Onko näin? Perustele vastauksesi.
ILO ILMAN VIINAA
9
186
Vastaukset
Joskus istuttu ravintolassa ja juotiin pelkkää vettä, rahaa kun ei ollut millä ryypätä.
Ja hauskaa oli :-)suurimmaksi osaksi olen baareissa ja ravintoloissa ollut pelkällä lippari linjalla.
joskus ollut jopa hauskaa selvinpäinmonte24 kirjoitti:
suurimmaksi osaksi olen baareissa ja ravintoloissa ollut pelkällä lippari linjalla.
joskus ollut jopa hauskaa selvinpäinsaa ravintoloista hyvänmakuisia juomasekoituksia, eikä erotu vesilasin kanssa joukosta.
En minä sano, etteikö selvinpäin voisi olla hauskaa. Ja on tietysti ollutkin. Mutta miksi ottaa riski, jos ei ole pakko?
Ja onhan vissi ero iloita vaikkapa onnistumisesta töissä tai harrastuksissa kuin viettää kaverin synttäreitä selvinpäin.- ilmankin
voi olla hauskaa...
Mutta itselläni sen varran rasittava ja steressaava työ vähillä vapailla että silloin kun juhlitaan on hyvä ainakin mun nollata tilanne..
Jos välillä ei pääse irrottautuun (ja mulla se ei kunnolla täysin onnistu ilman alkoholia) niin pää sekoaa,se on ihan satavarma.
- nainen-
mut kännissä on kyllä hauskempaa.
- rusalkaa
Viinaa ei tartte joka käänteessä. Joskus on väsyksissä ja hervottoman hauskaa...noin niin kuin esimerkkinä. Mun mielestä viinapäissään jotkut on tyhmiä eikä hauskoja, vaikka niitä saattaakin nauraa ja naurattaa.
- tietäjä.
tylsä, katkera yh-ämmä.
riippuu tilanteesta. Olen ollut pari kertaa yhden vuoden juomatta alkoholia. Ihan mukavaa ja iloista on ollut. Mutta on tiettyjä tilanteita, mihin ei kannata selvinpäin tuppautua. Yksi kokemus: olin kaverini luona vappubileissä ja jäin yöksi. Olin ainoa selvinpäin oleva, en ottanut tippaakaan alkoholia. Kello neljän ja kuuden aikaan "aamulla" alkoi olla piinallista. Yritin nukkua lukitun oven takana (oli pakko lukita, että olisi saanut edes vähän nukuttua, muttei sekään toiminut). Talossa soi seitsemättä kertaa Ultra Bra:n Sinä lähdit pois (olisinkin lähtenyt!!) niin että ikkunat helisivät ja nainen, jota tuskin tunsin raapi jo toista tuntia ovea ja sössötti: "Mä en oo koskaan tykännyt shusta, shä olet vittumainen ihminen.." Oli vessahätä, muttei voinut mennä vessaan kun joku oli sammunut sinne ja ovi oli lukossa jne. Silloin olisin todella halunnut olla sammunut...
Mutta mitäs läksin.. tai pikemminkin jäin. Selvinpäin kannattaa lähteä puolen yön jälkeen kun jutut alkaa kuulla kolmannen kerran jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä474374Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet1103516Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m391835- 1061763
Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.131507Onko Marilyn Monroe mielestäsi maailman kaunein nainen kautta aikojen?
Marilyn Monroe sai sekaisin naisten ja miesten päät kurvikkailla muodoillaan ja keimailevalla asenteellaan. Monroe onkin1191501HH En uskalla enää ottaa sinuun yhteyttä
Enkä tiedä miltä sinusta tuntuu nyt. Itsellä tosi tyhjä olo, harmittaa kun kaikki levällään. Toivottavasti sulla kaikki81224- 771205
- 1091086
- 521041