Hei!
tietääkö kukaan tai onko jollain sanat ja nuotit häälauluun; "tänä päivänä kellot soi sydämien, kiitos lauluna taivaaseen helkähtäen.Tänään alkanut matka on yhteinen.." enempää en muista. laulun sävel menee sama kuin Enkeli laulussa: "Nyt kerron mä sulle, mun lapseni, kuinka kaunis on taivahan enkeli.."
jos joku viittis vastata jos ne sanat tai nuotit löytyy joltain arkistoista, ois vähän kiire.:)annan sähköpostin sit ku ja jos ne löytyy joltain.:)
kiitos!
LÖYTYISKÖ JOLTAIN SANOJA TÄHÄN LAULUUN?
8
2198
Vastaukset
- että käyt
jonkin kirjaston musiikkiosastolla.
Ainakin joissakin on valikoimia häämusiikista.- morsian09
niin.toi häälaulu ei vissii oo nii herveen tunnettu..?
- aaa23
morsian09 kirjoitti:
niin.toi häälaulu ei vissii oo nii herveen tunnettu..?
Melodia on kyllä varsin melankolinen, enpä usko, että nostaa häätunnelman kattoon.
- morsian09
aaa23 kirjoitti:
Melodia on kyllä varsin melankolinen, enpä usko, että nostaa häätunnelman kattoon.
melodia joo,mutta ei sanat.. sanat on ihanat ja melodia on suvussa ollut.esim pikkusiskon hautajaisissa ja siskonhäissä jne.eli haluan säilyttää sen edelleen suvussa..:D ei millään pahalla,mutta tuollaset ihmiset ei tarvi kirjoittaa jos ei viesti kuulu asiaan mitä kysytään...!!!
- aaaa23
morsian09 kirjoitti:
melodia joo,mutta ei sanat.. sanat on ihanat ja melodia on suvussa ollut.esim pikkusiskon hautajaisissa ja siskonhäissä jne.eli haluan säilyttää sen edelleen suvussa..:D ei millään pahalla,mutta tuollaset ihmiset ei tarvi kirjoittaa jos ei viesti kuulu asiaan mitä kysytään...!!!
No mulla olis kyllä ollut nuo sanat ja nuotitkin. Ehkä ne sitten löytyy teiltä suvusta. Laulu on kyllä nätti - vasta lauloin sen jumalanpalveluksessa, kun päivän vanhat kolmoset kerrottiin kuolleiksi.
- morsian09
aaaa23 kirjoitti:
No mulla olis kyllä ollut nuo sanat ja nuotitkin. Ehkä ne sitten löytyy teiltä suvusta. Laulu on kyllä nätti - vasta lauloin sen jumalanpalveluksessa, kun päivän vanhat kolmoset kerrottiin kuolleiksi.
sain sanat..suvussa ei ollut enää sanoja kun häistä on jo 5 vuotta aikaa ja sisko oli hukannut sanat ,ja hautajaisista on jo 16 vuotta aikaa.nuotit löysin isän nuotti varastosta. en hautajais sanoja ees etsinyt.ne mulla on. hää sanatki on nyt,ku sain ne kaverin kaverilta.netistä ei näköjää löydä,ku harva osaa vastata ku kysytään.ihmisillä on aina tarve vain valittaa..!!
- aaaa23
morsian09 kirjoitti:
sain sanat..suvussa ei ollut enää sanoja kun häistä on jo 5 vuotta aikaa ja sisko oli hukannut sanat ,ja hautajaisista on jo 16 vuotta aikaa.nuotit löysin isän nuotti varastosta. en hautajais sanoja ees etsinyt.ne mulla on. hää sanatki on nyt,ku sain ne kaverin kaverilta.netistä ei näköjää löydä,ku harva osaa vastata ku kysytään.ihmisillä on aina tarve vain valittaa..!!
...ja tämä sun viestihän ei sitten ollut valitusta, eihän =)
- jadeliin
Oisko kellään ton laulun sanoja "tänä päivänä kellot soi sydämien"?? Tarvisin pikapuoliin... :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631083Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631003Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734