Miehet eivät etsi täydellistä

vartaloa!

Sen sijaan on helppo miellyttää suurintaa osaa miestä tavisvartalolla ja -kasvoilla, jos:
-kasvattaa pitkät hiukset ja värjää ne selkeästi tummaksi, vaaleaksi tai punaisiksi
- käyttää korkokenkiä
-huolehtii kynsistään
- pukeutuu suht vartalon myötäisiin vaatteisiin, muttei liian kireisiin
- hymyilee paljon
- meikkaa kasvonsa, muttei yliampuvasti
- on ystävällinen ja reipas
- nauraa miehen vitseille
Yhtäkkiä sinulla onkin unelmavartalo ja kasvot:)

68

1710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on helppo miellyttää.

Käyttämällä naisellista viehätysvoimaa se onnistuu hyvin helposti.

• vaivautua?

Ei vaan huvita miellyttää muita kuin itseensä. On miehen asia, jos hän kiinnostuu ja tahtooko/pystyykö tekemään minuun vaikutuksen.

• mietin.
        vaivautua? kirjoitti:

Ei vaan huvita miellyttää muita kuin itseensä. On miehen asia, jos hän kiinnostuu ja tahtooko/pystyykö tekemään minuun vaikutuksen.

Miksi vaivautua?

Toisaalta jos satut itse kiinnostumaan jostain miehestä, niin etkö muka yritä tehdä vaikutusta?

• vaivautua?
        mietin. kirjoitti:

Miksi vaivautua?

Toisaalta jos satut itse kiinnostumaan jostain miehestä, niin etkö muka yritä tehdä vaikutusta?

En tietoisesti. Jos mies edellyttää naiselta esim. teennäistä hekottelua ja hymyilyä, ei hän ole mies minun mieleeni. Mikäli homma toimii, se on luontevaa alusta alkaen.

• on perseestä.
        vaivautua? kirjoitti:

En tietoisesti. Jos mies edellyttää naiselta esim. teennäistä hekottelua ja hymyilyä, ei hän ole mies minun mieleeni. Mikäli homma toimii, se on luontevaa alusta alkaen.

Eli siinä tapauksessa yrität luontevasti tehdä vaikutuksen?

• vaivautua?
        on perseestä. kirjoitti:

Eli siinä tapauksessa yrität luontevasti tehdä vaikutuksen?

Nämä reaktiot tapahtuvat ja asiat etenevät todellakin ihan luonnostaan, jos niin on käydäkseen. Ja se on ihanaa, jos mikä!

• Ja minä kun
        vaivautua? kirjoitti:

Nämä reaktiot tapahtuvat ja asiat etenevät todellakin ihan luonnostaan, jos niin on käydäkseen. Ja se on ihanaa, jos mikä!

luulin, että nainen ei voi olla älykäs.

• Muuten kyllä allekirjoitan listasi, mutta mistä löytyy mies, joka on kiinnostunut naisen kynsistä?

• kynnet, vaan se on niitä pikkujuttuja joita ei huomaa ennen kuin ne häiritsee... Lohkeilleet lakat ja purrut reunat ei häirihe ennen ku ne huomaa...

• : )
        Frederico kirjoitti:

kynnet, vaan se on niitä pikkujuttuja joita ei huomaa ennen kuin ne häiritsee... Lohkeilleet lakat ja purrut reunat ei häirihe ennen ku ne huomaa...

Kaiken on oltava aina tiptop..

• läbää :
        Frederico kirjoitti:

kynnet, vaan se on niitä pikkujuttuja joita ei huomaa ennen kuin ne häiritsee... Lohkeilleet lakat ja purrut reunat ei häirihe ennen ku ne huomaa...

siinä lohkeilee kun tulee hittiä näpeille

• se vaan on

Mulla on miesystävä, joka on kiinnostunut jopa kynsilakan sävystä. Itsekin koen vastenmielisinä äijät, joilla on hoitamattomat kädet. Yleensä he ovat kyllä muutenkin hoh hoijaa.. näköisiä.

• MichikoXX

Joskus viime vuonna baarissa saatu kommentti parikymppiseltä nuorukaiselta: "Sulla on seksikkäät kynnet." Sitten on kauniita goottipoikia, jotka lakkaavat omatkin kyntensä mustiksi.

• Serpico
        Frederico kirjoitti:

Tuo on just mistä mä olen puhunut! Siis että on karseen näköistä jos sitä lakkaa on silleen että lakatonta aluetta on enemmän kun varsinaista lakkaa. Tai jos kynnet on nyrhitty miten sattuu.

Lisäisin listaan vielä että kengät pitää olla hyvässä kunnossa. Ei muovisia korkolappuja jotka näyttää kuin koira olisi pureskellut niitä!

• Serpico kirjoitti:

Tuo on just mistä mä olen puhunut! Siis että on karseen näköistä jos sitä lakkaa on silleen että lakatonta aluetta on enemmän kun varsinaista lakkaa. Tai jos kynnet on nyrhitty miten sattuu.

Lisäisin listaan vielä että kengät pitää olla hyvässä kunnossa. Ei muovisia korkolappuja jotka näyttää kuin koira olisi pureskellut niitä!

vai oikein koiran puremat korotkin tullu vastaan

• se vaan on kirjoitti:

Mulla on miesystävä, joka on kiinnostunut jopa kynsilakan sävystä. Itsekin koen vastenmielisinä äijät, joilla on hoitamattomat kädet. Yleensä he ovat kyllä muutenkin hoh hoijaa.. näköisiä.

"Itsekin koen vastenmielisinä äijät, joilla on hoitamattomat kädet."

• vänksy

Olen huomannut sen siitä, et mäkin olen kelvannut.:-D

Mulla on pitkät tummat hiukset, mutta en käytä korkokenkiä. Korkokengät on liian naisellista pukeutumista mulle ja mä taas en tykkää naisellisista vaatteista, en käytä edes hameita. Poikkeuksena nyt kesällä jossain rannalla tms.

Enkä lakkaa kynsiäni kuin harvoin.. Ehkä kerran vuodessa. Pidän ne lyhyinä ja käytän tarvittaessa viilaa. Siinä kaikki.:)

Vartalonmyötäisiä vaatteita käytän, joo ja seurasta riippuen hymyilenkin kyllä paljon. Sen sijaan en meikkaa juuri ollenkaan. Ainoastaan jos olen johonkin juhliin, baariin tms lähdössä. Arkipäivisin aika harvoin..joskus nyt puuteria ja ripsiväriä ja huuliin jotain kiiltoa, siinä se.

Olen aina halutessani reipas ja ystävällinen ja nauran miehen vitseille. Se tulee silloin ihan luonnostaan. Kaikki on hauskaa.:)

Mut joillekin miehille ainakin oon kelvannut ihan tällaisenakin. Enkä haluisi et kukaan mies mua vaatisi muuttumaankaan.
      Hirveesti ainakaan...Aika saattaa itse tehdä sen muutoksen...Ehkä mustakin vielä joskus tulee naisellisempi ja alkaa tyttöjen jutut kiinnostamaan, mut vielä ne ai ainakaan oo alkanut kiinnostaa.

• korkokengät voimistavat naisten lantiopohjalihaksia ja auttavat myös voimistamaan naisten orgasmia.

• vänksy
        monte24 kirjoitti:

korkokengät voimistavat naisten lantiopohjalihaksia ja auttavat myös voimistamaan naisten orgasmia.

olinkin tästä just lähdössä korkokenkäostoksille..:D

• missä tena?
        monte24 kirjoitti:

korkokengät voimistavat naisten lantiopohjalihaksia ja auttavat myös voimistamaan naisten orgasmia.

Meillä työpaikalla on 6-kymppinen Tosi Kana, heltat heiluu ja kaikin puolin tällätty aina. Kehuu käyttäneensä korkokenkiä koko ikänsä. Ikävä kyllä empiiriset tutkimukset sekä todisteet, joihin väkisin törmää, osoittavat hänen lirauttelevan toimiston tuoleille.

• Minä kyllä juoksen ja kovaa jos joku oikeasti nauraa mun vitseille.

• Va-Nil-La

nuo jutut on aika helppo aikaansaada vaatteet päällä, mutta mä en usko, että mies mitenkään ilahtuu, jos sieltä vaatteiden alta paljastuu raskausarpia tai pushupeilla kohtuullisen näköisiksi saadut rumat rinnat.

Musta tuo sun kirjoitus on myös sikäli vähän ristiriidassa, että ainakin tuolla sinkut palstalla miehet valittaa ihan säännöllisesti, että naiset huijaa vaatteilla ja meikeillä ja sitten miehellä on kauhea pettymys edessä, kun nainen onkin oikeasti ruma. Silloin aikanaan kun mulla oli vielä miespuolisia kavereita, niin kyllä he ainakin helposti jättivätkin naisen, jos sieltä löytyi jokin vähän suurempi vika.

Musta nämä jutut mitä täällä on eilen ja näköjään tänäänkin jatkuu on vähän tekopyhiä kliseitä; nuo on sellaisia, mitä kuuluu sanoa, mutta ihan oikeassa elämässä kyllä se nainen jätetään, jos ei sieltä vaatteiden alta paljastu juuri sitä mitä mies odotti.

• itseäsi kohtaan.

• et harvemmin miehet siinä vaiheessa kun nainen on heidän edessään alasti,alkavat tutkia raskausarpia ja rintojen kiinteyttä.

• Va-Nil-La
        monte24 kirjoitti:

et harvemmin miehet siinä vaiheessa kun nainen on heidän edessään alasti,alkavat tutkia raskausarpia ja rintojen kiinteyttä.

mieltä. Musta alkaa nyt tuntua, että mä elän ihan eri maailmassa kuin muut, mutta kun mä olen miespuolisten kavereiden suusta kuullut pelkästään todella ankaraa arvostelua mun mielestä näteistäkin tytöistä... Ja myös minusta mieskaverit on onnistuneet löytämään sellaisiakin virheitä, joita en itse ollut edes huomannut, vaikken mitkään vaaleanpunaiset lasit silmillä kuljekaan...

En ole turhan kriittinen itseäni kohtaan, ainoastaan realisti. Sitä paitsi jos ajatellaan tuota aloittajan tekstiä, niin siinä ei ollut mitään, joka ei esim. mun kohdalla pitäisi paikkaansa, mutta silti en todellakaan ole sitä tyyppiä, josta miehet kiinnostuu.

Mun pitää nyt mennä luennolle, palaan asiaan myöhemmin... :)

• Va-Nil-La kirjoitti:

mieltä. Musta alkaa nyt tuntua, että mä elän ihan eri maailmassa kuin muut, mutta kun mä olen miespuolisten kavereiden suusta kuullut pelkästään todella ankaraa arvostelua mun mielestä näteistäkin tytöistä... Ja myös minusta mieskaverit on onnistuneet löytämään sellaisiakin virheitä, joita en itse ollut edes huomannut, vaikken mitkään vaaleanpunaiset lasit silmillä kuljekaan...

En ole turhan kriittinen itseäni kohtaan, ainoastaan realisti. Sitä paitsi jos ajatellaan tuota aloittajan tekstiä, niin siinä ei ollut mitään, joka ei esim. mun kohdalla pitäisi paikkaansa, mutta silti en todellakaan ole sitä tyyppiä, josta miehet kiinnostuu.

Mun pitää nyt mennä luennolle, palaan asiaan myöhemmin... :)

ympärilläsi jos noin käyttäytyvät.

ei muuten ulkonäkön arvostelu ole pelkästään miesten homma,myös naiset aika mielelään joskus arvostelevat miehiä ulkonäön perusteella,itse joutunut monesti kohteeksi.

• cat_on_fire

fiksuja miehiä ja idiootteja miehiä:)

• Va-Nil-La
        monte24 kirjoitti:

ympärilläsi jos noin käyttäytyvät.

ei muuten ulkonäkön arvostelu ole pelkästään miesten homma,myös naiset aika mielelään joskus arvostelevat miehiä ulkonäön perusteella,itse joutunut monesti kohteeksi.

siinä on se ero, että jos naisella on tunteita miestä kohtaan, niin hän ei enää sen jälkeen edes huomaa niitä virheitä. Miehille ei käy niin.

Ihan perusmiehiä he ovat. Ja kyllä mä oikeastaan ymmärränkin miesten vaatimukset, mutta ottaa vain niin suunnattomasti päähän tuollainen lässytys, ettei miehiä muka haittaisi ruma vartalo.

• Va-Nil-La
        cat_on_fire kirjoitti:

fiksuja miehiä ja idiootteja miehiä:)

Pinnallistahan se on, mutta ei se mun mielestä mitenkään fiksuuteen liity. Minkä sille itse voi mitä pitää kauniina.

• "Silloin aikanaan kun mulla oli vielä miespuolisia kavereita, niin kyllä he ainakin helposti jättivätkin naisen, jos sieltä löytyi jokin vähän suurempi vika.

Musta nämä jutut mitä täällä on eilen ja näköjään tänäänkin jatkuu on vähän tekopyhiä kliseitä; nuo on sellaisia, mitä kuuluu sanoa, mutta ihan oikeassa elämässä kyllä se nainen jätetään, jos ei sieltä vaatteiden alta paljastu juuri sitä mitä mies odotti."

Eiköhän kuule tekopyhyyttä ole se, että jos se nainen jätetään sellaisten "vikojen" vuoksi. Se on ainoaa ja oikeaa tekopyhyyttä. On ollut siunattuja ne naiset, jotka on jätetty, koska onko sellainen jättäjä ihminen ollenkaan... Eihän nyt eläimen kanssa kannata suhteeseen ryhtyä.

• Va-Nil-La kirjoitti:

siinä on se ero, että jos naisella on tunteita miestä kohtaan, niin hän ei enää sen jälkeen edes huomaa niitä virheitä. Miehille ei käy niin.

Ihan perusmiehiä he ovat. Ja kyllä mä oikeastaan ymmärränkin miesten vaatimukset, mutta ottaa vain niin suunnattomasti päähän tuollainen lässytys, ettei miehiä muka haittaisi ruma vartalo.

naista kohtaan,tuskin hänkään niitä virheitä naisessaan näkee.

• Va-Nil-La kirjoitti:

Pinnallistahan se on, mutta ei se mun mielestä mitenkään fiksuuteen liity. Minkä sille itse voi mitä pitää kauniina.

tarvitaan näennäisesti kaunis nainen, mutta se nainen, joka tyhmän miehen kanssa suhteeseen ryhtyy, täytyy olla hyvin vahva, jotta pystyy sitä käsittelemään. Siis sellainen, mies, joka käyttää naisia hyväkseen noin, tarvitsee naisen, joka on kaunis ja hyvin vahva hallitsemaan sitä miestä.

Usein juuri tuollainen pinnallinen ukko on myös sellainen, että hän helposti ilahtuu ja tarttuu toimeen, jos joku vähänkään nätti nainen antaa hänelle huomiota...

Mun pitäis varmaan tehdä avaus tänne sellaisista miestyypeistä, jotka käyttää naista hyväkseen.

• dazu kirjoitti:

tarvitaan näennäisesti kaunis nainen, mutta se nainen, joka tyhmän miehen kanssa suhteeseen ryhtyy, täytyy olla hyvin vahva, jotta pystyy sitä käsittelemään. Siis sellainen, mies, joka käyttää naisia hyväkseen noin, tarvitsee naisen, joka on kaunis ja hyvin vahva hallitsemaan sitä miestä.

Usein juuri tuollainen pinnallinen ukko on myös sellainen, että hän helposti ilahtuu ja tarttuu toimeen, jos joku vähänkään nätti nainen antaa hänelle huomiota...

Mun pitäis varmaan tehdä avaus tänne sellaisista miestyypeistä, jotka käyttää naista hyväkseen.

aloituksessasi :)

• monte24 kirjoitti:

aloituksessasi :)

Ajattelinkin vain kuvata sellaisia miestyyppejä ihan piirteiltään. En jaksa tehdä psykoanalyyttisia arvioita ja diagnoosien laittaminen perään voisi pilata aloituksen täydellisesti, koska tällöin sitä luettaisiin niin psykologisesti käytännöstä vieraantuneesti, ettei osattaisi nähdä sitä käytännössä.

Koita monte iskeä tuo vanilla. ;) Mukava nainen, jota on varmaan kiusattu liikaa näiden "kaveriensa" toimesta, tai jotain...

• dazu kirjoitti:

Ajattelinkin vain kuvata sellaisia miestyyppejä ihan piirteiltään. En jaksa tehdä psykoanalyyttisia arvioita ja diagnoosien laittaminen perään voisi pilata aloituksen täydellisesti, koska tällöin sitä luettaisiin niin psykologisesti käytännöstä vieraantuneesti, ettei osattaisi nähdä sitä käytännössä.

Koita monte iskeä tuo vanilla. ;) Mukava nainen, jota on varmaan kiusattu liikaa näiden "kaveriensa" toimesta, tai jotain...

oon täällä tappaakseni aikaa

• monte24 kirjoitti:

oon täällä tappaakseni aikaa

nyt voisit siinä samalla iskeä tuon. :)

• Va-Nil-La
        dazu kirjoitti:

Montea vastaan vai miksi yrität usuttaa sen tekemään itselleen jotain noin hirveää? :D

Ei minua ole kiusattu, musta on ihan hyvä, että sain jo nuorena tietää mikä mun realistinen potentiaali on. Säästi monilta pettymyksiltä myöhemmin. :)

• dazu kirjoitti:

nyt voisit siinä samalla iskeä tuon. :)

ilmaisit,tuolla on nimimerkkikin Va-Nil-La

• Va-Nil-La kirjoitti:

Montea vastaan vai miksi yrität usuttaa sen tekemään itselleen jotain noin hirveää? :D

Ei minua ole kiusattu, musta on ihan hyvä, että sain jo nuorena tietää mikä mun realistinen potentiaali on. Säästi monilta pettymyksiltä myöhemmin. :)

Siinä sais nainen hyvän miehen ja mies hyvän naisen. Ihan reilulta jutulta kuulostaa...

Miten olet muka pettymyksiltä säästynyt, kun kaiken aikaa olet kärsinyt pettymystä?

• monte24 kirjoitti:

ilmaisit,tuolla on nimimerkkikin Va-Nil-La

vain sen, että sun todella pitäisi se tehdä ja kosia neiti ~vanillaa~. :)

• Va-Nil-La
        dazu kirjoitti:

Siinä sais nainen hyvän miehen ja mies hyvän naisen. Ihan reilulta jutulta kuulostaa...

Miten olet muka pettymyksiltä säästynyt, kun kaiken aikaa olet kärsinyt pettymystä?

Mä luulen, että nyt kuitenkin molemmat haluaa jättää sen potentiaalin väliin. :)

Tarkoitin sitä, että jos mä en olisi tiennyt jo joskus lukio-ikäisenä, että mitä minä voin ja mitä en voi elämässä saada, niin olisin saattanut viettää elämäni tavoitellen niitä asioita, joita en olisi saanut kuitenkaan ja jättänyt tekemättä monia hienoja asioita, joita nyt olen tehnyt. Ei mun elämäni ole mulle mikään pettymys, kyllä mä suurimman osan ajasta olen ihan tyytyväinen. Totta kai jos saisin ihan mitä tahansa, niin muuttaisin paljonkin, mutta mun resursseilla mun elämäni on lähes niin hyvä kuin sillä on potentiaalia olla.

• Va-Nil-La kirjoitti:

Mä luulen, että nyt kuitenkin molemmat haluaa jättää sen potentiaalin väliin. :)

Tarkoitin sitä, että jos mä en olisi tiennyt jo joskus lukio-ikäisenä, että mitä minä voin ja mitä en voi elämässä saada, niin olisin saattanut viettää elämäni tavoitellen niitä asioita, joita en olisi saanut kuitenkaan ja jättänyt tekemättä monia hienoja asioita, joita nyt olen tehnyt. Ei mun elämäni ole mulle mikään pettymys, kyllä mä suurimman osan ajasta olen ihan tyytyväinen. Totta kai jos saisin ihan mitä tahansa, niin muuttaisin paljonkin, mutta mun resursseilla mun elämäni on lähes niin hyvä kuin sillä on potentiaalia olla.

Toki kaikilla on jotain rajoja sen suhteen, ketä voi saada ja ketä ei. Eihän kaikki sovi kaikille. Mun mielestä se on se kokonaisuus, mikä ratkaisee, ei siis kannata ulkonäköä tuijottaa. Jos joku täysin eläin tyyppi, joka on hyvännäköinen, haukkuu sun ulkonäköä, niin luulisi, ettei sellainen olisi edes kiinnostava.
        Sellaisten ihmisten mielipiteitä ei kannata edes kuunnella.
        Mulla on aina ollut sellainen tunne, että jos on liian erilainen, niin ei kiinnosta. Nuorempana oli jyrkempää, nyttemmin ei enää niin...

• Va-Nil-La
        dazu kirjoitti:

Toki kaikilla on jotain rajoja sen suhteen, ketä voi saada ja ketä ei. Eihän kaikki sovi kaikille. Mun mielestä se on se kokonaisuus, mikä ratkaisee, ei siis kannata ulkonäköä tuijottaa. Jos joku täysin eläin tyyppi, joka on hyvännäköinen, haukkuu sun ulkonäköä, niin luulisi, ettei sellainen olisi edes kiinnostava.
        Sellaisten ihmisten mielipiteitä ei kannata edes kuunnella.
        Mulla on aina ollut sellainen tunne, että jos on liian erilainen, niin ei kiinnosta. Nuorempana oli jyrkempää, nyttemmin ei enää niin...

Mussa vain on joku "ominaisuus", en minä enää edes niin välitä pohtia miksi, se on joka tapauksessa nyt myöhäistä. Sitä paitsi mä olen aina viihtynyt yksikseni. Musta nyt tuntuu, että mä olen antanut kuvan jostain epätoivoisesta vanhastapiiasta, joka ei muuta tee kuin itkee kohtaloaan, mutta ei se niin ole ollenkaan. Mulla on vaikka mitä tulevaisuuden suunnitelmia ja odotan niitä ihan inoissani. :)

• Va-Nil-La kirjoitti:

Mussa vain on joku "ominaisuus", en minä enää edes niin välitä pohtia miksi, se on joka tapauksessa nyt myöhäistä. Sitä paitsi mä olen aina viihtynyt yksikseni. Musta nyt tuntuu, että mä olen antanut kuvan jostain epätoivoisesta vanhastapiiasta, joka ei muuta tee kuin itkee kohtaloaan, mutta ei se niin ole ollenkaan. Mulla on vaikka mitä tulevaisuuden suunnitelmia ja odotan niitä ihan inoissani. :)

sulla se "joku ominaisuus" on itseinho. Vaadit itseltäs liikaa ja inhoat itseäsi. Tee, mitä haluat, mutta älä murehdi tota asiaa, koska sun ei oikeasti sitä pidä murehtia. Ei ole mitään syytä sitä murehtia...
        Olet kuitenkin älykäs ja mukava, sillä pääsee jo pitkälle. :) Älä murehdi oikeasti. Jos susta ei ole miehet kiinnostuneita, niin mä luulen, että sä et tiedä, mitä haluat.
        Ainahan voi vahvistaa negatiivisia asioita mielessään muiden ngeatiivisilla jutuilla, mutta olisko helpompaa vaan todeta, että mikään sellainen, mikä tuntuu pahalta, ei ole tarpeellista, eikä totta.

• dazu kirjoitti:

sulla se "joku ominaisuus" on itseinho. Vaadit itseltäs liikaa ja inhoat itseäsi. Tee, mitä haluat, mutta älä murehdi tota asiaa, koska sun ei oikeasti sitä pidä murehtia. Ei ole mitään syytä sitä murehtia...
        Olet kuitenkin älykäs ja mukava, sillä pääsee jo pitkälle. :) Älä murehdi oikeasti. Jos susta ei ole miehet kiinnostuneita, niin mä luulen, että sä et tiedä, mitä haluat.
        Ainahan voi vahvistaa negatiivisia asioita mielessään muiden ngeatiivisilla jutuilla, mutta olisko helpompaa vaan todeta, että mikään sellainen, mikä tuntuu pahalta, ei ole tarpeellista, eikä totta.

olen kuunnellut Göbbelsin puheita, kun toistin saman asian neljä kertaa "älä murehdi". :D

• Va-Nil-La
        dazu kirjoitti:

murehdikaan x4... :) Ei mulla mitään itseinhoa ole ja sitä paitsi mun mielestä kaikkien ihmisten pitäisi vaatia itseltään paljon! Minua yleisemmin hämmästyttää miten vähän ihmiset itseltään vaatii! Mä sitten taas pidän realismista, mä mieluummin kuulen totuuden vaikka se vähän sattuisikin, kuin elän jossain hattaroissa. Mutta en murehdi. :)

• Va-Nil-La kirjoitti:

murehdikaan x4... :) Ei mulla mitään itseinhoa ole ja sitä paitsi mun mielestä kaikkien ihmisten pitäisi vaatia itseltään paljon! Minua yleisemmin hämmästyttää miten vähän ihmiset itseltään vaatii! Mä sitten taas pidän realismista, mä mieluummin kuulen totuuden vaikka se vähän sattuisikin, kuin elän jossain hattaroissa. Mutta en murehdi. :)

paljon mut kannattaako sellaisissa asioissa vaatia joille ei yksinkertaisesti vo mitään????

• Va-Nil-La
        monte24 kirjoitti:

paljon mut kannattaako sellaisissa asioissa vaatia joille ei yksinkertaisesti vo mitään????

Toisaalta ehkä... Mutta mitä tulee ulkonäköön, niin mulla ainakin ehkä on siinä juuri se, että suurin osa mun vioista on peräisin niiltä ajoilta, kun lihoin nopeasti jonkun 15 kiloa, niin sitten henkisesti ruoskin itseäni, että päästin sen tapahtumaan. Se oli siinä tilanteessa inhimillistä, mutta mä joudun maksamaan siitä todella kalliin hinnan lopun elämääni. On vaikea antaa itselleen anteeksi, että niin pienessä ajassa pilasin niin paljon pysyvästi.

Mutta muutenkin, ihmiset antaa itselleen periksi sellaisissakin asioissa, joissa kyllä voisi tehdä jotain...

• Va-Nil-La kirjoitti:

Toisaalta ehkä... Mutta mitä tulee ulkonäköön, niin mulla ainakin ehkä on siinä juuri se, että suurin osa mun vioista on peräisin niiltä ajoilta, kun lihoin nopeasti jonkun 15 kiloa, niin sitten henkisesti ruoskin itseäni, että päästin sen tapahtumaan. Se oli siinä tilanteessa inhimillistä, mutta mä joudun maksamaan siitä todella kalliin hinnan lopun elämääni. On vaikea antaa itselleen anteeksi, että niin pienessä ajassa pilasin niin paljon pysyvästi.

Mutta muutenkin, ihmiset antaa itselleen periksi sellaisissakin asioissa, joissa kyllä voisi tehdä jotain...

10 kiloa noin vain :)
        työssä kun olen niin viisikiloa putoo nopeesti mut silti 5kiloa liikaa edelleen.

jep ja miehiinkin tulee raskausarpia

• Va-Nil-La
        monte24 kirjoitti:

10 kiloa noin vain :)
        työssä kun olen niin viisikiloa putoo nopeesti mut silti 5kiloa liikaa edelleen.

jep ja miehiinkin tulee raskausarpia

välitä miesten raskausarvista! Eikä ne nyt edes olisi niin hirveän paha, ei niitä edes ole montaa, mutta mun rinnat on se varsinainen ongelma. Ne aion toki leikkauttaa heti kun on varaa, mutta kun mulla oli silloin ennen ihan nätit rinnat ja harmittaa, että pilasin ne. :( No, joudun ainakin maksamaan typeryydestäni... :(

• Va-Nil-La kirjoitti:

välitä miesten raskausarvista! Eikä ne nyt edes olisi niin hirveän paha, ei niitä edes ole montaa, mutta mun rinnat on se varsinainen ongelma. Ne aion toki leikkauttaa heti kun on varaa, mutta kun mulla oli silloin ennen ihan nätit rinnat ja harmittaa, että pilasin ne. :( No, joudun ainakin maksamaan typeryydestäni... :(

nuorempana,olin jopa hiusmallinakin :( ei ooo enää

• Va-Nil-La kirjoitti:

armeijassa 10 kiloo. Helposti nousee paino ja helppo se on pudottaakin. En tiedä, miltä raskausarvet näyttää, mutta varmaan ihan näteiltä.
        Ja älä leikkaa nyt mitään...

• Va-Nil-La
        Va-Nil-La kirjoitti:

No ylipaino on ihan kohtuullisen helppo pudottaa, mutta nyt kun yritän päästä 60 --> 54, niin on ihan tuskaa.

Raskausarvet näyttää ihan hirveiltä. Sellaiselta pieneltä valkoiselta "mosaiikilta".

Esimmäinen palkka minkä saan valmistumisen jälkeen, menee leikkaukseen. :)

• Serpico

Täydellinen on jokaiselle vähän eri asia. Itse en tunne mitään vetoa ajokoiran mittoihin itsensä kuihduttaneisiin naisiin. Tai ei mulla ole mitään sitä vastaan jos sellaisen seurassa esiintyminen saa minut näyttämään kiinnostavammalta :D

Sinänsä olet kyllä muuten oikealla asialla tuon listasi kanssa. Paitsi että kireät vaatteet saa olla jos niissä viihtyy ja saa sitä meikkiäkin olla fiiliksen mukaan.

Aina kannattaa näyttää niin hyvältä kuin pystyy.

• KoppavaHoro

on löytynyt aina vientiä yli oman tarpeen, vaikka en käytä korkokenkiä ja pureskelen myös kynsiäni. Enkä kyllä jaksa olla ystävällinen ja reipaskaan aina. Vitseille nauran vain, jos ne naurattavat.

Mulla on joskus ollut tosi timmi kroppa, mutta se ei tosiaankaan vaikuttanut viennin määrään. Ainakaan positiivisesti.

• niin sanotut normaalivartaloiset miehet.
        näkeehän usein sitä et bodari miehillä on bodari nainen.

• pitää pitkälti paikkaansa. Mitä olen huomannut. Ja korkkarit, kynnet ja meikitkin on varmaan sellaisia joita kaikki eivät "vaadi". Itselle nuo kaikki muut saattais natsata, paitsi huonoille vitseille ei kyllä pysty nauraan, ei vaan voi, ellei sitten ole tarpeeksi huono:D Ja noh, reippaudestakaan ei ole aina takeita...

• Serpico

Onhan toki poikkeuksia, ja sellainen lienet, mutta kyllä minä olen vain huomannut että jos nainen on miehestä kiinnostunut niin se nauraa melko huonoillekin jutuille. Tai sitten koomikon ura olisi todella saattanut olla mua varten...?

• Serpico kirjoitti:

Onhan toki poikkeuksia, ja sellainen lienet, mutta kyllä minä olen vain huomannut että jos nainen on miehestä kiinnostunut niin se nauraa melko huonoillekin jutuille. Tai sitten koomikon ura olisi todella saattanut olla mua varten...?

jaa...:) Sitä voi myös nauraa, jos on iloinen:)

• levää-

miehiä saa kyllä muutenkin,nytkin olis varmasti kaikille jonoks asti. Olkaa itsejänne,turha juosta miehen mulkun perässä.

• miäs

Eli sinä sitten haluat olla:

-lyhyet hiukset tai kalju
        -käyttää reinoja
        -syö kynsiä eikä pese kynnenalusia
        -pukeutuu löysiin "hopparityylisiin" vaatteisiin
        -ei ikinä hymyile, vaan katsoo kaikkia kieroon ja nenä pystyssä
        -ei meikkaa
        -on umpi kusipää
        Yhtäkkiä sinulla onkin täydellinen lesbo.

• - ihan pihalla

Miehet innostuvat mielistelystä ja tunnen pari naista, jotka ilmeisesti huomionkipeydessään tykkäävät keikistellä kaikille äijille ikään tai näköön katsomatta. Molemmat naiset ovat aina hyvin laitettuja ja pitävät kaikki fyysiset avunsa esillä, arvailun varaa ei jää. Miespolot innostuvat tietysti näkemästään niin, että sylki lentää. Naiset nauraa räkättävät, juttevat kaksimielisiä ja tarjoutuvat keittämään sankareilleen kahvia (kyse työpaikasta). Äijät eivät meinaa housuissaan pysyä. Jutut ovat levottomia, monet luulevat ja odottavat suuria. Treffiehdotukset ovat tietysti huippu. Kun ukot lopulta saavat itsensä hinattua ovesta ulos, naiset haukkuvat nämä lyttyyn. Kuolaavat sonnit olivat typeriä vajakkeja noin käyttäytyessään. Kaikille normityypeillehän on selvää, että tasokkaalta leidiltä lohkeaa vain alfauroille.. Ota tästä sitten selvää.

• levää-
        - ihan pihalla kirjoitti:

Miehet innostuvat mielistelystä ja tunnen pari naista, jotka ilmeisesti huomionkipeydessään tykkäävät keikistellä kaikille äijille ikään tai näköön katsomatta. Molemmat naiset ovat aina hyvin laitettuja ja pitävät kaikki fyysiset avunsa esillä, arvailun varaa ei jää. Miespolot innostuvat tietysti näkemästään niin, että sylki lentää. Naiset nauraa räkättävät, juttevat kaksimielisiä ja tarjoutuvat keittämään sankareilleen kahvia (kyse työpaikasta). Äijät eivät meinaa housuissaan pysyä. Jutut ovat levottomia, monet luulevat ja odottavat suuria. Treffiehdotukset ovat tietysti huippu. Kun ukot lopulta saavat itsensä hinattua ovesta ulos, naiset haukkuvat nämä lyttyyn. Kuolaavat sonnit olivat typeriä vajakkeja noin käyttäytyessään. Kaikille normityypeillehän on selvää, että tasokkaalta leidiltä lohkeaa vain alfauroille.. Ota tästä sitten selvää.

mua hek.kotht ällöttää tollanen huomion kerjääminen.. kertoo paljon ihmisestä,aika onnettomia säälillä eläjiä.

• Serpico
        - ihan pihalla kirjoitti:

tuli mieleen. Ensinnäkin voi olla just niin kuin sanot, mutta toisaalta voi olla myös kyse väärinymmärryksestä. Entä jos kyseiset äijät suhtautuvat flirttiin väärällä tavalla? Eivät siis ymmärrä. Treffikutsu voi olla treffikutsu tai sitten ei.

Toinen mikä tuli mieleen on että moni ukko pilaa koko virityksen siinä vaiheessa kun on päässyt käsitykseen että on jotain saumaa (eli ajattelevat että heille on näytetty vihreää valoa, mikä ajatuskulku jo sinänsä kertoo vähän säälittävästä asenteesta). Käytös muuttuu kun kiinnostus on syntynyt.

• Kyllä niitä on paljon tärkeämpikin asioita.

• ollaan pinnallisia, jee!

Ollaan sitten pinnallisia.;) Mä kumoan pöllöilysi kertomalla omakohtaisista kokemuksistani:

"Sen sijaan on helppo miellyttää suurintaa osaa miestä tavisvartalolla ja -kasvoilla, jos:"

Ensinnäkin a.) mulla ei ole "taviskasvot", enkä mielelläni myöskään vartaloanikaan ajattelisi "taviksena", vaikkei se täydellinen olekaan... Ärsytät mua kommenteillasi. Hieman ihmisen itsetunnon kunnioitusta, kiitos!

"-kasvattaa pitkät hiukset ja värjää ne selkeästi tummaksi, vaaleaksi tai punaisiksi"

Mä ainakin olen nyt tässä nykyisessä värissäni upeampi kuin koskaan, vaikkei pääni olekaan enää kirkuvan punainen, naurettavalla mulle sopimattomalla tapaa yliblondattu tai vaaleaihoisessa & jokseenkin punapigmenttiä omaavassani ihovärityksessäni kotkanperseeltä näyttävä musta... Katsoin juuri kuvia itsestäni kaksikymppisenä ja vaikka ulkonäköäni silloinkin kehuttiin, niin näytän niissä kuvissani järkyttävällä tapaa ja ehdottomasti vanhemmalta kuin nyt, silloisessa platinavaaleassa hiuskasvustossani ja Marilyn- huulipunassani...Yök: ei enää takaisin niitä tyylittömyyden ja epäluonnollisen kauneuden päiviäni, kiitos!

"- käyttää korkokenkiä"

Käytän yhdeksänkymmentäprosenttisesti aina, mutta kyllä musta yleensä pidetään silloinkin, vaikka olisi jalassa matalakantaisemmatkin. *hoh hoijaa*

"-huolehtii kynsistään"

Joo, joo. Kynsihuolto toki tärkeää ja ei sitä tietysti perunamaan sormella etusormea heristetä, mutta oikeasti on MYÖS IHMISIÄ, joille erityisesti kynnet eivät ole meriitti! Ajattele!

"- pukeutuu suht vartalon myötäisiin vaatteisiin, muttei liian kireisiin"

*reps*

"- hymyilee paljon"

En pidä epäaidoista ihmisistä. Ystävällisyys ja tilanteen hallinta on keskeistä tottakai, mutta jos nyt kuitenkin hymyiltäisiin vain silloin, kun hymyilyttää.:)

"- meikkaa kasvonsa, muttei yliampuvasti"

Jaa. Mä ainakin kehtaan olla ilmankin meikkiä, joskaan toki, pakko myöntää, en sosiaalisissa tilanteissa koskaan esiinny ilman. Ruokakauppaa etc. ei lasketa sosiaaliseksi tilanteeksi.

"- on ystävällinen ja reipas"

Ai, että jonkun selkeänvärikseksi hiuskasvustoltaan värjätyn valjunaama kynsipirjon pitäisi vielä olla "ystävällinen ja reipaskin", sen lisäksi että hymyilee persesilmästä singottua kestohymyään lähestulkoon koko ajan, kalvakalla joka tilanteen meikillään?

"- nauraa miehen vitseille"

Mä ainakaan en naura jokaiselle "miehen vitsille" tai itseasiassa naurankin lähinnä naiselle, joka nauraa jokaiselle. Jos joku sanoo mulle, että "V*ttu KalPa sai turpaansa, ehe ehe öö", niin en naura, vaikka joku muu nauraisikin. Enkä nauraisi imartelutarkoituksessa vitsille "jee, mä pieraisin!" tai KERRASSAAN YHTÄÄN MINKÄÄNLAISELLE SIVISTYMÄTTÖMÄLLE vitsille...Olen muuten huumorintajuinen, btw.:)

"Yhtäkkiä sinulla onkin unelmavartalo ja kasvot:)"

Enpä usko. Olen kuitenkin varmasti sadan prosentin varmuudella tyylikkäämpi, kuin esimerkiksi sinä koskaan tulet olemaan.

• rapiskarpalo

miehillä on noissa tilanteissa hemmetin typeriä vitsejä, ettei niille oikeasti voi nauraa, mutta muuten kyllä voi ja tällä on menty ja on toiminutkin hyvin ja välttynyt jatko kontakteilta näiden piip juntturoiden kanssa jotka tahtovat naisen kikattavan tyhmille vitseille :>>

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      45
      2832
    2. Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa

että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet
      Naisen logiikka
      79
      2195
    3. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      110
      1918
    4. Onkohan tämä jotain elämää suurempaa

Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m
      Ikävä
      38
      1668
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      80
      1436
    6. Missä paikassa ja minkälaisessa tilanteessa

Olit silloin kun tajusit ihastuneesi häneen?
      Ikävä
      91
      1317
    7. En ole häneltä kylläkään koskaan nähnyt sellaista

Tottakai jos hän olisi jonkunlaisen selvän eleen tai jonkun jutun näyttänyt, että häntä kiinnostaakin niin tietenkin si
      Ikävä
      3
      1294
    8. Onko Estlink-2 kaapeli lainkaan vaurioitunut?

Vai onko kyseessä Naton operaatio Venäjän ns. varjolaivaston pysäyttämiseksi, ja kaapelivaurio vain simuloitu.
      Maailman menoa
      276
      1281
    9. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      117
      1274
    10. Oon vähän pettynyt

Suhun mies. Luulin, että haluat mut ja juokset paljasjaloin kilpaa savannilla leijjonien ja sarvikuonojen ohi saadaksesi
      Ikävä
      112
      1209
    Aihe