Markkinoilla huijataan...

Näin on...

Ostin tänään karkkia sieltä ja luulin ostaneeni twix minisuklaapatukoita kun karkkipaperissa niin lukee...mutta maku on aivan kaikkea muuta kun miltä twix maistuu...
Patukoissa on kammottava jälkimaku...pussissa ainakin oli päiväystä syksylle asti...mutta pussinhan voi toki helposti vaihtaa...
Epäilen kuitenkin että patukat eivät ole twix suklaata vaan jotain halpoja kopioita jotka on käärästy twix paperiin...

8

1122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijattu on..

Muutama vuosi sitten ostin sieltä suuremman karkkierän. Maksoi kympin. Kotiin tultuani lapset avasivat lakupussin mutta ne olivat niin kovia ettei juuri hampaat pystyneet. Katsoin kaikista pusseista päiväykset ja yllätys yllätys, ne olivat kaikki hirmu vanhoja.
      Menin takaisin saman helppoheikin juttusille ja näytin pussien päiväyksen. Voi sitä suunsoittoa mikä häneltä alkoi. Otti varmaan päähän kun asiakkaat lähtivät vähin äänin pois. Vaadin rahani takaisin. Pienen "turpailun" jälkeen viskasi rahan maahan josta se noukin. Niin noukki maasta myös myyjä palauttamani karkkipussit.

Olkaa siis tarkkana. Ei onnistu että tänne tullaan myymään vanhentuneita paskoja.

• mmmm

Ostin myös pari vuotta sitten kympillä ison läjän karkkia.. vanhoja olivat! Tuolta myyjältä en koskaan kyllä osta mitään.

• Oletitte, että

karkkia myydään markkinoilla alihintaan? Teitä kusetettiin? Ehei, te kusetitte itseänne. Onko teillä edes tietoa mitä markkinat tarkoittaa? Isojen maailmanlaajuisten yritysten poistomyyntiä vai kiertävien kauppiaiden sirkusta?

• hampaaton ja köyhä
        Oletitte, että kirjoitti:

karkkia myydään markkinoilla alihintaan? Teitä kusetettiin? Ehei, te kusetitte itseänne. Onko teillä edes tietoa mitä markkinat tarkoittaa? Isojen maailmanlaajuisten yritysten poistomyyntiä vai kiertävien kauppiaiden sirkusta?

Ei saa moittia tai saaha mutta minulle on onnen päivä kun saa halvalla karkkia ja muita elintarvikkeita ,kun eläke ei riitä markettien hintatasoon. Laku pehmenee kun laittaa viikoksi likoamaan veteen, malttiahan se vaatii ei saa olla kärsimätön. Ootappa kun pääset itsekkin eläkkeelle niin näät tämän onnen ja autuuden mitä meidän herrat on keksineet. Sanomalehden käyn illalla lukemassa (jos saan naapurilta)kartiinin pihalla ku siellä on niin hyvät lukuvalot ja sairaalassa wc stä juomassa vettä. Kunto pysyy hyvänä kun kulkee.

• kuullu enkä kokenu

Muistan kyllä kun olin lapsi (nykyään 25v) ja markkinoiden karkkisäkeissä oli vanhentuneita tai juuri vanhaksi meneviä karkkeja, mutta en ole kyllä enää sellaisiin törmännyt, kun omille lapsille olen ostanut. Päiväystä on yleensä vielä reippaasti jäljellä. Mytta olen myös kyllä huomannut että säkkien koko on pienentynyt puolella.

• Arvaus...?

Kyseessä voi olla myös laatuvirhe joka onkin kaatopaikan sijasta päätynyt myyntiin.

• kaatiskelta

myytäväksi?

• jopparien joppari
        kaatiskelta kirjoitti:

myytäväksi?

Karkkitehtaan poistotuotteet.
        Hiacen peräkoppi täyteen 50 ekulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2670
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2308
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2112
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      25
      2009
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1698
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1232
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1229
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1080
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      1055
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      3
      1032
    Aihe