Miten laitetaan maittava kaniruoka, raaka-aineita täällä Hesassa on riittämiin, mutta en kyllä elävänä tohtisi kaniakaan syödä.
Vastaukset 1
- kysy sieltä
Mikä se nyt on, kun tulee keskiviikkona heti ilta ysin jälkeeen? Siinä amputtiin kaneja ja tehtiin kanijutskaa. Hyvää oli.
Olen itse joskus muutama kymmenen vuotta sitten saanut kania/pupua/jänistä, jotain pitkäkorvaa. Melko tummaa lihaa. Hieman eri makuista, mutta hyvää! Äiti tuon pupupadan teki, kun naapurin mies metsältä oli pupun tuonut. Kerrottiin meille muksuille vasta perästä, mitä olitiin syöty.
Söisin ja maistaisin kyllä vieläkin mielelläni, jos jostain saisi valmiin teurastetun kanin.
Citi-pupuista en tiedä ravintona. Onkohan niiden ravinto ihan terveellistä, saasteita kun on niin paljon kaupunkiympäristössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.3931018Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei300939- 102895
- 78761
- 78742
- 82736
- 50665
- 37656
- 45641
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39630