Missä iässä nainen/mies on parhaimmillaan?
Hyviä ikä-vaiheita
20
622
Vastaukset
- James Pond
jolloin jaksaa luututa lattioita.
- vieläkö...
sulla pysyy moppi jämäkästi käsissä? Ja osaat sitä ihan käyttääkin?!
- James Pond
vieläkö... kirjoitti:
sulla pysyy moppi jämäkästi käsissä? Ja osaat sitä ihan käyttääkin?!
kontata lattialla rätin kanssa. Tulee niin harvoin siivottua.
*keräilee joulukoristeiden rippeitä* - siis...
James Pond kirjoitti:
kontata lattialla rätin kanssa. Tulee niin harvoin siivottua.
*keräilee joulukoristeiden rippeitä*mies parhaassa iässään!
- James Pond
siis... kirjoitti:
mies parhaassa iässään!
tiedä. Sohvan alta on nyt pesty, seuraavaksi siirryn ruokapöydän alle.
- James Pond
siis... kirjoitti:
mies parhaassa iässään!
Ruokapöydän alta pesty. Siirryn tv:n alle.
- olin...
James Pond kirjoitti:
Ruokapöydän alta pesty. Siirryn tv:n alle.
juuri tulossa kahvikupillistani hörppimään keittiön pöydän äärelle...
- James Pond
olin... kirjoitti:
juuri tulossa kahvikupillistani hörppimään keittiön pöydän äärelle...
Tv:n alla kiiltelee. Nyt onkin sitten tyhjien lattiapintojen vuoro, se onkin iso alue.
- varsinainen...
James Pond kirjoitti:
Tv:n alla kiiltelee. Nyt onkin sitten tyhjien lattiapintojen vuoro, se onkin iso alue.
ihmemies.
- James Pond
varsinainen... kirjoitti:
ihmemies.
Söin tuossa välillä eilistä makaroonilaatikkoa ja jatkoin samantien lattian pesua. Vielä on 2/3 jäljellä.
Ai kahvia olis? - kuumat...
James Pond kirjoitti:
Söin tuossa välillä eilistä makaroonilaatikkoa ja jatkoin samantien lattian pesua. Vielä on 2/3 jäljellä.
Ai kahvia olis?kahvisi ansainnut. Mutta jutteluseuraksi ei oikein ole, kun olen ihan mykistynyt...
- James Pond
kuumat... kirjoitti:
kahvisi ansainnut. Mutta jutteluseuraksi ei oikein ole, kun olen ihan mykistynyt...
Sain isoimmat lattiatilat pestyä ja ehdin nukkua jo päiväunet.
- joo...
James Pond kirjoitti:
Sain isoimmat lattiatilat pestyä ja ehdin nukkua jo päiväunet.
*vieläkin ihastuksesta mykkänä*
- vänksy
mitään tiettyä ikää.
Tunnen esim miehen ja pari naistakin, jotka ovat olleet aina parhaimmillaan mun silmissäni iästä riippumatta. Lapsuudesta/nuoruusvuosista lähes kolmeenkymmeneen.
Sitten vastaavasti taas toiset ihmiset ei oo koskaan hyviä, hetkeäkään, eivät minkään ikäisinä. Uskon, et kuolinvuoteellaankin vielä ajattelevat kieroja ja pahoja asioita päässään. seurustelumielessä, mutta 18-22 v. "pojissa" on usein sellainen sekoitus nokkeluutta, uhoa, angstia, vilpittömyyttä ja testosteronia, että niiden kanssa on hauska vääntää ja väitellä:) On ne niiin kivoja:)
Minusta tämän ikäkysymyksen hyvä puoli on siinä, että olen mielestäni aina ollut parhaassa iässä. Ja aina olen ollut sitä mieltä, että naisetkin ovat olleet parhaimmillaan itseni ikäisenä.
Elämänkokemuksen tuoma viisaus lisääntyy samassa suhteessa kuin ulkoinen olemus rapistuu. Mutta tasapaino säilyy aina.- Papeete1
Omanikäisenä.
- uk-ko
sen, että tähän asti olen aina ollut parhaimmillani, mutta väkisin nyt kun viiskymppiä lähestyy, alan epäillä, josko mun paras terä olisi jo tylsynyt.
Lohduttaudun sillä, että olen häkellyttävän usein väärässä. - iässä,
kun naisella tai miehellä on itseluottamusta ja uskoo itseensä. Ne näkyvät ulospäin.
- nainen-
ja elämäntilanteista.. joku voi olla kausittain,ja toinen miltein kokoajan,kolmas vaan nuoruutensa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980