Ostin tänään karkkia sieltä ja luulin ostaneeni twix minisuklaapatukoita kun karkkipaperissa niin lukee...mutta maku on aivan kaikkea muuta kun miltä twix maistuu...
Patukoissa on kammottava jälkimaku...pussissa ainakin oli päiväystä syksylle asti...mutta pussinhan voi toki helposti vaihtaa...
Epäilen kuitenkin että patukat eivät ole twix suklaata vaan jotain halpoja kopioita jotka on käärästy twix paperiin...
Markkinoilla huijataan...
8
1122
Vastaukset
- huijattu on..
Muutama vuosi sitten ostin sieltä suuremman karkkierän. Maksoi kympin. Kotiin tultuani lapset avasivat lakupussin mutta ne olivat niin kovia ettei juuri hampaat pystyneet. Katsoin kaikista pusseista päiväykset ja yllätys yllätys, ne olivat kaikki hirmu vanhoja.
Menin takaisin saman helppoheikin juttusille ja näytin pussien päiväyksen. Voi sitä suunsoittoa mikä häneltä alkoi. Otti varmaan päähän kun asiakkaat lähtivät vähin äänin pois. Vaadin rahani takaisin. Pienen "turpailun" jälkeen viskasi rahan maahan josta se noukin. Niin noukki maasta myös myyjä palauttamani karkkipussit.
Olkaa siis tarkkana. Ei onnistu että tänne tullaan myymään vanhentuneita paskoja. - mmmm
Ostin myös pari vuotta sitten kympillä ison läjän karkkia.. vanhoja olivat! Tuolta myyjältä en koskaan kyllä osta mitään.
- Oletitte, että
karkkia myydään markkinoilla alihintaan? Teitä kusetettiin? Ehei, te kusetitte itseänne. Onko teillä edes tietoa mitä markkinat tarkoittaa? Isojen maailmanlaajuisten yritysten poistomyyntiä vai kiertävien kauppiaiden sirkusta?
- hampaaton ja köyhä
Oletitte, että kirjoitti:
karkkia myydään markkinoilla alihintaan? Teitä kusetettiin? Ehei, te kusetitte itseänne. Onko teillä edes tietoa mitä markkinat tarkoittaa? Isojen maailmanlaajuisten yritysten poistomyyntiä vai kiertävien kauppiaiden sirkusta?
Ei saa moittia tai saaha mutta minulle on onnen päivä kun saa halvalla karkkia ja muita elintarvikkeita ,kun eläke ei riitä markettien hintatasoon. Laku pehmenee kun laittaa viikoksi likoamaan veteen, malttiahan se vaatii ei saa olla kärsimätön. Ootappa kun pääset itsekkin eläkkeelle niin näät tämän onnen ja autuuden mitä meidän herrat on keksineet. Sanomalehden käyn illalla lukemassa (jos saan naapurilta)kartiinin pihalla ku siellä on niin hyvät lukuvalot ja sairaalassa wc stä juomassa vettä. Kunto pysyy hyvänä kun kulkee.
- kuullu enkä kokenu
Muistan kyllä kun olin lapsi (nykyään 25v) ja markkinoiden karkkisäkeissä oli vanhentuneita tai juuri vanhaksi meneviä karkkeja, mutta en ole kyllä enää sellaisiin törmännyt, kun omille lapsille olen ostanut. Päiväystä on yleensä vielä reippaasti jäljellä. Mytta olen myös kyllä huomannut että säkkien koko on pienentynyt puolella.
- Arvaus...?
Kyseessä voi olla myös laatuvirhe joka onkin kaatopaikan sijasta päätynyt myyntiin.
- kaatiskelta
myytäväksi?
- jopparien joppari
kaatiskelta kirjoitti:
myytäväksi?
Karkkitehtaan poistotuotteet.
Hiacen peräkoppi täyteen 50 ekulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202670Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442308Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262112Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o252009Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581698Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121232Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181229- 551080
- 631055
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31032