www.myspace.com/sampowerorchestra
Moro!
Elikkäs, aavistuksen progressiivista heviä ja hard rockia soittava S.P.O. on rumpalia vailla - niin kuin nokkelimmat teistä saattoivat otsikosta jo arvata.
Entinen rumpali jätti ISON aukon täytettäväksi.
Etsimme laaja-alaista soittajaa täydentämään "Valoa ja varjoja" -konseptiamme ja nyt on elämäsi tilaisuus astua mukaan remmiin, joka tähtää korkealle!
Ehdottomia vaatimuksia ovat:
-Hyvä taimi/groove
-Intohimo/kunnianhimo
-Prioriteetit, sitoutuminen ja asenne kohdallaan
-Dorkamaisuus (DORKAILU on S.P.O:n tavaramerkki!)
-Ymmärrät musiikkialan realiteetit, mutta olet silti valmis panostamaan uraasi
-Avoimuus/ennakkoluulottomuus sekä ihmisten että musiikin suhteen
Ei muuta kuin ääninäytettä (ja vaikkapa kuvaakin) tulemaan osoitteeseen:
[email protected]
Notta semmosta. Sehän oli kuin paraskin treffi-ilmoitus. =P
T: Samuli/Sam Power Orchestra
Ps. Tätä tilaisuutta ei kannata hukata, jos ymmärrät, mikä potentiaali tässä bändissä piilee. ;-)
Sam Power Orchestra etsii uutta rumpalia!
Sam Power
1
278
Vastaukset
- jjpv
Juu elikkäs oisin kiinnostunut tästä eli oon 14 vuotias nivalalainen rumpali oon soitanut rumpuja noin 7vuotta soitto perustuu hard rockiin ja heviin oon myös soittanut paljon power metallia eli tupla kompintkin onnistuu hyvin,jos ootte kiinnostuneita niin lähettäkkää mailiin viestiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit996612KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3696191Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603063Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112544Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082195- 1251804
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191663Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341345Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811340- 731237