Siis tän miehen logiikka -palstan lisäksi?
?
Mihin asioihin olet pahasti
25
1161
Vastaukset
- tai ainaki
pätemiseen.
- zisel
Just vastasin yhelle tyypille yksityisviestiin ja kerroin että mulla on koneella monta uutta tosi hyvää peliä ja olen niiiiin koukussa niihin ettei tästä edes palstalle kerkeä. Sit tulin vilkasee tänne että mitäs täällä jutskataan niin heti ekaks sattu pistää toi sun avaus silmään :)
Että tällähetkellä niihin peleihin koukussa palstan lisäks.- zisel
tupakka ja kahvi sitten kans jos sillain ajatellaan.
- -Poliisi-
zisel kirjoitti:
tupakka ja kahvi sitten kans jos sillain ajatellaan.
Tupakointi ei ole ala-ikäisten hommaa. FBI on kohta ovellasi.
- zisel
-Poliisi- kirjoitti:
Tupakointi ei ole ala-ikäisten hommaa. FBI on kohta ovellasi.
vaan mellakka-varusteissa koirineen kilpineen. Niinkun siinä Coca Cola- zero mainoksessa ;D
- -Poliisi-
zisel kirjoitti:
vaan mellakka-varusteissa koirineen kilpineen. Niinkun siinä Coca Cola- zero mainoksessa ;D
myös pelisi onko ne aitoja vai imuroitu laittomasti internetistä. Epäilemme vahvasti löytävämme laitonta materiaalia.
- zisel
-Poliisi- kirjoitti:
myös pelisi onko ne aitoja vai imuroitu laittomasti internetistä. Epäilemme vahvasti löytävämme laitonta materiaalia.
peli on maksettu. Kylläkyllä! ;D
- -Poliisi-
zisel kirjoitti:
peli on maksettu. Kylläkyllä! ;D
Peruutamme tutkimukset tähän koska naisethan eivät tunnetusti valehtele.
- zisel
-Poliisi- kirjoitti:
Peruutamme tutkimukset tähän koska naisethan eivät tunnetusti valehtele.
hyvää yötä poliisille. Rupeen taas vaihteeks hakkaa yhtä peliä :)
- -Poliisi-
zisel kirjoitti:
hyvää yötä poliisille. Rupeen taas vaihteeks hakkaa yhtä peliä :)
Hyviä pelihetkiä.
- huomioon
tietenkin. Olen vieroittamassa itseäni siitä.
- rapiskarpalo
jos nyt suoraan tokaisen niin: kieli kieleen ja *ituttaa olla erossa tällä hetkellä (voiskohan sairikselle jäädä?)
- lady-silver1
Koukkuunnun milloin mihinkin. Netti on koukuttava paikka kaikin puolin. Suklaakin koukuttaa ja kahvi. En muuta keksi.
miten johonki vois olla pahasti koukussa.. eikö se oo lopen aika turhauttavaa, kuluttavaa.
- -tranceMan-
http://www.youtube.com/watch?v=lsUDNpyjxjY&feature=related
--> Jazulille vaan terkkuja ;) tupakkaan ja tupakkaan
Se taitaa olla nyt tärkeintä... Keikutaan jo siinä mikä on hyväksi, mikä ei mut silti vaan pitää mennä.
Eipä oikeestaan muuta riippuvuutta sit olekaan. Tännekään ku ei oo sen suurempaa mieltä tulla.....salitreenit pari kerta viikossa, enkä voisi kuvitella päivääkään ilman musiikkia (tausta sellaista).
musiikkiin, tanssiin ja makeaan..
- koukussa :
vänkyrään ja jazuliin ainaskin
- thin.ice
Fazerin siniseen, tupakkaan, saunakaljaan ja Teho-osastoon. Ja, säälittävää kyllä, uudessa läppärissä olevaan peliin :)
- vastenmielistä
Siinä perinteinen suominainen :E Dataava, suklaata ahmiva, kaljaa kittaava, tupakkaa tuprutteleva, tv:tä tuijottava hirviö.
Täten myönnän -palstan rumin nainen- tittelin thin.icelle - thin.ice
vastenmielistä kirjoitti:
Siinä perinteinen suominainen :E Dataava, suklaata ahmiva, kaljaa kittaava, tupakkaa tuprutteleva, tv:tä tuijottava hirviö.
Täten myönnän -palstan rumin nainen- tittelin thin.icellemuru, suloinen olet sinäkin :)
- teme.
libido koukuttaa aika moneenkin.
- höblää
piriin
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564