Vahasin äsken käsivarsien karvat pois veetin normaalille iholle tarkoitetuilla vahaliuskoilla. Nyt käsivarteni ovat kauttaaltaan punaisten pisteiden peitossa, niiltä aluelta joilta ne vahasin.
Käytän samoja vahaliuskoja säännöllisesti säärieni vahaamiseen, ja siellä ei ole ongelmia syntynyt. Polvien kohdalle on joskus syntynyt muutamia punaisia pisteitä, mutta vain silloin tällöin.
Mietinkin, että onko teille muille käynyt samalla tavalla ja mistä tämä voisi johtua ? Olen käyttänyt myös bikinialueille tarkoitettuja vahaliuskoja, eikä niiden kanssa ole ollut ongelmia. Onko jollakulla ollut vastaavia tai vastaavanlaisia ongelmia bikinialueiden kanssa ?
Kauanko olette saaneet näistä punaisista pilkuista kärsiä ?
Veetin vahaliuskat - punaiset pisteet
4
1284
Vastaukset
- ....
Et varmaan ole yhtä usein poistanut käsikarvoja kuin sääri- ja bikinikarvoja. Karvatupet "tottuvat" karvan poistoon ja punaiset pisteet lakkaavat tulemasta. Tulehtuneet karvatupit onkin sitten asia erikseen, mutta kysymäsi perusteella niistä ei ole kyse, koska kuvailusi mukaan punaiset pisteet olivat tulleet heti. Nämä kuitenkin häviävät yleensä vuorokauden aikana ja häviämistä nopeuttaa rauhoittavat voiteet. Itse en kyllä veetin tuotteisiin koskisi niiden sisältämien aineosien vuoksi.
- -----
mulla tuli sama juttu, joskin veetin karvanpoistoVoiteella. eli käsivarret aivan punaisille pilkuille ja kipeiksi, mutta sääriin ei tullut mitään...en ole sen koommin käsivarsiin käyttänyt! sunnittelinkin tuota vahausta käsivarsiin, mutta en taida uskaltaakaan kokeilla, kun sinulle on käynyt sen kanssa noin...:/
Hei edellinen kirjoittaja, MITÄ ainesosia ne veet-tuotteet sitten sisältävät, kun et halua niitä käyttää?! Onko niillä paljon haittavaikutuksia tms ??? :O - onnellinen ja karvaton
----- kirjoitti:
mulla tuli sama juttu, joskin veetin karvanpoistoVoiteella. eli käsivarret aivan punaisille pilkuille ja kipeiksi, mutta sääriin ei tullut mitään...en ole sen koommin käsivarsiin käyttänyt! sunnittelinkin tuota vahausta käsivarsiin, mutta en taida uskaltaakaan kokeilla, kun sinulle on käynyt sen kanssa noin...:/
Hei edellinen kirjoittaja, MITÄ ainesosia ne veet-tuotteet sitten sisältävät, kun et halua niitä käyttää?! Onko niillä paljon haittavaikutuksia tms ??? :OLöysin Prismasta luonnonmukaisia kylmävahalappuja, Nad's. Ne eivät todellakaan ärsyttäneet ihoa ja tehosivat myös käsiin ja naamaan. Musta tuli vakiokäyttäjä, eikä koostumuksessa ollut ylimääräisiä kemikaaleja ! suosittelen ! terveisin - luomu
- TARVITSEN PIKAISTA TIETO
onnellinen ja karvaton kirjoitti:
Löysin Prismasta luonnonmukaisia kylmävahalappuja, Nad's. Ne eivät todellakaan ärsyttäneet ihoa ja tehosivat myös käsiin ja naamaan. Musta tuli vakiokäyttäjä, eikä koostumuksessa ollut ylimääräisiä kemikaaleja ! suosittelen ! terveisin - luomu
Kun vedin kulmakarvojen yläreunat vahalapuilla ja niihin jäi punaiset sen lapun muotoiset punaiset läikät niin tietääkö joku että lähtevätkö ne vuorokaudessa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394523Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.5643429Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732171Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o121734- 961596
MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis351558TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1611261OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301108- 2241041
- 70976