onko järkee vai ei?
palstan naikkosista
19
679
Vastaukset
- isomiesmanse
on ja ei...miten sen ottaa...
- a-ha
onko vai ei? yhtään nimeä ei tule mieleen joka olisi, on.
- isomiesmanse
a-ha kirjoitti:
onko vai ei? yhtään nimeä ei tule mieleen joka olisi, on.
niitä mutta ei mainita nimiä ettei tule toisille paha mieli vaikka vain mielipiteestä on kyse
- a-ha
isomiesmanse kirjoitti:
niitä mutta ei mainita nimiä ettei tule toisille paha mieli vaikka vain mielipiteestä on kyse
ei ole mainittaviakaan.
- jarona
Tuntuu että pää jumittaa ja yhtään järkevää ajatusta ei tule ulos. Mutta toisaalta onko sillä niin väliäkään. Kyllä täältä löytyy oikeen fiksujakin tapauksia. Itse olen pari yötä nukkunut oikeen huonosti ja olis tarve pitkälle lomalle vaan omassa sängyssä nukkumassa. Joku vois ruuat välillä sinne kantaa. Ainahan sitä saa haaveilla jostain.
niin väliä, sillä järjellä:) Jotain luettelointiako kaipaat: järkevät/ei-järkevät? Mitä sillä listalla tehdään, kelle se annetaan? Onko hienompaa kuulua järkeviin vai ei-järkeviin? Onko oleellista kuka sanoo ketäkin järkeväksi? Onko jonkun toisen sana painavampi kuin toisen? Silläkö järkevyys mitataan, kenet nimeää tai mitä järkevää tähän vastaa?
Onko mittää järkee koko kysymyksessä:)- isomiesmanse
eikös pidä löytää vain sopivat "palaset" ja sitten kolisee...siis oli sitten järkevää tai ei?
- jarona
jos kuvittelee voivansa laittaa toiset ihmiset lokeroihin järkevät ja ei järkevät. Kuka sellanen Jumala on?
Viisautta on niin monen laista. Itse halveksin nuorena yhtä tyttöä joka oli aika bimbo monen mielestä. Mut just sillä bimbolla käytöksellä hurmasi erään oikein hyvän miehen joka on kaiken kunnollisuuden lisäksi vielä varakaskin. Kyllä nyt moni halveksuja häntä kadehtii. On hankkinut myös itselleen ihan hyvän ammatin vaikka ei mikään älykkö ikinä ollutkaan. isomiesmanse kirjoitti:
eikös pidä löytää vain sopivat "palaset" ja sitten kolisee...siis oli sitten järkevää tai ei?
nyt siitä mitä asiaa tarkoitat palasilla. Ei kaikkeen tarvita palasia. Järkeäkin tarvitaan jossakin. Tarkoitin vain, että ap.n kysymys ei musta ollut järkevä.
- a-ha
keskustella järjettömien kanssa. Kaikki osaa kyllä paskaa jauhaa. Säkin.
- isomiesmanse
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
nyt siitä mitä asiaa tarkoitat palasilla. Ei kaikkeen tarvita palasia. Järkeäkin tarvitaan jossakin. Tarkoitin vain, että ap.n kysymys ei musta ollut järkevä.
tarkoitan sitä että kolahtaako kahden järki samaan kategoriaan, jolloin he ovat toistensa silmissä järkeäviä vaikka ympäristö voi reagoida asiaan vielä eriävällä mielipiteellä
- a-ha
jarona kirjoitti:
jos kuvittelee voivansa laittaa toiset ihmiset lokeroihin järkevät ja ei järkevät. Kuka sellanen Jumala on?
Viisautta on niin monen laista. Itse halveksin nuorena yhtä tyttöä joka oli aika bimbo monen mielestä. Mut just sillä bimbolla käytöksellä hurmasi erään oikein hyvän miehen joka on kaiken kunnollisuuden lisäksi vielä varakaskin. Kyllä nyt moni halveksuja häntä kadehtii. On hankkinut myös itselleen ihan hyvän ammatin vaikka ei mikään älykkö ikinä ollutkaan.sustakin, että kuvittelet olevasi järkevä. Puhuisit joskus jotain järkevää. Edes kerran.
isomiesmanse kirjoitti:
tarkoitan sitä että kolahtaako kahden järki samaan kategoriaan, jolloin he ovat toistensa silmissä järkeäviä vaikka ympäristö voi reagoida asiaan vielä eriävällä mielipiteellä
se on yksi mittapuu. Kaksi ihmistä voi pitää toisiaan (ja itseään) järkevinä, muu ympäristö ei. Tuo on totta. Varmaan aika yleistäkin.
a-ha kirjoitti:
keskustella järjettömien kanssa. Kaikki osaa kyllä paskaa jauhaa. Säkin.
kannata jutella niiden kanssa, joiden kanssa ei huvita:)
- a-ha
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
kannata jutella niiden kanssa, joiden kanssa ei huvita:)
kannata ei.
- .....
.....
En vain ymmärrä noin suurpiirteistä kysymystä. Mihin kysymys edes liittyy? Naisten älykkyyteen, tai viisauteen, vaiko siihen, että onko järkeä koittaa heihin tutustua?
Minusta ainakin lukemani perusteella monet palstan naisista ovat todella hyviä naisia. :) En nyt pysty kovin laajalti tätä sanomaan, mutta mitä nyt olen 5-10 naisen viestejä enemmän lukenut, niin noista ainakin lähes jokainen on varmaan miehelle ihanne kumppani, mitään nimiä tähän listaamatta. Kilttejä ja mukavia naisia kaikesta päätellen. :)- olin sitten
tai en sun mielestä niihin 5-10n joukkoon kuuluva:)
- nainen-
kaksinkerroin suhun verrattuna. (Ps.typerä kysymys,kaivat verta nokastas).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1726832
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353883- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341429
- 1431197