Olen työskennellyt eräässä valtion liikelaitoksessa ja siellä jouduin yhden vanhan piian syötäväksi. Olen perheellinen ihminen ja hän ei kestänyt sitä, että miehet edelleenkin olivat kiinnostuneita seurastani ja kostoa, hankalia tilanteita ja mustasukkaisuutta esiintyi aina kotisoittoihin asti. Koko ajan piti olla varpaillaan ja ottaa huomioon, että tämä kiusaaja ei saisi enempää aihetta hyökätä kimppuuni. Kyllähän tätä hyökkäämistä jatkui kymmeniä vuosia ja esimiehenikin oli tietoinen tästä vakavasta tilanteesta, mutta siihen aikaan ei ollut lääkkeitä puuttua tällaisiin asioihin, vaan kaikki mitä tuleman piti kestää, kestää enemmänkin.
Tämä kiusaaminen ulottui yksityisyyteeni, minuuteni tuhoamiseen ja minulta varastettiin lompakkokin ja kotini avaimet, mutta minkäs teet muuuta, kuin enemmän olemaan varovainen. Vanhalla piialla oli aikaa suunnitella näitä kiusaajaiskuja ja kyllähän niitä tuli, mutta esimiesteni tuella selvisin kaikesta tästä.
Esimiesten rooli on erittäin tärkeä näissä kiusaamisasioissa
5
333
Vastaukset
- jo kerran kuollut
Hei, voi asia olla toisinkin päin. Esimies, oikein hallinnon ylilääkäri kolleegoineen kiusasivat pois työelämästä. Hurskaita olivat kaikki, oikein hyviä ihmisiä. Minä olin paha, syntinen, eronnut nainen, lasteni äiti.
Järjestivät ajojahdin, mitätöivät ja veivät ihmiarvoni, siten etten ollut kyllin arvokas edes hoidettavaksi vaikka olin vakavasti sairas.
Nämä voivat harjoittaa edelleenkin tuhoamista, ovat saaneet pitää virkansa. Minä olen vienyt lapsia piiloon ja hoidattanut itseni yksityisellä.
Tällaista tapahtuu terveydenhuollossa. Näin julma on maailma.- narsisti
totta on, että kun oikean sopiva hullu osuu esimieheksi niin pelolle on aihetta. eivät kaihda mitään keinoa. vaikka kaikki tietävät niin kukaan ei tee mitään. tällainen esimies voi sairastuttaa koko henkilöstöä: koston,hovin ja vallan vääristymän avulla. lopulta pelko tekee ihmisistä petoja, oman nahkansa pelastamiseksi ovat valmiita uhraamaan hyvänkin ystävän. tosiasiassa kaikki tietävät mitä tapahtuu, kukaan ei vaan tee mitään. porukka lähtee ja esimies tulee päivä päivältä hullumaksi, juonineen ja peleineen. valehtelee aivan käsittämätöntä soopaa ja kuitenkin asema voi olla hyvinkin merkittävä. loppu sillekin tulee mutta liian myöhään-
- Nimetön
narsisti kirjoitti:
totta on, että kun oikean sopiva hullu osuu esimieheksi niin pelolle on aihetta. eivät kaihda mitään keinoa. vaikka kaikki tietävät niin kukaan ei tee mitään. tällainen esimies voi sairastuttaa koko henkilöstöä: koston,hovin ja vallan vääristymän avulla. lopulta pelko tekee ihmisistä petoja, oman nahkansa pelastamiseksi ovat valmiita uhraamaan hyvänkin ystävän. tosiasiassa kaikki tietävät mitä tapahtuu, kukaan ei vaan tee mitään. porukka lähtee ja esimies tulee päivä päivältä hullumaksi, juonineen ja peleineen. valehtelee aivan käsittämätöntä soopaa ja kuitenkin asema voi olla hyvinkin merkittävä. loppu sillekin tulee mutta liian myöhään-
niinpä kaikki kiusaajat ovat itse narsistisia ihmisiä jotka nauttii kun saavat toiset ihmiset sairaaksi ja heissähän ei ikinä mitään vikaa/ väärää , kun osaavat selitellä asiat niin pirun hyvin ,näyttämään toisen vialle.. näitä paskoja työelämässä paljon sekä pomoina että muina piruina..Kyl olisi paljon tehtävää!
- lomalla :(
narsisti kirjoitti:
Osuit nappiin kirjotuksellasi ja olen juuri tuollaisen narsistisen esimieheni uhri!! Pinnalle noustaan ja kosto elää :)
- tutun kuuloista
vaikuttaa että vanhat piiat ovat pahimpia työpaikoilla - ehkä katkeroituneita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145