erosimme puolivuotta sitten...miten pääsisin tunteistani eroon?seurustelimme vaan 2vuotta mut kerkesin siinä ajassa rakastua häneen aivan liikaa....joka päivä ajattelen häntä ja monesti olen itkenyt itseni uneen ja jotkut muistot saavat kans herkistymään!yhteen paluusta ei ole toivoa olin kuulemma ihan väärä ihminen hänelle vaik molemmat vannoimme rakkautta toisillemme ja nyt hän syyttää minua pienimmistäkin asiosta mitkä minusta kuuluu normaaliin parisuhteeseen..työt saa minun jaksamaan elämässä eteen päin vaikka se niin pahalta tuntuukin kun ei enää saa rakastaa ja olla rakastettu!toivottavasti tämä olo helpottus ja voisin vielä nauttia elämästä ilman ikävää ja tunnetta et pääsis pois vaan täältä maailmasta!
tunteista pääsemisen vaikeus.......
9
1481
Vastaukset
- vanha juttu
Noista suruista pääsee vain suremalla.
- Vituttaa vieläkin
vatsatauti.Rankkaa mutta menee se ohi.
- muuta rutiineita
Kannattaa haikeina hetkinä palauttaa mieleen ne syytökset ja pahat sanat, niin kaipaus hellittää ihmeesti.
Koeta löytää tämänhetkisestä olostasi ne asiat, jotka ovat paremmin ja tuottavat sinulle iloa ja nati niistä. Työ on monelle helpotus, niin se on minulle itsellenkin ollut. Töistä tullessa en pidä kiirettä minnekään, ole nmuuttanut paljon arkirutiineitani, syönytkin erilaisia ruokia kuin liitossa ollessani.
Hyvin sanottu tuo, että se on kuin ripuli, mutta se helpottaa.
Kirjottele vaikka tänne, kun oikein pahalta tuntuu - aina täältä joku vastaa ja kertoo omia kokemuksiaan.- kun toiseen luottaa
Mitä useammin petyt,sitä paremmin kestät.Kuten näet
toinen ihminen tuo Sinulle lapiollisen hyvää ja kot-
tikärryllisen muuta!Selviät,olemmehan muutkin jo
ammattipettyjät selvinneet!Tässä taas mietiskellään
tunti kerrallaan.Kannattiko - no ei kannattanut!
No, tulipahan reissu tehtyä.Ei mennyt tasan hukkaan.
Kevättä pukkaa,jaksellaan,kyllä se tästä!
- fractured..
Erosta on nyt 8kk ja vielä ajattelen miestä päivittäin, välillä on parempia päiviä ja välillä tosi huonoja. onko tää sitä nk. rakkautta, koska tämä ero on ottanut todella koville... yritän puskea ajatuksia muualle, käyden lenkillä jne...mutta joka ikinen päivä hän on mielessäni tavalla tai toisella!!
- mies08
mä jo luulin että olen yksin tämän asian kanssa...mukava kuulla että on niitä muitakin ketkä on rakastuneet liikaa ja sit ei saakkaan rakastaa vaan pitää pakolla tukahduttaa tunteensa!minäkin olen ruvennut urheilemaan ja alussa urheilin vähän liikaakin se helpottaa vähän mut illat ja v.loput pahimpia kun mielessä pyörii vain ex...viinaan en ole koskenut kun muutaman kerran eron jälkeen huomasin että se pahentaa asioita!jaksamisia sinnekkin ja toivotaan et aurinko vielä meillekkin paistais joskus vaik niin synkältä kuin näyttääkin....
- ..mulla oli paha olla..
mies08 kirjoitti:
mä jo luulin että olen yksin tämän asian kanssa...mukava kuulla että on niitä muitakin ketkä on rakastuneet liikaa ja sit ei saakkaan rakastaa vaan pitää pakolla tukahduttaa tunteensa!minäkin olen ruvennut urheilemaan ja alussa urheilin vähän liikaakin se helpottaa vähän mut illat ja v.loput pahimpia kun mielessä pyörii vain ex...viinaan en ole koskenut kun muutaman kerran eron jälkeen huomasin että se pahentaa asioita!jaksamisia sinnekkin ja toivotaan et aurinko vielä meillekkin paistais joskus vaik niin synkältä kuin näyttääkin....
Joka päivä ajattelin häntä. Muistan sen ahdistuksen, kun kävelin duuniin ja ajattelin, että kauankohan tää oikein kestää... Olin aivan lohduttoman rakastunut häneen.
Katkaisin kaikki välit häneen sekä vaihdoin koko tuttavapiirin, jotta pääsisin eroon siitä kaikesta. Menin uuteen työpaikkaan ja aloin opiskella sekä urheilla. Meni siis koko elämä remonttiin. Kaikki se, että pääsisin yli.
Pikkuhiljaa elämään alkoi tulla uusia asioita; uusia kavereita ja unelmia. Yhtenä päivänä hän taas soitti ja ruikutti kurjuuttaan (hän käytti minua henkisesti hyväkseen, kiristi milloin milläkin, siksi erokin oli niin vaikea..).
Huomasin, että hänellä ei ollut enää valtaa minuun. Olin selvinnyt.
Täytyy päättää, että selviää. Päästää vanhasta irti ja päästää elämään uusia asioita. - on kerrankin
mies08 kirjoitti:
myös miehiä avautumassa, itse olen nainen, olen provosoitu jättäjä, eli oikeastaan jätetty, mies sanoi, että ei halua seurustella, mutta minä jätin. Mulla aikaa 3 kk erosta ,vieläkin välillä haikein mielin, melkein neljä vuotta tunnettiin. Pikku hiljaa olen parantumassa haavoista, eksääni en haluaisi törmätä sillä ne haavat vaan aukeaa uudelleen, muutama viikko takaperin kun hänet sattumalta näin kaupungilla, niin en voinut mennä juttelemaan, vaan poistuin kotiin itkemään. Itsehän hän ei varmaankaan yhteyttä ota, kun kerran suhteesta halusikin pois. Mullakin säännöllinen liikunta ja työ ja työn ohessa opiskelu vie ajatuksia pois ikävästä.Ei se juominen ole tosiaankaan hyvä ratkasu, itse kävin opiskeluporukan kanssa bilettämässä viime viikolla eka kertaa moneen kuukauteen, oli ihan hauskaa,itkukin pysyi poissa. Aina ne totutut yhteiset tavat kummittelee ikävän taustalla, yksin pitää jälleen opetella olemaan, jotta voisi olla jossain vaiheessa kaksin ;( ;)
- tuolla kaupungilla..
on kerrankin kirjoitti:
myös miehiä avautumassa, itse olen nainen, olen provosoitu jättäjä, eli oikeastaan jätetty, mies sanoi, että ei halua seurustella, mutta minä jätin. Mulla aikaa 3 kk erosta ,vieläkin välillä haikein mielin, melkein neljä vuotta tunnettiin. Pikku hiljaa olen parantumassa haavoista, eksääni en haluaisi törmätä sillä ne haavat vaan aukeaa uudelleen, muutama viikko takaperin kun hänet sattumalta näin kaupungilla, niin en voinut mennä juttelemaan, vaan poistuin kotiin itkemään. Itsehän hän ei varmaankaan yhteyttä ota, kun kerran suhteesta halusikin pois. Mullakin säännöllinen liikunta ja työ ja työn ohessa opiskelu vie ajatuksia pois ikävästä.Ei se juominen ole tosiaankaan hyvä ratkasu, itse kävin opiskeluporukan kanssa bilettämässä viime viikolla eka kertaa moneen kuukauteen, oli ihan hauskaa,itkukin pysyi poissa. Aina ne totutut yhteiset tavat kummittelee ikävän taustalla, yksin pitää jälleen opetella olemaan, jotta voisi olla jossain vaiheessa kaksin ;( ;)
meitä eronneita siis.. mulle kävi samoin. Minut jätettiin, mutta minä tein "valinnan". Riitelimme ja minä jäin miettimään tilannetta sinne, missä oltiin. Mies tulkitsi sen valinnaksi ja oli lähtenyt pois, kun sain ajatukseni päässäni sellaiseen kuntoon, että pystyin palaamaan keskustelemaan asioista. Ensiksi keskustelimme todella rakentavasti, mutta yhtäkkiä hän tuli niin katkeraksi ja loppu aika on mennyt rumaksi.
Olin jotenkin pöllähtänyt. Miten tässä näin kävi? Minä olin jätetty jättäjä. Tilanne oli jotenkin absurdi. Sellaiseksi se jääkin. Hyvät muistot ovat läsnä asunnossani, jossa asuimme. Muutin paikkakunnalle juuri ennen kuin tapasin hänet ja jotenkin kaikki kietoutuu muistoihin. Nyt täytyy hankkia omia. Olen yrittänyt rohkeasti mennä nyt yksin. Ei kannata jäädä umpioon, koska tilanteelle en voi mitään. Minun voimin se ei korjautuisi, siihen tarvittaisiin kumpaakin.
Uskon ajan parantavan. Pikkuhiljaa helpottaa. Suru muuttuu hiljaiseksi hyväksynnäksi. Sitä vain tajuaa etäältä, miten paljon siitä toisesta välitti, miten paljon yritti yhteisen arjen eteen. Erilaisuus ei vain aina tuota toivottua lopputulosta. En tiedä, miten reagoisin, jos näkisin hänet nyt toisen kanssa. Sekin hetki tulee eteen, tiedän sen.
Täytyy oppia olemaan yksin, jotta voi olla taas kaksin. Se oli hyvin sanottu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864650Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1793655Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.682096Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791288- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471094- 501000
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904