1.Ruotsalaisen. 2.Suomalaisen. 3.Venäläisen. 4.Britin. 5.Arabin. 6.Kinskin. 7.Latinon. vai.. ezkimon.?
Minkä maalaisen naisen/miehen haluaisit?
32
867
Vastaukset
- ap-
8.Afrikkalaisen. (se Ezkimo on plussa,kun sitä tuskin kukaan ottais ees kaupan päälle:D)t:nainen-
- muumi-läppäri
Ei ole varaa matkoihin vaan
eli nro 2. eihän niistä muista koskaan tiiä enkä nyt tiiä tarviikokaan. :)
- disadora
latinoa vois kokeilla vähän aikaa.
- vänksy
suomalaisen miehen. Ruotsalainenkin kelpais hätävaraksi, mut tilaisuuden tullessa vaihtaisin sen kuitenkin suomalaiseen.
nro 2 ois minun valinta... toisaalta kolmonen tai ykkonen ei ois huonoja arpoja.
Sitä mie vaan ihmettelemään että mikä maa tuo ezkimo on? Liekö kyseessä Tanskalainen, tai Grönlannin autonomialainen nainen?kuulostaa aika eksoottiselta:)
- disadora
sen kans olis iho aivan kananlihalla,tiedä häntä vaikka veisi sinut igluun.
disadora kirjoitti:
sen kans olis iho aivan kananlihalla,tiedä häntä vaikka veisi sinut igluun.
että olis jääkarhuntalja levitettynä:)
- disadora
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
että olis jääkarhuntalja levitettynä:)
vaikka ollakin ja ukolla karvainen huppu päässä.
- Papeete1
Edes haluaisin, niin 2 olisi melkein ainoa vaihtoehto. Jossain kumman tilanteessa, jota en nyt kykene edes kuvitteleen, voisi vielä latino, britti ja venäläinen kelvata. Periaatteessa en kyllä oikein tykkää vieraista, mutta noita nyt voisin edes kuvitella.
- ,,,,,
miksi miehen kansalaisuus vaikuttaa rakastumiseen? Emmekö me ihmiset loppujen lopuksi ole yksi ja sama porukka...?
Ja mitä merkitystä tuolla kansalaisuudella ylipäätään on, jos kulttuurierot eivät tuo ylitsepääsemättömiä ongelmia? Etkö tiedä miten ihmiset koko ajan kansainvälistyvät? Korkeakouluissa ja yliopistoissa on paljon ulkomaalaisia opiskelijoita ja vaihto-oppilaita, joten nuoret elävät Suomessakin myös muun maalaisten seurassa ja kansainvälistyvät, mikä on hyvä asia. - vänksy
,,,,, kirjoitti:
miksi miehen kansalaisuus vaikuttaa rakastumiseen? Emmekö me ihmiset loppujen lopuksi ole yksi ja sama porukka...?
Ja mitä merkitystä tuolla kansalaisuudella ylipäätään on, jos kulttuurierot eivät tuo ylitsepääsemättömiä ongelmia? Etkö tiedä miten ihmiset koko ajan kansainvälistyvät? Korkeakouluissa ja yliopistoissa on paljon ulkomaalaisia opiskelijoita ja vaihto-oppilaita, joten nuoret elävät Suomessakin myös muun maalaisten seurassa ja kansainvälistyvät, mikä on hyvä asia.vois rakastua ihmiseen, jota en tunne. Ja miten voisin tuntea ihmistä, jonka puhetta en edes ymmärrä. En oppisi tutustumaan sen ihmisen luonteeseen lainkaan, jollei kommunikoitaisi suullisesti mitään. Tuntuisi kuin kommunikoisin ulkoavaruuden olion kanssa, eli toinen tuntuisi ihan vieraalta. Ja tuttuus on se oleellinen asia mun rakastumisessani ja muissakin syvemmissä tunteissa.
- ,,,,
vänksy kirjoitti:
vois rakastua ihmiseen, jota en tunne. Ja miten voisin tuntea ihmistä, jonka puhetta en edes ymmärrä. En oppisi tutustumaan sen ihmisen luonteeseen lainkaan, jollei kommunikoitaisi suullisesti mitään. Tuntuisi kuin kommunikoisin ulkoavaruuden olion kanssa, eli toinen tuntuisi ihan vieraalta. Ja tuttuus on se oleellinen asia mun rakastumisessani ja muissakin syvemmissä tunteissa.
muuta väittänytkään.
- Papeete1
vänksy kirjoitti:
vois rakastua ihmiseen, jota en tunne. Ja miten voisin tuntea ihmistä, jonka puhetta en edes ymmärrä. En oppisi tutustumaan sen ihmisen luonteeseen lainkaan, jollei kommunikoitaisi suullisesti mitään. Tuntuisi kuin kommunikoisin ulkoavaruuden olion kanssa, eli toinen tuntuisi ihan vieraalta. Ja tuttuus on se oleellinen asia mun rakastumisessani ja muissakin syvemmissä tunteissa.
Monet noista kulttuurinrikastajista rakastuvat siihen eksotiikkaan ja uutuuden viehätykseen, ei siihen ihmiseen. Se tulee perässä jos tulee.
Mulla on kokolailla samoja ajatuksia kuin sulla. Minä lisäksi tykkään siitä että mun juttujani ymmärretään. Tuntuu ahdistavalta ajatellakkin ettei toinen tiedä mistään mitään, ja kaikki pitäisi periaatteessa selittää juurta jaksaen. Vitsejäkään ei kannattaisi enää kertoa :(
Ei kiitos mulle sellaista. - ,,,,
Papeete1 kirjoitti:
Monet noista kulttuurinrikastajista rakastuvat siihen eksotiikkaan ja uutuuden viehätykseen, ei siihen ihmiseen. Se tulee perässä jos tulee.
Mulla on kokolailla samoja ajatuksia kuin sulla. Minä lisäksi tykkään siitä että mun juttujani ymmärretään. Tuntuu ahdistavalta ajatellakkin ettei toinen tiedä mistään mitään, ja kaikki pitäisi periaatteessa selittää juurta jaksaen. Vitsejäkään ei kannattaisi enää kertoa :(
Ei kiitos mulle sellaista.kuitenkin, että suomalaisnainen menee naimisiin jonkun arabimaista tms. tulleen pakolaisen kanssa. Ja tämä pakolainen ei osaa suomea juuri ollenkaan kun he menevät naimisiin :D. Ja ilmiselvästi he ovat oleskelulupaa vailla... Miten jotkut naiset voivatkin olla niin helposti höynäytettäviä?
- niistä vois
olla passeli.
- Serpico
Mitä tuo latino tarkoittaa? Tämä ei ole pelkästään minun avukseni, siitä on muillakin vähän epäselvyyttä.
Listalta puuttuu moni muu mielenkiintoinen etni. Vaikkapa sukulaiskansamme, joista monet, erityisesti se Euroopan sydämessä oleva, ovat sukua myös hyvin monille muille kansoille :)tuntuu olevan aika erilaisia käsityksiä. Mun yks kaverinkaveri (mies), joka asui Luxissa manasi aina "näitä latinoita", kun niille kaikki on "manjana, manjana"... Selvisi, että hänelle mm. ranskalaiset olivat latinoita, espanjalaisista tietty puhumattakaan. Latinalainen naiskauneus tietysti kuitenkin oli hänen mielestään arvostettavaa:P
- Serpico
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
tuntuu olevan aika erilaisia käsityksiä. Mun yks kaverinkaveri (mies), joka asui Luxissa manasi aina "näitä latinoita", kun niille kaikki on "manjana, manjana"... Selvisi, että hänelle mm. ranskalaiset olivat latinoita, espanjalaisista tietty puhumattakaan. Latinalainen naiskauneus tietysti kuitenkin oli hänen mielestään arvostettavaa:P
Pohjois-amerikkalaisille (yleistäen) taas kaikki espanjankieliset on latinoja (mutta entä portugalinkieliset?). Sit yks argentiinalainen veti herneet nenään kun sanoin vahingossa argentiinalaisia latinoiksi... Eli kysymys jää leijumaan ilmaan.
puoliverisiä huomioon :(
- Serpico
Voihan nimittäin ajatella että puoliverinen olisi sekä että. Sitä paitsi, voiko nykyisessä maailmassa oikeastaan ketään sanoa "yksiveriseksi"?
Serpico kirjoitti:
Voihan nimittäin ajatella että puoliverinen olisi sekä että. Sitä paitsi, voiko nykyisessä maailmassa oikeastaan ketään sanoa "yksiveriseksi"?
et se siitä
- disadora
monte24 kirjoitti:
et se siitä
palstalla on aina välillä läppävika;)
- Serpico
disadora kirjoitti:
palstalla on aina välillä läppävika;)
Läppä voi olla jotain muuta läpän muodon sisällä.
- Mä oon
kyl eniten avainlipun kannalla, mutta voisin kallistua sinikeltaiseenkin. Muita voisi olla brittiläinen ja kuuma latino :)
- kielii
usein ahdasmielisyydestä.
- teme.
mutta ruotsalaista kohtaan pyrkimykseni pois rasistisuudesta ei ehkä onnistuisi. Viimeistään sukulaisensa, tavat, kulttuuri - ihan kaikki - tekisivät hulluksi.
- -.-.-.-
Ruotsalaisethan ovat noista vierasmaalaisista lähimpänä suomalaisia.
- teme.
-.-.-.- kirjoitti:
Ruotsalaisethan ovat noista vierasmaalaisista lähimpänä suomalaisia.
varaventtiili jo riksvenskan kuulemisesta. Ei olis mitään järkeä tuppautua moisen kansan pariin edes yhden ihmisen osalta.
Käsittämätön menestyksensä aina ja kaikessa on myös rasittavaa. Aina menestyviä (urheilu, metsätalous laman keskellä), kauniita (mitä ne on ne kuninkaalliset), aina trendikkäitä (teinimuijat muotiblogiguruina), aina kehityksen kärjessä (Twatter), aina ilman ongelmia. Venäläiset ovat sentään inhimillistä sakkia - kuten kaikki muutkin kansalaisuudet.
Olen siis myös kade heitä kohtaan. Silti eläisin mieluummin vaikka hevosen perseessä, kuin moisen kansan parissa. Tämä on minun heikkouteni, sori nyt vaan.
- uk-ko
koskaan perustanut haaveitani etnisiin seikkoihin. Mulle on luontevasti tarjoutunut näitä suomalaisia naisia, täällä kun asun.
Onks tuo jotenki oleellinen valintaperuste? Ja jos on, niin mistä saadaan speksit, joilla valita? Ruotsalaisen kroppa, Venäläisen tyylitaju ja Suomalaisen luonne.....oikeastaan kroppa vois kuitenkin olla mallia latino ja luonne mallia kinski ja viinapää brittein saarilta.
Eiku....tää oli liian vaikee.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980