki laskemaan 1 1 1 1 1 jne jne.....portugali on loisto esimerkki... olemme jo pahasti myöhässä.
- tai sitten ei
on se teet kirjoitti:
niitä vaan tulee ja tulee lisäää... eurooppa täyttyy. he eivät tee tuottavaa työtä ! heidän äo-luku on valkoita pienempi. elävät sosiaalituella. onko sinulla mitään käsitystä mitä tulevaisuudessa tulee tapahtumaan. kehoitan kaikki laskemaan 1 1 1 1 1 jne jne.....portugali on loisto esimerkki... olemme jo pahasti myöhässä.
On totta että 1 1 1 johtaa aina johonkin. Me emme voi estää maahanmuuttajien tuloa Suomeen. Siihen vaikuttaa niin monet asiat. Se ei ole meidän vallassa eikä varsinkan väkivallalla ratkaistavissa.
En minäkään ole rasisti, minä vaan en jaksa ymmärtää tätä maahanmuutto intoa. En koe olevani rasisti vaikka en pidä maahanmuuttajista, tuskin hekään pitävät minusta. Voimme elää samassa kaupungissa, eri kulttuureissa. Ei haittaa. Ei täällä ole töitä, eikä osa varmasti ole tänne tienaamaan tullutkaan. Sama yhtälö se on suomalaisissakin eli osa tekee duunit, osa peesaa.
Kun kansa voi huonosti eli on työttömyyttä, lomautuksia ja irtisanomisia, on vaikea hyväksyä vieraista maista tulleiden hyysäämistä. Ei ole kaikilla omilla edes vaatteita päälle laittaa, ei hae koulutaksi portilta, ei ole kaikki valmiina eikä olla kotouttamassa eikä sopeuttamassa. Kun tulee irtisanomislappu kouraan, ei kukaan tule kysymään miten sopeudut tai pärjäätkö ?
Kuinka osa kemiläisistä sopeutuu siihen, että ei ole töitä, ei ole ruokaa, ei ole rahaa, ei ole terveydenhuoltoa eikä mitään muutakaan peruspalvelua tarjolla. Ainainen valitus vaan kaupungin taloudellisesta tilanteesta, johon ei ole saatu ratkaisua vaikka ongelmat on tiedostettu vuosia sitten. Me tulemme jokainen saamaan osamme tästä kaikesta, tavalla taikka toisella. - tekstiä hienoa
tai sitten ei kirjoitti:
On totta että 1 1 1 johtaa aina johonkin. Me emme voi estää maahanmuuttajien tuloa Suomeen. Siihen vaikuttaa niin monet asiat. Se ei ole meidän vallassa eikä varsinkan väkivallalla ratkaistavissa.
En minäkään ole rasisti, minä vaan en jaksa ymmärtää tätä maahanmuutto intoa. En koe olevani rasisti vaikka en pidä maahanmuuttajista, tuskin hekään pitävät minusta. Voimme elää samassa kaupungissa, eri kulttuureissa. Ei haittaa. Ei täällä ole töitä, eikä osa varmasti ole tänne tienaamaan tullutkaan. Sama yhtälö se on suomalaisissakin eli osa tekee duunit, osa peesaa.
Kun kansa voi huonosti eli on työttömyyttä, lomautuksia ja irtisanomisia, on vaikea hyväksyä vieraista maista tulleiden hyysäämistä. Ei ole kaikilla omilla edes vaatteita päälle laittaa, ei hae koulutaksi portilta, ei ole kaikki valmiina eikä olla kotouttamassa eikä sopeuttamassa. Kun tulee irtisanomislappu kouraan, ei kukaan tule kysymään miten sopeudut tai pärjäätkö ?
Kuinka osa kemiläisistä sopeutuu siihen, että ei ole töitä, ei ole ruokaa, ei ole rahaa, ei ole terveydenhuoltoa eikä mitään muutakaan peruspalvelua tarjolla. Ainainen valitus vaan kaupungin taloudellisesta tilanteesta, johon ei ole saatu ratkaisua vaikka ongelmat on tiedostettu vuosia sitten. Me tulemme jokainen saamaan osamme tästä kaikesta, tavalla taikka toisella.tätä lisää tälle palstalle ja ilman leimautumista rasistiksi oman mielipiteensä asiasta saa ilmaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760