Hei!
tietääkö kukaan tai onko jollain sanat ja nuotit häälauluun; "tänä päivänä kellot soi sydämien, kiitos lauluna taivaaseen helkähtäen.Tänään alkanut matka on yhteinen.." enempää en muista. laulun sävel menee sama kuin Enkeli laulussa: "Nyt kerron mä sulle, mun lapseni, kuinka kaunis on taivahan enkeli.."
jos joku viittis vastata jos ne sanat tai nuotit löytyy joltain arkistoista, ois vähän kiire.:)annan sähköpostin sit ku ja jos ne löytyy joltain.:)
kiitos!
LÖYTYISKÖ JOLTAIN SANOJA TÄHÄN LAULUUN?
8
2299
Vastaukset
- että käyt
jonkin kirjaston musiikkiosastolla.
Ainakin joissakin on valikoimia häämusiikista.- morsian09
niin.toi häälaulu ei vissii oo nii herveen tunnettu..?
- aaa23
morsian09 kirjoitti:
niin.toi häälaulu ei vissii oo nii herveen tunnettu..?
Melodia on kyllä varsin melankolinen, enpä usko, että nostaa häätunnelman kattoon.
- morsian09
aaa23 kirjoitti:
Melodia on kyllä varsin melankolinen, enpä usko, että nostaa häätunnelman kattoon.
melodia joo,mutta ei sanat.. sanat on ihanat ja melodia on suvussa ollut.esim pikkusiskon hautajaisissa ja siskonhäissä jne.eli haluan säilyttää sen edelleen suvussa..:D ei millään pahalla,mutta tuollaset ihmiset ei tarvi kirjoittaa jos ei viesti kuulu asiaan mitä kysytään...!!!
- aaaa23
morsian09 kirjoitti:
melodia joo,mutta ei sanat.. sanat on ihanat ja melodia on suvussa ollut.esim pikkusiskon hautajaisissa ja siskonhäissä jne.eli haluan säilyttää sen edelleen suvussa..:D ei millään pahalla,mutta tuollaset ihmiset ei tarvi kirjoittaa jos ei viesti kuulu asiaan mitä kysytään...!!!
No mulla olis kyllä ollut nuo sanat ja nuotitkin. Ehkä ne sitten löytyy teiltä suvusta. Laulu on kyllä nätti - vasta lauloin sen jumalanpalveluksessa, kun päivän vanhat kolmoset kerrottiin kuolleiksi.
- morsian09
aaaa23 kirjoitti:
No mulla olis kyllä ollut nuo sanat ja nuotitkin. Ehkä ne sitten löytyy teiltä suvusta. Laulu on kyllä nätti - vasta lauloin sen jumalanpalveluksessa, kun päivän vanhat kolmoset kerrottiin kuolleiksi.
sain sanat..suvussa ei ollut enää sanoja kun häistä on jo 5 vuotta aikaa ja sisko oli hukannut sanat ,ja hautajaisista on jo 16 vuotta aikaa.nuotit löysin isän nuotti varastosta. en hautajais sanoja ees etsinyt.ne mulla on. hää sanatki on nyt,ku sain ne kaverin kaverilta.netistä ei näköjää löydä,ku harva osaa vastata ku kysytään.ihmisillä on aina tarve vain valittaa..!!
- aaaa23
morsian09 kirjoitti:
sain sanat..suvussa ei ollut enää sanoja kun häistä on jo 5 vuotta aikaa ja sisko oli hukannut sanat ,ja hautajaisista on jo 16 vuotta aikaa.nuotit löysin isän nuotti varastosta. en hautajais sanoja ees etsinyt.ne mulla on. hää sanatki on nyt,ku sain ne kaverin kaverilta.netistä ei näköjää löydä,ku harva osaa vastata ku kysytään.ihmisillä on aina tarve vain valittaa..!!
...ja tämä sun viestihän ei sitten ollut valitusta, eihän =)
- jadeliin
Oisko kellään ton laulun sanoja "tänä päivänä kellot soi sydämien"?? Tarvisin pikapuoliin... :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi7210238Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?797004Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit256976Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j1016245Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k995979Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?445348Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa
Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh815081Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus374873Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa534580Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset194556