mies sanoo sulle, että olet helvetin hyvä jätkä?
Miehille kysymys:
Millaiselle naiselle menisit sanomaan, että olet helvetin hyvä jätkä?
Miten reakoit nainen, jos
7
505
Vastaukset
- naisella on
maalaisjärkeä sille vois sanoa että on 'hyvä jätkä'. Esim.Papeetelle.
- persona-non-grata
sanonut minulle, että olisin hyvä jätkä:) ... ehkä miehet kertovat tuon mieluummin poikamaisemmille/miesmäisemmille/rempseämmille tytöille/naisille.
Jos joku mies sanoisi noin minulle, luultavasti alkaisin miettimään omaa naisellisuuttani tarkemmin:) ... - ja millä tavalla...
jos mies puolinen kaveri sanoo... niin ihan sama, en reagoi mitenkään, must se on silloin sama asia kun "sä oot hyvä tyyppi"
eli olen siis nainen :) koska olen työskennellyt paljon miesten kanssa enkä vielä ole sitä kuullut. Miettisin, miten olen muuttunut ja olisiko se hyvä vai huono juttu.
- vänksy
kohteliaisuutena, koska se on positiivinen ilmaisu mun mielestä. Se kertoo, et mies arvostaa ja pitää tasavertaisena kanssaan. Tod.näk. meillä on hyvät ja lämpimät välit ja rento ilmapiiri.
- nainen-
Mut paremmin sopis hyvä tyyppi..
- Papeete1
Sen suurena kohteliaisuutena. Arvostaisin sitä todella. Mies osoittaa sillä, että olen jopa kaverinarvoinen enkä mikään pelkkä hienosteleva pimppa. Etten ylipäätänsäkkään ole hänen mielestään keskiarvoisen naisen oloinen joksika sanomisen taas ottaisin suurena loukkauksena. Inhoan niitä pinnallisia, hienostelevia, toisten siivelläeläjiä ja pilluaan täynnä olevia toisilla hommansa teettäjiä.
En ole sellainen, ja se kuka sen näkee on sankarini :D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197