Ilmastokatastrofin vauhti on sellainen, että ihmisiä on jäljellä 1 miljoona nälkäistä 2050. On siinä käyty ilmastokatastrofiin kuuluvat sodatkin jo välissä.
Ei liene haittaa, kun katselee ympärilleen, varsinkin kun lueskelee tiettyjä sivuja.
Meitä on 1 miljoona
6
300
Vastaukset
- offmind
Kysyminen lienee täysin turhaa kaltaiseltasi huuhaahörhöltä, mutta siis mikä ilmastokatastrofi?
Ilmaston muuttuminen ei ole sama asia kuin katastrofi oli kyseessä sitten ihmisen vai luonnon aiheuttama muutos. Ja edes sekään ei ole varmaa, että johtaako ilmastonmuutos paikallisiin katastrofeihin. - mats petter
Vaikutat pätevältä asiantuntijalta, toisin kuin monet muut tällä palstalla. Olisi mielenkiintoista tietää, minkälaisen analyysin kautta päädyit tuohon miljoonaan? Varmaankin aika työlään ja vaikeatajuisen, enkä edes odota ymmärtäväni siitä mitään... Myöskin viimehetken tietosi katastrofin vauhdista kiinnostaisivat. Olen suhtautunut ilmastomuutokseen aika skeptisesti - myönnetään - mutta viiltävän terävä analyysisi sekä kieltämättä aika puistattavat apokalyptiset visiosi saivat tällaisen luupäänkin ajattelmaan tosiasioita. Hats Off.
- liene
"Ei liene haittaa, kun katselee ympärilleen, varsinkin kun lueskelee tiettyjä sivuja."
Onko haittaa, jos ei katsele ympärilleen?
Onko haittaa, jos ei lueskele tiettyjä sivuja? - XXX-XXX
Tässä esimerkki, mitä vastuuton pelottelu saa aikaan. Keskustelun aloittajan mielenterveys on selvästi järkkynyt ja aiheuttanut mahdollisesti myös muita harhoja ja jopa yökastelua. Ilmastopelotteliat vastuuseen!!
- haitanne
vaikka supistuisi puoleen miljoonaan tai häviäisi kokonaan. Maa kantaa päällään sellaisen määrän ihmisiä että siitä voikin karsiutua. Suurin osa ihmisistä kuvittelee tekevänsä jotain ainutlaatuista, mutta ainut mitä ihmiset tekevät on että he tukahduttavat vastuuttomalla toiminnallaan elinmahdollisuudet tulevilta sukupolvilta.
- helakka
Täähän menee sitte ihan hyvin. Ihmisten liian suuri määrähän ilmastonmuutoksen todellinen syy on. Saadaan siis kaksi kärpästä yhdellä iskulla - väestö vähenee -> ilmastonmuutos lakkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153