LÖYTYISKÖ JOLTAIN SANOJA TÄHÄN LAULUUN?

morsian09

Hei!
tietääkö kukaan tai onko jollain sanat ja nuotit häälauluun; "tänä päivänä kellot soi sydämien, kiitos lauluna taivaaseen helkähtäen.Tänään alkanut matka on yhteinen.." enempää en muista. laulun sävel menee sama kuin Enkeli laulussa: "Nyt kerron mä sulle, mun lapseni, kuinka kaunis on taivahan enkeli.."
jos joku viittis vastata jos ne sanat tai nuotit löytyy joltain arkistoista, ois vähän kiire.:)annan sähköpostin sit ku ja jos ne löytyy joltain.:)
kiitos!

8

2110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että käyt

      jonkin kirjaston musiikkiosastolla.
      Ainakin joissakin on valikoimia häämusiikista.

      • morsian09

        niin.toi häälaulu ei vissii oo nii herveen tunnettu..?


      • aaa23
        morsian09 kirjoitti:

        niin.toi häälaulu ei vissii oo nii herveen tunnettu..?

        Melodia on kyllä varsin melankolinen, enpä usko, että nostaa häätunnelman kattoon.


      • morsian09
        aaa23 kirjoitti:

        Melodia on kyllä varsin melankolinen, enpä usko, että nostaa häätunnelman kattoon.

        melodia joo,mutta ei sanat.. sanat on ihanat ja melodia on suvussa ollut.esim pikkusiskon hautajaisissa ja siskonhäissä jne.eli haluan säilyttää sen edelleen suvussa..:D ei millään pahalla,mutta tuollaset ihmiset ei tarvi kirjoittaa jos ei viesti kuulu asiaan mitä kysytään...!!!


      • aaaa23
        morsian09 kirjoitti:

        melodia joo,mutta ei sanat.. sanat on ihanat ja melodia on suvussa ollut.esim pikkusiskon hautajaisissa ja siskonhäissä jne.eli haluan säilyttää sen edelleen suvussa..:D ei millään pahalla,mutta tuollaset ihmiset ei tarvi kirjoittaa jos ei viesti kuulu asiaan mitä kysytään...!!!

        No mulla olis kyllä ollut nuo sanat ja nuotitkin. Ehkä ne sitten löytyy teiltä suvusta. Laulu on kyllä nätti - vasta lauloin sen jumalanpalveluksessa, kun päivän vanhat kolmoset kerrottiin kuolleiksi.


      • morsian09
        aaaa23 kirjoitti:

        No mulla olis kyllä ollut nuo sanat ja nuotitkin. Ehkä ne sitten löytyy teiltä suvusta. Laulu on kyllä nätti - vasta lauloin sen jumalanpalveluksessa, kun päivän vanhat kolmoset kerrottiin kuolleiksi.

        sain sanat..suvussa ei ollut enää sanoja kun häistä on jo 5 vuotta aikaa ja sisko oli hukannut sanat ,ja hautajaisista on jo 16 vuotta aikaa.nuotit löysin isän nuotti varastosta. en hautajais sanoja ees etsinyt.ne mulla on. hää sanatki on nyt,ku sain ne kaverin kaverilta.netistä ei näköjää löydä,ku harva osaa vastata ku kysytään.ihmisillä on aina tarve vain valittaa..!!


      • aaaa23
        morsian09 kirjoitti:

        sain sanat..suvussa ei ollut enää sanoja kun häistä on jo 5 vuotta aikaa ja sisko oli hukannut sanat ,ja hautajaisista on jo 16 vuotta aikaa.nuotit löysin isän nuotti varastosta. en hautajais sanoja ees etsinyt.ne mulla on. hää sanatki on nyt,ku sain ne kaverin kaverilta.netistä ei näköjää löydä,ku harva osaa vastata ku kysytään.ihmisillä on aina tarve vain valittaa..!!

        ...ja tämä sun viestihän ei sitten ollut valitusta, eihän =)


    • jadeliin

      Oisko kellään ton laulun sanoja "tänä päivänä kellot soi sydämien"?? Tarvisin pikapuoliin... :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe