jalostajan lihapullat

eilen söin

Eilen tuli syötyä Jalostajan tölkkilihapullia ja itse tehtyä perunamuusia,kyllä nuo lihapullat menetteli.
Hk:n valmiita lihapullia joskus ostanut niin hitto eihän niissä maistu muuta kuin joku korppujauho.

37

8269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Seuraavana päivänä esim hk:n pullat pierettää niin paljon, ettei kehtaa yleisillä paikoillä ilkeä käydä.

      • lihapulla-aromi

        Einespyöryköitä syötyä tulee ihan omanlaisensa selkeästi tunnistettava ominaistuoksu tuhnuihin. Mikähän se saa sen haisemaan niin erilaiselta? Soija?


    • purkkilihapullat

      selvästi maukkaampia kuin Jalostajan. Kokeile!

    • h.moilanen

      ...kastikkeessa ovatkin huomattavasti parempia kuin einespullat. Itseasiassa siitä tölkistä saa oikein hyvänmakuisen kelpo aterian kuin itse vähän maustaa lisää. Ainoastaan LIDL:n eineslihapullat ovat hyviä/syötäviä.

      • myös nämä nämä

        nämä Pirkan lihapullat, ne kun Ruotsissa tehdään, einespullien aatelia.


      • Anonyymi

        Hirveitä ne kastikkeetkin, miten ne osaa tehdäkin niin huonoa, vaikka ruskeankastikkeen teko maailman helpoimpia asioita.


      • Anonyymi
        myös nämä nämä kirjoitti:

        nämä Pirkan lihapullat, ne kun Ruotsissa tehdään, einespullien aatelia.

        Tuli vaan mieleen,vieläkö Ikealla on ne lihapullaateriat listalla,tuli aikoinaan Ikean lähettyvillä asuessa syötyä ja Maku niissä oli tosi hyvä.


      • Anonyymi

        "Ainoastaan LIDL:n eineslihapullat ovat hyviä/syötäviä."

        Jos tykkää listerian mausta niin ne on ok.


    • kenties viallinen?

      Eihän säilykelihapullia syö kuin uusavuttomat moukat ja puliukot. Vaivauduit kuitenkin tekemään muusin itse, miksi et tehnyt myös pullia? Lisäaineita mokomat säilykkeet täynnä ja vielä alumiinipurkissa, roskaa.

      • mitä teet palstalla

        Satuin nyt vaan saamaan lihapullapurkin ilmaiseksi ja ajattelin että teempä muusin sen lisäksi,oliko välkky hyvä selitys,mitä muuten teet tällä palstalla.


      • Anonyymi

        Lihapullat ruskeakastikkeessa ei sisällä lainkaan lisäaineita, että sikäli ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihapullat ruskeakastikkeessa ei sisällä lainkaan lisäaineita, että sikäli ok.

        Ei kyllä lihalle maistu. Irtopullia olisi muuten paremia mutta nykyään kaikissa sipulia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä lihalle maistu. Irtopullia olisi muuten paremia mutta nykyään kaikissa sipulia.

        Taas tyypillinen "minä en voi syödä sipulia" tyyppi. Jauhelihapyöryköihin ja pihveihin kuuluu sipuli, ja jos pieni vähemmistö ei sipulia voi syödä niin olkoot sitten syömättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas tyypillinen "minä en voi syödä sipulia" tyyppi. Jauhelihapyöryköihin ja pihveihin kuuluu sipuli, ja jos pieni vähemmistö ei sipulia voi syödä niin olkoot sitten syömättä.

        Tottakai pitää olla sipulipullia. Meillä paistetaan aina lihapullat ja sipulinsyöjille samoissa rasvoissa sipulipullat. Katsovat kieli pitkällä lihapullia mutta eivät saa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai pitää olla sipulipullia. Meillä paistetaan aina lihapullat ja sipulinsyöjille samoissa rasvoissa sipulipullat. Katsovat kieli pitkällä lihapullia mutta eivät saa :)

        Mitä pikkupoika oikein itkee, tuleeko masu pipiksi jos lihapullissa on muutama murunen sipulia?


        🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pikkupoika oikein itkee, tuleeko masu pipiksi jos lihapullissa on muutama murunen sipulia?


        🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Kaurapuurossakaan eivät tykänneet sipulista vaikka pitää muka olla joka ruuassa, olkoot syömättä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihapullat ruskeakastikkeessa ei sisällä lainkaan lisäaineita, että sikäli ok.

        Ja kun tölkkiä tarkemmin katselee löytää purkista merkin kotimaisesta.


      • Anonyymi

        Nono! Syön minäkin purkkilihapullia,nevaan minusta hyvänmakuisia sekä niistä kätevä laittaa ateria.Enkä minä ole puliukko,tai uusavuton ym.


      • Anonyymi

        Syö itse vaikka Ylhäistenleipää tai Kartanonlenkkiä. Minä ainakin tykkään syödä Jalostajan purkkilihapyöryköitä,enkä ole uusavuton
        puliukko ym.


      • Anonyymi

        Ei lainkaan lisäaineita Jalostajan lihapullat ruskeakastikkeessa.


    • Anonyymi

      Kannattaa varoa niitten hernekeittoja. Ne mainostavat että sisältävät runsaasti lihaa. Itse en uskalla niitä ostaa enää sen jälkeen kun moni ostaja löysi purkista ylimääräisäkin lihoja.

      • Anonyymi

        Oletkin pelkuri.


      • Anonyymi

        Ei kai nuita lihapullia kastikkeessa uskalla syödä.Mitä lie lihaa useasta EU maasta,Onko olemassa KOTIMAISTA VALMISTETTA.Kaikkea paskaa kuskataan mistä lie jätän koiralle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai nuita lihapullia kastikkeessa uskalla syödä.Mitä lie lihaa useasta EU maasta,Onko olemassa KOTIMAISTA VALMISTETTA.Kaikkea paskaa kuskataan mistä lie jätän koiralle.

        Ei pidä nirsoilla turhasta. Sitäpaitsi kohta Venäjän aloittaman atomisodan jälkeen maistuu kissan ruokakin.


    • Anonyymi

      U6A6K koodilla saa 3x4e alennuksen wolt tilauksesta kannattaa hyödyntää!

      • Anonyymi

        Ok, tilaan 2 purkkia Jalostajan lihapullia, tuo klo 16.00-16.30 välillä.


    • Anonyymi

      koodilla 3SNMXD5 4,00 € Wolt-krediittejä jokaista 3 ensimmäistä tilaustasi kohden kannattaa hyödyntää

    • Anonyymi

      Täyttä paskaa liha jotain ulkomailta

      • Anonyymi

        Jäkäjäkä,katsopas tarkasti Jalostajan lihapullapurkin alareuna,näet siellä merkin kotimaisesta


    • Anonyymi

      Kotivarana menee säilykelihapullat, ja retkiruokana. Muuten teen itse: puolet hirveä ja puolet possua, suolaa sekä valkopippuria, erittäin pieneksi silputtua sipulia ja valkosipulia. Paistetaan valurautapannulla reilussa voissa. Tarjoillaan itsetehdyn pottumuussin ja uunijuuresten kera. Juomaksi piimää.

      • Anonyymi

        Varmasti tulee hyvää,mut itse teen lihapullat sikanauta jauhelihasta,paistan wok pannulla ,voilla paistaminen ruskistaa hyvin ja tulee hyvä maku.


    • Anonyymi

      Vaikka eilen vuonna 2009 söit Jalostajan tölkkilihapullat,minä ja nyt vuonna2023 söin niitä perunamuusin kanssa,hiukan tomaattiketsuppia muusiin ja on hyvää syötävää.

    • Anonyymi

      En syö eineslihapullia enkä omatekemiänikään rasvassa paista. Jauhelihan oma rasva rittää lihapullien ruskistukseen paistinpannulla.

      • Anonyymi

        Voihan lihapullat uunissakin tehdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan lihapullat uunissakin tehdä

        En mene uuniin tekemään...tee itse uunissa pullas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mene uuniin tekemään...tee itse uunissa pullas.

        🤣🤣😂🙂🙃😉 Ei itse sinne uuniin mennä,vaan ne lihapullat paistetaan uunissa ,kokeile
        Joskus paistaa lihapullat uunissa.Ohjeet löydät vaikka Googlettamalla.


    • Anonyymi

      Itse erehdyin ostamaan kympillä viisi purkkia kympillä kun oli tokmannilla tarjous, ihan paikan makuisia en pystynyt syömään, annoin vuokralaiselle joka pilannut makuaistinsa 50 vuoden tupakoinnilla. Sanoi syövänsä muttei makua kehunut. LIDLIN DULANEY LIHAPULLAT 79C RASIA SEN SIJAAN HYVIÄ, HARMI ETTEI LIDLIÄ KITEELLÄ.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe