Mulla olisi kyberkytälle tutkimuksiin liittyvää kiinnostavaa informaatiota. Muistini mukaan olen kuin olenkin "keskustellut" pullopersesian kanssa :) Tämä tapahtui cityn palstalla joskus vuonna 2001 tai 2002. Löytynee viestiarkistoista. Oma nimimerkkini on ollut käytössä vsta 2001. Kyseinen persesika oli kova huutelemaan cityn aikoina. Täällä en ole sen nimistä tyyppiä nähnyt, joten ei ole tehnyt ihmeempää vaikutusta. Lieneekö sama?
Salapoliisi
10
462
Vastaukset
- HooVee (aka syvätomaatti)
Ainakin nämä sorkkaeläimet ovat näissä pahnoissa rypeneet. Olen myöskin törmännyt samoihin nimimerkkeihin toisaallakin.
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=Miehen logiikka&poster=pullopersesika&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2009&ed=18&em=3&ey=2009&hpp=25
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=Miehen logiikka&poster=pullopersekapitalistisika&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0&sd=01&sm=01&sy=2009&ed=18&em=3&ey=2009&hpp=25- Serpico
Miten mä olen voinut olla huomaamatta? Muistin vain cityn ajan. En jaksanut plarata noita läpi, kun ei kiinnosta. No, anyway. Eipä tällä mitään suurempaa merkitystä ole. Piti vain kommentoida kun joku oli eilen epäilyksensä lausunut.
no ehkei tämä ollut suuri yllätys monelle. Katselin vähän tuon tyypin kirjoituksia ja jotain eroavaisuuksia olin huomaavinani..:) Mulla oli aluksi aika epämääräinen mielikuva tyypistä, joten ensin ajattelin, että voihan tuo mahdollistakin olla... Muistelin, että aika irroittelevaa kirjoitusta:D
- ei mitenkään pahalla.:)
Pakko vaan ihmetellä, että miten sinäkin sentään kohtuullisen fiksun oloisena ihmisenä edes jaksat kommentoida kaiken maailman turhanpäiväisyyksiä?
Ps. Olet kyllä aika pro sikäli, että esim. vuonna 2001 en itse ollut vielä koskaan kommentoinut yhdellekään keskustelupalstalle. Käytin toki tietonetta esim. silloisten opintojeni puitteissa, mutta minkäänlaisia keskustelupalstoja en harrastanut. Kuullut kyllä olin näistä mistä lie Sirkus jne. Cityn palstoista.
Myöhäisherännyt siis.:)- ei mitenkään pahalla.:)
Eiköhän sekin joskus ole vähän kaukaakin haettua toi samannimisten nimimerkkien toisiinsa yhdistely eri palstoilta ja ajoilta yks kaks? Tosin please forgive me: jos toi on jotakin teidän rekisteröityneiden keskinäistä "intrakieltä", ei mun käsityskyky sen ymmärtämiseen oikein aivan varmastikaan riitä.:) Ja tiedostan sen.
En sanonut mitenkään pahalla.:) - että :
sulla on kamala kiire etkä ehdi palstailemaan, kaiken lisäksi olet tämän viikon reissuhommissa , minkä vuoksi olet estynyt palstailemaan, kuten olet palstalla kertonut.
- ei mitenkään pahalla.:)
että : kirjoitti:
sulla on kamala kiire etkä ehdi palstailemaan, kaiken lisäksi olet tämän viikon reissuhommissa , minkä vuoksi olet estynyt palstailemaan, kuten olet palstalla kertonut.
En ole kiinnostunut tekemään tiliä yksityiselämästäni sinulle, enkä myöskään oikaisemaan mahdollisia kuvitelmiani.
Juu. Reissuun olen lähdössä, mutta junaa ja sen lähtöaikataulua en erityisesti juuri sulle viitsi kertoa. Enkä alennu kertomaan muutenkaan enempää tekemisistäni. Käsittääkseni jo varsin auliisti kerroin flunssaisesta olotilastani eilen.
En pidä ihmisestä, jotka mieliukuvanluontiin tukeutuen toteuttavat omaa ilkeämielisyyttään...Et mua tunne. Yksi fakta, joka lienee syytä ymmärtää.
Ps. Minä en ole niin kiinnostunut sinun yksityiselämäsi tekemisistä, kuin sinä minun, mutta nyt on pakko tunnustaa, että tuli eräänlainen omansalainen mielikuva mulle sinustakin. - ei mitenkään pahalla.:)
ei mitenkään pahalla.:) kirjoitti:
En ole kiinnostunut tekemään tiliä yksityiselämästäni sinulle, enkä myöskään oikaisemaan mahdollisia kuvitelmiani.
Juu. Reissuun olen lähdössä, mutta junaa ja sen lähtöaikataulua en erityisesti juuri sulle viitsi kertoa. Enkä alennu kertomaan muutenkaan enempää tekemisistäni. Käsittääkseni jo varsin auliisti kerroin flunssaisesta olotilastani eilen.
En pidä ihmisestä, jotka mieliukuvanluontiin tukeutuen toteuttavat omaa ilkeämielisyyttään...Et mua tunne. Yksi fakta, joka lienee syytä ymmärtää.
Ps. Minä en ole niin kiinnostunut sinun yksityiselämäsi tekemisistä, kuin sinä minun, mutta nyt on pakko tunnustaa, että tuli eräänlainen omansalainen mielikuva mulle sinustakin.Kirjoitin edellä näin ja korjaan yhden kirjoitusvirheen:
"enkä myöskään oikaisemaan mahdollisia kuvitelmiani."
Tarkoitin sanoa, etten ole kiinnostunut korjaamaan kuvitelmiaSI. - Serpico
että olihan tämä aloitus ihan turhanpäiväinen. Mutta, kun on niin kauan ollut välittämättä, niin kyllä toisinaan voi vähän langetakin.
Olisi pitänyt minunkin opiskeluaikoina paneutua vähemmän turhiin palstailuihin niin olisi opinnot menneet vähän paremmin (ja nopeammin)jne ;) Mutta kävi niin kuin kävi. On tullut palstoja koluttua. Vois vähän katsella muuallekin vaihteeksi.
Tässä vaiheessa en ole ottanut pahalla mitään, ei pelkoa. - ei mitenkään pahalla.:)
Serpico kirjoitti:
että olihan tämä aloitus ihan turhanpäiväinen. Mutta, kun on niin kauan ollut välittämättä, niin kyllä toisinaan voi vähän langetakin.
Olisi pitänyt minunkin opiskeluaikoina paneutua vähemmän turhiin palstailuihin niin olisi opinnot menneet vähän paremmin (ja nopeammin)jne ;) Mutta kävi niin kuin kävi. On tullut palstoja koluttua. Vois vähän katsella muuallekin vaihteeksi.
Tässä vaiheessa en ole ottanut pahalla mitään, ei pelkoa.Voin lohduttaa, että oli se mullakin tutkinnon saaminen joskus vähän työnkin takana.;) Et ole ainoa. *kevennykseksesi* Etenkin kun sitä on välillä tullut oltua kiinni täysin työhommissakin... Ja lisää pitäis vielä jaksaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794274
- 493603
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161705Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271477Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253