Kannattaako Varastotien Kipputorille viedä tavaraa? Paljonko on vuokra ja ottavatko provikkaa? Entä palvelu? En ole ennen kirpputorille tavaraa vienyt mutta nyt muuttopuuhissa ja ylimääräistä hyvää tavaraa olisi, jonka voisi myydä.
Varastotien kirpputori
23
2821
Vastaukset
- itsellä on
ainakin aina tavara mennyt hyvin kaupaksi, etenkin astiat ja koriste-esineet menevät kaupaksi. Vuokra on muistaakseni n.25€/vk. Provikkaa ei yleensä mene niistä tavaroista, jotka sinulla on omassa loossissa myynnissä kunhan ne laittaa siististi omaan vuokrapaikkaan niin etteivät esim. sukset roiku puoliksi kulkuväylällä.
Palvelu riippuu paljon siitä millainen päivä kassahenkilöllä on, ainakin itsestä siltä tuntuu.- on vähän
vanhentunutta!
Ei saa suksia ja huonekaluja laittaa loossiin.
- Kauppakäy
Vuokra halpa.
25 euroa 5,5 päivää (6 päivän "viikkoon" sis. aina 4h sunnuntai),tekee 4,545 e/pv.
kuukausi = 31 kertaa 4,545= 141 euroa.
Huonekaluista ja suksista ja sauvoista ja lautailu ja pyöristä ja muista tavaroista pöytävuokran lisäksi 25% provisio( jos tavaroita yleensä edes otetaan myyntiin,omia tavaroita paikat täynnä).
Että siinäpä laskeskele kuinka paljon vaikka euron tai 50 sentin tavaroita pitää myymäm,että kulut ja vuokrat saa katettua.- Matikkaa
Ei taida ihan kaikilla tässäkään ketjussa järjenjuoksu riittää helppoihinkaan asioihin.
Laputkin maksavat samoin kuin varashälyttimet. - loosilainen
puhut asiaa.ei 0,5-1euron tavaroilla pöytävuokria edes makseta
mies puoliset myyjät mukavia,muut kärttyjä.
loppuukohan koko kirpparitoiminta,kun lehdessäkin oli juttu,eikä huonekalujakaan ole ollut pitkiin aikoihin tarjolla? - Kirppu-Kaisa
Onko auki edelleen myös sunnuntaisin, monestako moneen?
- Fiinu Freesia
Parempi kuin kaupungin kirppikset, koska siellä seudulla iso parkkipaikka kirppiksellä kävijöille eikä lappuliisat häärää niinkuin Harrikadulla ja muilla keskustan kirppareilla. Autollahan ne kamat yleensä tuodaan ja roudaamista riittää ja siksi jatkuvasti saa kolikkoa tunkea mittariin, kun kamojen looshiin järjestäminen vie aikaa. Siinä kun laittelet tavaroitasi, hyenaat ehtii iskeä verisesti!
- AnnaOl
Olen pari kertaa käynyt myymässä, ja olen ainakin ollut tyytyväinen. Ja tuohon kyttääjiin, niin minua ei ainakaan haitannut jos tavaroille löytyi heti ostaja. Ei ne minulta ollut pois, päin vastoin, minähän tulin kirpparille, että joku ostaisi ne...
- romulavarikko
Talven yli seisseitä autokorjaamojen romujahan tuo piha näyttäis olevan täynnä ja lisäksi tuossa M.N. korjaamolla umpihulluapumies ,ajaa rallia ympäri pihaa ja kässäri perään ,ihme ettei kukaan oo jäänyt alle.
Loput paikat onki sitte henk.kunnan ja kiint.asuville.Että se niistä paikoista. - että kova homma
romulavarikko kirjoitti:
Talven yli seisseitä autokorjaamojen romujahan tuo piha näyttäis olevan täynnä ja lisäksi tuossa M.N. korjaamolla umpihulluapumies ,ajaa rallia ympäri pihaa ja kässäri perään ,ihme ettei kukaan oo jäänyt alle.
Loput paikat onki sitte henk.kunnan ja kiint.asuville.Että se niistä paikoista.kävellä viiskymmentä metriä mutten sano, olen kohtelias.
- Pirkko Parkki ja Liisa Lappu
"Hyeenat" on tarpeellisia koska kaikenmaailman omahyväiset tiivitaavit tukkisivat kadut kun MINÄ vaan tässä roudaan ja MINÄ järjestelen looshiani vanhoilla romuilla.
- mie............
mikset laita kerralla enemmän sitä parkkirahaa, niin ei tarvi joka välissä lisäaikaa hakia?
- Aino Asiakas
Eipä ole palvelussa aina kehumista. Liekö kiire vai mikä kun ei edes hymy irtoa.
- Ei kannata
Varastelu ei ole siellä minkäänlaisessa kontrollissa. Tilat ovat liian suuret, että niitä pystyisi henkilökunta valvomaan, eikä kameravalvontaakaan ole.
Helpommalla ja halvemmalla pääset, kun viet kamasi vaikka Konttiin tai laitat suoraan roskiin.
Jos välttämättä haluat kirpparia kokeilla, valitse Tuhattori. Siellä on omistajat itse töissä. Bussi- ja jalankulkijat piipahtavat usein siellä.- paikkaa kokeillut
Tuhattori nyt on viimeinen paikka, jonne tavarani veisin, jos niistä rahaa haluaisin. Siellä kun ei käy kukaan ja kamat saa raahata mukanaan kotiin. Huonokuntoista tavaraa en myy ja rikkinäiset vaatteet menee roskiin eikä kirpputorille. Varastotiellä pöytä tyhjeni hienosti viikossa ja voittoakin tuli sievoinen summa.
Totta, että paikka on suuri ja kävijäkunta sekalaista mutta siellä on esim. mahdollisuus ostaa hälyttimiä niihin tuotteisiin, jotka on arvokkaampia ja mitäs sillä on väliä, että muutama tavara muka "pöllittäisiin" (mitä en kylläkään usko) jos kerran toinen vaihtoehto on heittää ne roskiin. Eihän siinä silloin mitään häviä. Ja jos se kirpparimeininki niin kamlasti ketuttaa niin älkää hyvät ihmiset käykö, menkää Revontuleen saatte varmaan "priimaa" "halvalla".
Aloittajalle: Varastotie on KIRPPUTORI, ei kauppa. Jos tarkoituksenasi on myydä itsellesi tarpeettomaksi käynyttä hyväkuntoista tavaraa saat taatusti kamasi myytyä. Vuokra on muistaakseni 25 euroa / viikko, en nyt muista oliko noissa päivissä jotain sääntöjä. Ja hälyttimiä saa kassalta niiden "lainaaminen" maksaa euron. Palvelu on ihan ok. Enemmän sais olla hymyä, mutta erittäin asiallisia ovat tytöt kassalla.
PS: Kokeneemman vinkki: muistathan että SINÄ olet MYYJÄ kirpputorilla, eikä kirpputorin omistaja, tai kassatytöt. Tarkoittaa sitä, että kassalla olevat ihmiset eivät ole vastuussa tavaroistasi, niiden laadusta tai hinnoittelusta. Sama pätee myös ostajien kohdalla, eli kassahenkilö ei voi vastata Annen, Maijan, Kallen ja Irman myymistä tuotteista. - Matikkaa
paikkaa kokeillut kirjoitti:
Tuhattori nyt on viimeinen paikka, jonne tavarani veisin, jos niistä rahaa haluaisin. Siellä kun ei käy kukaan ja kamat saa raahata mukanaan kotiin. Huonokuntoista tavaraa en myy ja rikkinäiset vaatteet menee roskiin eikä kirpputorille. Varastotiellä pöytä tyhjeni hienosti viikossa ja voittoakin tuli sievoinen summa.
Totta, että paikka on suuri ja kävijäkunta sekalaista mutta siellä on esim. mahdollisuus ostaa hälyttimiä niihin tuotteisiin, jotka on arvokkaampia ja mitäs sillä on väliä, että muutama tavara muka "pöllittäisiin" (mitä en kylläkään usko) jos kerran toinen vaihtoehto on heittää ne roskiin. Eihän siinä silloin mitään häviä. Ja jos se kirpparimeininki niin kamlasti ketuttaa niin älkää hyvät ihmiset käykö, menkää Revontuleen saatte varmaan "priimaa" "halvalla".
Aloittajalle: Varastotie on KIRPPUTORI, ei kauppa. Jos tarkoituksenasi on myydä itsellesi tarpeettomaksi käynyttä hyväkuntoista tavaraa saat taatusti kamasi myytyä. Vuokra on muistaakseni 25 euroa / viikko, en nyt muista oliko noissa päivissä jotain sääntöjä. Ja hälyttimiä saa kassalta niiden "lainaaminen" maksaa euron. Palvelu on ihan ok. Enemmän sais olla hymyä, mutta erittäin asiallisia ovat tytöt kassalla.
PS: Kokeneemman vinkki: muistathan että SINÄ olet MYYJÄ kirpputorilla, eikä kirpputorin omistaja, tai kassatytöt. Tarkoittaa sitä, että kassalla olevat ihmiset eivät ole vastuussa tavaroistasi, niiden laadusta tai hinnoittelusta. Sama pätee myös ostajien kohdalla, eli kassahenkilö ei voi vastata Annen, Maijan, Kallen ja Irman myymistä tuotteista.Hyvin on mulla mennyt tavara kaupaksi Tuhattorilla. Ei ole mitään varastettukaan.
Ystävällinen palvelu on myös aina plussaa!
Sulla on aika outo asenne, että mitä väliä vaikka varastettaisiinkin!
Etkö tiedä, että joskus ihmisellä voi olla niin hankala rahatilanne, että sen takia koettaa kirpparilla myydä tavaraa, joka ei missään tapauksessa olisi roskiin menossa?
Ihan turhaan vähättelet sitä varastelua. Kyllä se Varastotiellä on häiritsevä tekijä. Eikä ne "varashälyttimetkään" ratkaise asiaa.
Kuinkahan monella on tuollainen asenne, että ei oo väliä, vaikka varastetaan? - Matikkaa
Pelkästään varastelu ei ole ainoa ongelma Varastotiellä. Ongelma on myös se, että henkilökunta hukkaa lappuja.
Henkilökunta katsoo pöydän numeroa, pitäisi katsoa myös vuokra-aika ja nimikirjaimet! - pitäis olla
paikkaa kokeillut kirjoitti:
PS: Kokeneemman vinkki: muistathan että SINÄ olet MYYJÄ kirpputorilla, eikä kirpputorin omistaja, tai kassatytöt. Tarkoittaa sitä, että kassalla olevat ihmiset eivät ole vastuussa tavaroistasi, niiden laadusta tai hinnoittelusta. Sama pätee myös ostajien kohdalla, eli kassahenkilö ei voi vastata Annen, Maijan, Kallen ja Irman myymistä tuotteista.vastuussa tavaroista, haloo!
- ketuttaa!!!
Matikkaa kirjoitti:
Pelkästään varastelu ei ole ainoa ongelma Varastotiellä. Ongelma on myös se, että henkilökunta hukkaa lappuja.
Henkilökunta katsoo pöydän numeroa, pitäisi katsoa myös vuokra-aika ja nimikirjaimet!Opetelkaa nyt Perk*le kirjoittamaan niihin lappuihin selkeällä käsialalla! Minun pinkasta löytyi kolme lappua, eivät kuuluneet minulle. Minun lappuja oli kirjoitellut neljä eri käsialaa ja viides oli meille vieras, mutta kappas vaan kyllä numero näytti seiskalta! Liekö ollut ykkönen tai kakkonen. Voisko johtua vaikka suttusesta käsialasta ne, että laput on väärässä paikassa. Ko lapuissa ei vuokra-aikaa eikä nimikirjaimia pelkkä ruksi kääntöpuolella.
Ja omituista on että asiakkaat Varastotiellä kyselee kassalla että saako tuotteista alennusta!! Mistäs ne kassatytöt voi sen kertoa, kun ei tavarat ole heidän omia!!! - kassatytöt
ketuttaa!!! kirjoitti:
Opetelkaa nyt Perk*le kirjoittamaan niihin lappuihin selkeällä käsialalla! Minun pinkasta löytyi kolme lappua, eivät kuuluneet minulle. Minun lappuja oli kirjoitellut neljä eri käsialaa ja viides oli meille vieras, mutta kappas vaan kyllä numero näytti seiskalta! Liekö ollut ykkönen tai kakkonen. Voisko johtua vaikka suttusesta käsialasta ne, että laput on väärässä paikassa. Ko lapuissa ei vuokra-aikaa eikä nimikirjaimia pelkkä ruksi kääntöpuolella.
Ja omituista on että asiakkaat Varastotiellä kyselee kassalla että saako tuotteista alennusta!! Mistäs ne kassatytöt voi sen kertoa, kun ei tavarat ole heidän omia!!!tietääkin...
Sehän vähän riippuu, kenen tavarasta on kyse.
Mulle on tullut toisten lappuja. Ihan selkeät on ollut numerot ja takana nimikirjaimet ja myyntiaika. - et sillee
ketuttaa!!! kirjoitti:
Opetelkaa nyt Perk*le kirjoittamaan niihin lappuihin selkeällä käsialalla! Minun pinkasta löytyi kolme lappua, eivät kuuluneet minulle. Minun lappuja oli kirjoitellut neljä eri käsialaa ja viides oli meille vieras, mutta kappas vaan kyllä numero näytti seiskalta! Liekö ollut ykkönen tai kakkonen. Voisko johtua vaikka suttusesta käsialasta ne, että laput on väärässä paikassa. Ko lapuissa ei vuokra-aikaa eikä nimikirjaimia pelkkä ruksi kääntöpuolella.
Ja omituista on että asiakkaat Varastotiellä kyselee kassalla että saako tuotteista alennusta!! Mistäs ne kassatytöt voi sen kertoa, kun ei tavarat ole heidän omia!!!Kahesti ollu pöytä tuolla ja kummallakin kerralla mulle tuli tilityksen mukana pari lappua jotka ei ollu mun omia
- superpalvelu
Mulla menee kyllä kirpparikäynneillä aika kokonaan siihen, että etsin itselle ja sukulaisille kaikkea hyödyllistä ja tarpeellista. Useimmiten löydänkin. Ei minulle, eikä varmaan monella muullakaan ole aikaa kyttäillä toisten tekemisiä ja marista täällä perättömiä. Eiköhän se ole itsestä kiinni, millaista palvelua saa - sitä saa, mitä tilaa. Mitäpä, jos ensi kerralla itse hymyilisit kirppiksen työntekijöille!
Varastotien kirppis on paras Roin kirppiksistä. "Myyntikojut" ovat siistit, muunneltavat, tilavat ja valoisat. Palvelu kassalla ja tilityksissä huippua! Ilmaisia parkkipaikkoja käytettävissä. Parasta kaikessa: Saa itse kaappejaan tyhjäksi ja samalla voi täyttää niitä kirppisostoksillaan toisesta päästä.
Eipä muuta kuin jokainen mainostamaan, miten Roissa on huippukirppis Varastotiellä. Maine ja suosio kasvaa. Tarjonta lisää kysyntää ja päinvastoin. Omat ja toisten tavarat menevät kaupaksi.
Taannoinhan kirppiksellä vieraili muuan " julkkiskin". Oli kiva kuulla, että hän tuli juuri sen takia käymään, että oli kuullut, että ko. kirppikseltä löytyy laadukasta ostettavaa edullisesti.- muuten vain
mitä laki sanoo kirpputorin pitäjän vastuusta tuohon varastelemiseen ja tavaran hävikkiin. Muistaakseni jostakin joskus luin että, paikan ylläpitäjä ois vastuussa myyntiin jätetystä tavarasta oli sitten oma tai muitten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693